Seděla jsem u stolu a usrkávala ze svého čaje s mlékem. Dneska musím s Justinem na rande. Vůbec se mi nechce. Budu se zase muset malovat, dát si čočky, upravit si vlasy. Takže budu muset rozpustit moje vlasy, nechat doma brýle a být zase na těch hrozných podpatkách. Nesnáším takové boty. Mám prostě ráda moje tenisky, a občas si vezmu i baleríny, ale na podpatkách jsem byla asi dvakrát v životě. Na maturiťáku a-no vlastně už nikde. Ach jo. Asi bych se měla jít pomalu připravovat nebo nakonec pojedu takhle. A v teplácích bych asi nevypadala moc dobře. Dopila jsem svůj čaj a dala ho do dřezu. Vyšla jsem po schodech nahoru a zašla do mého pokoje. Podívala jsem se na postel kde leželi šaty a boty. Ráno mi je sem přinesl Justin s tím že si to mám obléct. Jsou to bílé šaty, které končili těsně nad koleny a měli ramínka za krk. Oblékla jsem si je a pořádně je uhladila. Vlasy jsem si dnes nechala rozpuštěné.
Došla jsem do koupelny a pustila se do líčení. Teda nejdříve jsem si nandala čočky. Jak já čočky nesnáším. Nanesla jsem na obličej malou vrstvu make-upu a pořádně ho rozetřla. Dala jsem si světle modré stíny, linky a nakonec řasenku. Ještě jsem si rty natřela leskem a byla jsem hotova. Teď už jenom ty podpatky a vydržet v nich alespoň dvě hodiny. To určitě nezvládnu. Vyšla jsem z pokoje a snažila se nevnímat jak mě boty tlačí, protože mi jsou malé. Jo neumí moc dobře odhadovat velikosti. Tohle musí být minimálně 37 a já mám velikost 39. Doufám že to zvládnu. No snad nebudu mít takový puchýře jako po maturiťáku. Nemohla jsem skoro měsíc chodit jak byly obrovský a rozedřený až do krve. No až skoro ke kosti. Jen když na to pomyslím je mi zle.
"Pamatuj musíme hrát zamilovaný pár. Občas se i políbit a tak. Držet se za ruce." Přikývla jsem. S tím líbáním to bude horší. Nikdy jsem se nelíbala. Sice jsem se svým ex chodila tři roky, ale nikdy jsme se nedostali dál než na držení rukou. "Děje se něco?" Zakroutila jsem hlavou a vystoupili jsme z auta. Justin mě hned chytl za ruku a rozešli jsme se ke Starbucks. On mi jako gentelman podržel dveře a já vešla dovnitř. "Co si dáš lásko?" Zeptal se a políbil mě na tvář. "Karamelové frapuccino prosím." Usmála jsem se na něj. Zatímco on šel objednat naše kávy já si sedla na židli a na chvíli si vyzula boty. Justin se vrátil s mým kafem a s úsměvem mi ho podal. Na kelímku jsem měla napsáno. Justin's princess. Usmála jsem se a poděkovala. Justin si sedl ke mě. Postavil svůj kelímek přede mě a donutil mě abych udělala to samé. On měl na kelímků Joy's princ. Bylo to roztomilé. Vyfotil to a hodil na instagram. Samozřejmě mě tam nezapoměl označit. Doufám že tohle už bude další známka toho, že jsem jeho přítelkyně.
V kavárně jsme vyfotili ještě spoustu fotek a občas si dali nějakou pusu. Chodili tak Justinovi fanynky a on jim s úsměvem rozdával podpisy a fotil se s nima. Když jsme měli oba dopito tak jsme se vydali ven. Justin si se mnou propletl prsty. Teď už chodíme docela dlouho a mě umírají nohy. Cítím puchýře jak se mi dřou a bolí mě každý krok. Justin si toho musel všimnout jelikož se zastavil a koukal na mě. "V pohodě?" Zeptal se. "Jo jo. Jen mi jsou malý boty." Prohodila jsem jakoby nic. Chtěla jsem se rozejít, ale on mě chytl okolo pasu a posadil na lavičku. Sundal mi boty a koukal na moje rozedřené nohy. Boty zval a hodil je do odpadkového koše. "Hele a v čem mám teď jako chodit?" Vyjekla jsem. "Nebudeš chodit." Řekl a já si povzdychla. "To mě tu jako necháš?" Místo odpovědi, mě ale vzal na ruce a nesl jako princeznu. "Lepší?" Zeptal se. "Mnohem." Budu mu pak muset poděkovat. "Víš nechala bych se takhle nosit pořád." Zasmála jsem se. "Tohle je poprvé a naposledy co tě takhle nesu." Zasyčel na mě. Fajn a ten arogantní Justin, které jsem poznala je zpět. "Tak mě tady nech když ti to dělá takovej problém." Vyjela jsem na něj. On na nic nečekal a postavil mě na zem. "Dostaň se domů jak chceš!" Zakřičel a odešel. Odfrkla jsem si a posadila se na lavičku. Vytáhla jsem si z malé kabelky mobil a vytočila Scootovo číslo.
"Co se děje? Máš snad mít rande s Justinem." Vyjekl na mě.
"Měla jsem než mi Justin vyhodil boty kvůli puchýřům, nenesl mě asi dvacet metrů. Pak se kvůli vtipu nasral a nechal mě v parku na lavičce a bez bot." Řekla jsem mu a slyšela jak si povzdechl.
Fajn dojedu pro tebe." Zasmála jsem se a poděkovala. Potom jsem slyšela už jen pípání po zavěšení hovoru.
Myslela jsem si že hrát přítelkyní Justina Biebera bude snadné? Pekelně jsem se mýlila.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...