"Lásko vstávej už." Budil mÄ› už asi půl hodiny Justin. "Nech mÄ› spát." Schovala jsem se pod peÅ™inu, kterou mi, ale stejnÄ› vzal. Hned jsem se posadila. Byla mi zima jelikož jsem na sobÄ› nemÄ›la skoro nic. Jen triÄko, které jsem za chvÃli taky nemÄ›la. Justin se nahl nade mÄ› a zaÄal mÄ› lÃbat.
"Už budeÅ¡ vstávat?" Zeptal se když si lehl vedle mÄ›. "Jo asi jo. Mám docela hlad." Usmála jsem se a zvedla se. PÅ™eÅ¡la jsem do koupelny a vlezla si do sprchy. Umyla jsem si vlasy a pořádnÄ› si namydlila tÄ›lo. Vodou jsem smyla vÅ¡echnu pÄ›nu a vylezla ze sprchy. Zabalila jsem se do ruÄnÃku a pÅ™eÅ¡la k umyvadlu. "Můžu?" StrÄil Justin hlavu do dveÅ™Ã. "Jo." Zasmála jsem se a nechala ho sem vejÃt. On si hned vlezl do sprchy a pustil vodu. Já si dala na kartáÄek pastu a zaÄala si Äistit zuby. Vypláchla jsem si pusu a uklidila kartáÄek. Oblékla jsem se do spodnÃho prádla a na sebe hodila jeÅ¡tÄ› triÄko. "Půjdem dneska ven?" Zeptal se Justin bÄ›hem sprchy zatÃmco jsem se já lÃÄila. "Můžeme. MusÃme se trochu ukázat aby si lidi nemysleli, že se schováváme." Řekla jsem a Justin se mnou souhlasil. "A kam půjdem?" Zeptal se znovu. "NevÃm nÄ›co vymysli. Já to tady skoro neznám." Zasmála jsem se. "No jo vlastnÄ›." Zasmál se taky.
"Justine nech toho." Hodila jsem po nÄ›m se smÃchem hranolku když mi kradl z talÃÅ™e tatarku. Dneska jsem si oba dali steak s hranolkama a on už si vÅ¡echnu tatarku snÄ›dl a teÄ ujÃdá mojÃ. "Když já jà mÄ›l málo." Stěžuje si. "Ne jen s nà neumÃÅ¡ Å¡etÅ™it. SnÄ›dl si ji hned ma zaÄátku." Řekla jsem a on se na mÄ› zamraÄil. "Miluju tÄ›." ZaÅ¡eptal ke mÄ›. "Ale budu tÄ› milovat jeÅ¡tÄ› vÃc až se se mnou rozdÄ›lÃÅ¡ o tatarku." Natáhl se znovu ke mÄ› a hranolku namoÄil do mé tatarky. Zakroutila jsem hlavou ale už ho nechala. Nemá cenu mu v tom zabránit. "JeÅ¡tÄ› vÃno?" Zeptal se ÄÃÅ¡nÃk, který vidÄ›l, že máme prázdné sklenice. "Ano prosÃm." Usmála jsem se a on mi dolil Äervené vÃno, které je výborné. "Ne že se opijeÅ¡." Zaměřil na mÄ› prstem a pak se zasmál.
"Mu-musÃme už jÃt." Koktal Justin a motal se. A pak kdo se opil co? Chytla jsem ho podpažà a vydala se s nÃm ven z restaurace. Zavolala jsem taÅ¥kovi jestli by nás vyzvedl. NechtÄ›la jsem volal strejdovi aby Justin pak nemÄ›l malér. VÃm že by ho pořádnÄ› seÅ™val. On to nepotÅ™ebuje. StejnÄ›, ale nechápu proÄ pořád pil to vÃno. Já ho varovala. TaÅ¥ka už stál pÅ™ed restauracà a Å¡el mi s nÃm hned pomoct do jeho auta. Pořád jsem se rozhlÞela jestli nÄ›kde nejsou paparazzi a nefotÄ›j ho. To bych vážnÄ› nechtÄ›la. Posadili jsme Justina na zadnà sedadlo a já mu zapnula pás. Nasedla jsem si na mÃsto spolujezdce a taÅ¥ka vyjel. "DÄ›kuju, že jsi pro nás pÅ™ijel." PodÄ›kovala jsem a usmála se na taÅ¥ku. "Bez problémů." Usmál se i on.
"Tati?" Promluvila jsem když už chtÄ›l odejÃt. Pomohl mi s Justinem až do postele. "Ano Joy?" Vrátil se zpÄ›t ke dveÅ™Ãm. "Odvedl by jsi mÄ› k oltáři?" V jemném svÄ›tle jsem si vÅ¡imla jak se v jeho oÄÃch zaÄÃnajà tvoÅ™it slzy. ZaÄal kývat hlavou na souhlas a pár slz mu vyteklo. "Jo. Moc rád." Objal mÄ› a já mu objetà opÄ›tovala. "Chci aby Maria byla moje družiÄka. ProsÃm." On s tÃm samozÅ™ejmÄ› souhlasil. SvÄ›dka mi bude dÄ›lat Lily. Už jsem s nà domluvená. Už mám skoro vÅ¡echno zaÅ™Ãzeno. Je si musÃm zitra skoÄit k doktorovi. "JeÅ¡tÄ› jednou dÄ›kuju a dobrou noc." Usmála jsem se ma tátu a zavÅ™ela dveÅ™e.
Lehla jsem si vedle Justina, který koukal do stropu. "Je mi Å¡patnÄ›." Zamumlal. "Protože jsi to pÅ™ehnal s pitÃm. Já tÄ› varovala." On zabruÄel. "Já vÃm." PÅ™etoÄil se na bok a koukal na mÄ›. "ZlobÃÅ¡ se?" Zamrkal na mÄ›. "Ne. Na tebe se nejde zlobit." PolÃbila jsem ho na tvář. "Hej já chci pusu sem." Ukázal si na rty. "ZÃtra. SmrdÃÅ¡ alkoholem." On si povzdechl a po chvÃli usnul. Zakroutila jsem hlavou a po chvÃli usnula také.
Názor? Snad se lÃbÃ
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...