Bölüm 6:Yara bantları

1.6K 158 92
                                    

Bölüm şarkısı 'Stitches-Shawn Mendes' Keyifli okumalar ^~^

Bölüm 6

Önümde duran senin tişörtünü çekiştirdim dikkatini çekmek için.Yavaşça bana döndün.Zümrüt yeşili gözlerin ne olduğunu anlamak istercesine bakıyordu gözlerime.

"Sorun ne Heartfilia?"

Derinliklerinde boğulacak gibi olduğum gözlerinle gözlerimi birleştirdim.Ve işte o an o sözcükler çıkıverdi dudaklarımdan."Kanatlarım olur musun Natsu?"

----------------

Sorduğum soruyla göz bebekleri büyüdü.Zümrüt yeşili gözleri şaşkınlıkla açılmış bir şekilde benim beklentili kahverengilerime bakıyordu.Sessizce geçirdiğimiz bir kaç dakikadan sonra sessizliği bozan telefonum oldu.Arka cebimdeki telefonumu çıkardım.'Jude Heartfilia'

Açıp açmamakta karasız kaldığım bir kaç saniyeden sonra Dragneel'in sesi duyuldu.

''Aç artık şunu sinir bozucu olmaya başladı melodisi.''Şaşkın gözleri çoktan yerini eski keskin bakışlara bırakmıştı.Gözlerimi gözlerine çevirdim ardından telefonu cevapladım.Açar açmaz bağırşını duymuştum babamın.

''Lanet olsun Lucy!Yine ne haltlar karıştırdın sen?Nasıl bir katili hapisten çıkarırsın?Hemen şirkete gel!''

Gözlerimi onun gözlerinden bir saniye bile çekmeden telefonu indirdim kulağımdan.Yeşil gözleri alayla parladı.''Fazla geç kaldı.Aslında o kadar parayı bir anda çektiğinde aramasını beklerdim çok sevgili babacığının.''Sözleri üzerine gözlerimi devirdim.Elimdeki telefonu bir tur döndürdükten sonra konuşmaya başladım.

''Genelde ne yaptığımla pek ilgilenmez kendileri.İşi düştüğü  zamanlar dışında tabii.''Dudağının bir tarafı yukarı kıvrıldı.''Seni oraya kadar bırakayım mı küçük varis?''

''Normalde arabana bile dokundurtmazdın.''Tek kaşımı kaldırdıp ona bir soru yönelttim.''Şimdi ne değişti psikopat?''Sevinçle bana döndü.

''Çok eğleneceli olacak Jude Heartflila'yı kızdırmak.Çok eğleneceğiz.'' Tekrar gözlerimi devirip yanından geçtim.''Kendi adına konuş.Benim için daha çok canlı canlı  mezara konulmak gibi bir şey.''

Araba hareket etmeye başlayınca gergince çiçek desenli eteğimin üstünde birleştirdiğim ellerimle oynadım.Bir hafta önce görüşüşmüştük en son baba dediğim o adamla.İyi bir görüşme olduğu söylenemezdi.Daha çok birbirimize bağırmıştık.Benim için iyi bir eş bulduğunu söylemesiyle başlamıştı bağırmalarımız.Yine aynı şey olacaktı.İstediklerini yapmadım diye beni azarlayıcaktı ve bende ona özgür olduğumu söyleyecektim.Devamınında ise benim hakkımda sıraladığı utanç cümleleri yer alacaktı.

''Fazla gerginsin Heartfilia.Altı üstü babanla konuşacaksın.'' Ellerimle oynamayı bırakıp direksiyon başındaki kaşlarını çatmış Dragneel'e çevirdim gözlerimi.

''Haklısın.O benim babam öyle değil mi?Bu kadar gerilmemeliyim.''bu yol boyunca aramızda geçen son diyalog olmuştu.Sonrasında ise ben kafamı cama yaslamış sorularla boğuşmuştum.Bir katili hapisten çıkarmama nasıl bir tepki verecek?Bunu annem için yaptığımı söylediğimde yumuşayacak mı?Yoksa herzamanki gibi annemden bahsettiğimde daha da mı sinirlenecek? Aklımdaki yüzlerce soruyla park edilmiş arabadan indim.Derin bir nefes alıp bu sabah Levy'in getirdiği kıyafetlerimi düzelttim.Krem rengi sade bir gömlek ve çiçek desenli dizimin bir karış üstünde biten  bir etek.Uzun zamandır etek giymemenin verdiği huzursuzluk ile eteğimi tekrar düzelttim.

''Doğrusu ilk kez etek giydiğini görüyorum.''Gözlerini baştan aşağıya üzerimde gezdiren Dragneel'e  kaşlarımı çattım.

''Kıyafetleri Levy getirdi.Ayrıca beni süzmeyi kes.''Sinirle şirkete doğru yürümeye başladım.Arkamdan geldiğini  adım seslerinden anlıyordum.

DEMON-NaluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin