Nastane piatok večer. Z šuplíka vyberiem starú Nokiu a vyťukám Candyne číslo.
,,Áno?" ozve sa po druhom zazvonení.
,,Čauko! Čo dnes večer robíš? Nezájdeme niekam?" opýtam sa s nádejou v hlase.
,,Akože niekam? Nikde, ako U Halla, nie je dobre." Zasmeje sa.
,,Bolo mi to jasné." Prevrátim očami.
,,Hej Cat, nebude vadiť, že tam bude aj Miles?"
,,Nie, v pohode. Vidíme sa!"
,,A Cat! Čo povieš na to, že by si ostala na víkend u nás?" opýta sa Candy zrazu. Prekvapí ma to.
,,To by bolo skvelé!" Usmejem sa.
,,Takže dohodnuté! Čakám ťa."
***
,,Čo povieš na toto?" opýta sa Candy krútiac sa v novom tričku pred zrkadlom.
,,Candy...keby si mala oblečené aj vrece, tak si krajšia ako ja v tomto tope." Ukážem prstom na tmavomodrý top bez ramienok. Dnes som chcela vyzerať dobre a hlavne sexy. Zvolila som preto úzke čierne nohavice a topánky. A okolo krku úzky čierny choker. Vlasy som si nechala rozpustené.
,,Prestaň! Trúba! Aký si mala týždeň? Čo škola?" opýta sa a ľahne si na posteľ vedľa mňa.
,,Ale. Ako vždy. Nemám naozaj nič nové." Mávnem rukou.
,,Tak to sme si pokecali." vybafne Candy nasrdene.
Posadím sa na posteli. Už týždeň ma hrýzlo svedomie, že som jej o Jaredovi ani len necekla.
,,Candy? Čo vieš o Jaredovi?" Začnem nevinne.
,,Ach, Bože!" posadí sa na posteli a zahľadí sa mi do očí. ,,O ňom nevie nikto nič. Dokonca ani Miles. Vždy keď sa na neho opýtam povie iba, že je to férový chalan, ale nevie o nikom, kto by sa s ním priatelil viac ako by bolo nutné." Mykne plecami. ,,A už si zabudla o svojom sľube? Jared je pre teba tabu, drahá!"
,,Candy, ale mne sa páči!" rozhodím zúfalo rukami. Keby vedela, že poznám jeho inú stránku...ktorú možno nikomu inému neukázal...
,,Páči? Veď si sa doňho minulý piatok poriadne pustila." Pokrúti neveriacky hlavou. ,,Je to s tebou horšie ako som čakala...Dobre. Hotovo. Dnes sa nikam nejde!"
,,Čože? Prečo?" zdvihnem obočie.
,,Pretože je na deväťdesiat percent možné, že tam bude...Zrejme si neuvedomuješ, že on nie je pre teba. Priťahuje ťa pretože je to zlý, tajomný chalan z gangu...Nie sme v románe! Tu môžeš skončiť zavraždená pod mostom a nie v náručí zlého chlapca, ktorý sa kvôli tebe zmení na princa s dobrým srdcom!" vzala do rúk mobil a začala niekomu volať.
,,Čo to robíš? Voláš Milesovi, že neprídeš? Fajn, tak tam pôjdem aj sama." Nahnevane sa postavím z postele. Candy ma nasleduje a zloží.
,,Dobre. Fajn! Ale keď budeš raz v sračkách! Za mnou nechoď, pretože ma do nich tiež zatiahneš!" vyštekne a hrozivo do mňa štuchne ukazovákom.
,,V poriadku." vyšteknem tiež a pošúcham si boľavé miesto, ktoré zanechal jej necht.
,,Si nevyliečiteľný prípad. Občas mi prídeš ako taká primadona, ktorá dostane vždy to čo chce." pokrúti hlavou.
Zaškerím sa. ,,Dosť bolo rečí! Ide sa na lov!" Radostne vykríknem a rozbehnem sa na chodbu.
***
YOU ARE READING
Dve tváre
Teen FictionCatherine prezývaná ,,Cat" je osemnásťročné dievča z bohatej rodiny. Navštevuje dobrú školu, má veľa peňazí, ale jej to nestačí... Neznáša to ako sa jej bohatí priatelia správajú k štipendistom a chudobným deckám. Preto má aj tajný život, ktorý...