O šesť mesiacov neskôr
Sledovala som Candy v nádherných svadobných šatách. Práve si s Milesom čítali sľuby. Nedokázala som sa ubrániť slzám, za čo som si vyslúžila Jaredov posmešný výraz.
Opatrne som si zotrela slzu, aby sa mi nerozmazala maskara a zahľadela sa na Jareda stojaceho v smokingu oproti mňa.
Sledoval ma po celý obrad. Občas som ho schladila svojím zdvihnutým obočím... Dnes tu predsa nie som stredobod pozornosti ja, ale Candy s Milesom.
,,...a teraz vás vyhlasujem za muža a ženu." Zvolal zrazu kňaz a ja som sa ako na povel pozrela na Candyn a Milesov svadobný bozk.
Celým kostolom sa rozniesol piskot a potlesk. Samozrejme som sa k nemu pridala aj ja.
Candyna vysmiata tvár sa otočila ku mne. V bielych šatách bola jej hnedá pokožka nádherná. Vedela som, čo chce. Podala som jej obrovskú svadobnú kyticu, ktorú som zvierala po celý obrad.
Ruka v ruke sa s Milesom vybrali uličkou von z kostola. Ako prvá družička som ju mala nasledovať. Načiahnem svoju ruku k Jaredovi, ktorý sa jej so širokým úsmevom okamžite chytí.
Potom nasledujú dlhé gratulácie a fotenia, až sa všetci presunieme k hotelu. Ešte pred obradom som sa uistila, že je všetko tak ako má byť. Načo Jared iba nesúhlasne krútil hlavou.
,,Dúfam, že je všetko tak ako som naplánovala..." zašepkám Jaredovi do ucha. Ten sa hlasno rozosmeje.
,,Veď si to všetko kontrolovala najmenej tisíckrát. Si totálna puntičkárka a perfekcionistka." zašepká mi pobavene späť. Na čo mu detinsky vyplazím jazyk.
Keď Candy vstúpi do sály, počujem prekvapené vzdychnutie. Okamžite sa ku mne otočí a hodí sa mi okolo krku. ,,Cat! Je to nádherné! Mala by si mať nejakú svadobnú agentúru alebo čo!"
,,Nepreháňaj!" začnem sa smiať a tiež sa poobzerám. Všetko bolo ladené do bielo ružova, ale iba decentne nie princeznovsky ružova...Celá sála voňala ružovými a bielymi pivóniami, ktoré zdobili každý stôl.
,,Toto bude najkrajšia noc v mojom živote." prizná Miles očarený sálou a vtisne bozk Candy na líce.
***
Svadobná zábava bola v plnom prúde. Všetci tancovali a vychutnávali si pripravené jedlo a nápoje.
Ja s Jaredom sme sa utiahli na tichšie a tmavšie miesto na malom balkóne, ktorý bol teraz otvorený dokorán, aby do sály prúdil čerstvý vzduch.
,,Ja som to hovoril...Všetko je dokonalé." povie zrazu Jared a pritiahne si ma za pás bližšie k sebe. Ja sa opriem o jeho hruď a nadýchnem sa mätovej vône. Spoločne sa pozrieme na Candy a Milesa tancujúcich na parkete.
,,Vyzerajú tak šťastne..."
,,Sú šťastní...Aj vďaka tebe." Jaredove pery sa otrú o temeno mojej hlavy. Zrazu sa odo m§a odtiahne. Zmetene sa naňho zahľadím.
,,Si šťastná Cat?" opýta sa s úsmevom. Tiež sa usmejem.
,,Už som." Prikývnem. ,,A ty Jared...Si šťastný?"
,,Ešte nie..." záhadne sa usmeje a sťažka prehltne. Mne úsmev na perách zamrzne. Akože nie je šťastný?
Jared zrazu urobí niečo čo som vôbec nečakala. Kľakne si na jedno koleno a pravou rukou začne čosi loviť vo vrecku nohavíc. Okamžite som vedela koľká bije.
Obe ruky mi vystrelia k ústam. Nemo vyvalím oči na situáciu pred sebou. Všetko som vnímala ako v spomalenom zábere.
,,Jared..." vykĺzne mi šeptom cez stiahnuté hrdlo.
,,Catherine Reed, prežili sme spolu veľa krásnych, ale aj tých menej krásnych chvíľ. Dokázali sme k sebe nájsť cestu aj po odlúčení... a naše životy opäť našli zmysel. Ešte nie som šťastný, pretože naša láska nie je úplná... Preto chcem... nie ja ťa žiadam... Ja ťa prosím, aby si ma urobila tým najšťastnejším mužom na tejto zemi a vzala si ma." Jaredove oči nadobudnú výraz plný nádeje. Znova ma raz prekvapil jeho úprimné a vrúcne slová plné lásky.
,,Jared Smith, bude mi najväčším potešením niesť tvoje priezvisko." Niekoľko sĺz sa mi preleje cez okraje očí. ,,Áno, vezmem si ťa!" poviem hlasnejšie a nastavím mu ľavú roztrasenú ruku. Jared na môj prst navlečie krásny prstienok.
Okamžite vyskočí na nohy a pobozká ma. Spoločne sa rozosmejeme šťastím.
Až o niekoľko sekúnd neskôr si všimneme, že nás pozoruje celá sála vnútri. Celá červená si skryjem tvár do Jaredovho ramena. Zo sály sa ozve pobavený smiech a potlesk.
Odtiahnem sa od Jareda a ruka v ruke sa vrátime k hosťom. Zvyšok večera pretancujeme, šťastnejší ako kedykoľvek predtým...
♥ KONIEC ♥
Táááák drahí čitatelia, sme na konci tejto poviedky! (Áno viem... aj mne bude Jared chýbať :D )
Chcem Vám poďakovať, že ste to dotiahli až sem. Naozaj ma každý komentár a hviezdička potešili! :)
Budem rada, ak si prečítate aj iné príbehy z mojej tvorby :)
Vaša Luci-Musi ♥
YOU ARE READING
Dve tváre
Teen FictionCatherine prezývaná ,,Cat" je osemnásťročné dievča z bohatej rodiny. Navštevuje dobrú školu, má veľa peňazí, ale jej to nestačí... Neznáša to ako sa jej bohatí priatelia správajú k štipendistom a chudobným deckám. Preto má aj tajný život, ktorý...