- Omoara-ma!
Din expresia lui am văzut că era surprins privindu-mă speriat. Era o amestecare de furie, surprindere si puţină tristete în ochi lui. Avea nişte ochi atât de expresivi, Doamne!
-Poftim?m-a întrebat ca şi cum nu ar fi auzit ce am spus.
-Omoara-ma!am repetat. Nu vreau să trăiesc toată viaţa abuzată de oameni cu putere ca tine între aceşti 4 pereţi...el m-a oprit punandu-mi mâna peste gură. Şi-a unit sprâncenele privindu-mă cu milă.
Voiam să cred că îi pare rău ,dar îmi era imposibil, până la urmă cum spusese, el m-a "cumpărat " şi pentru el sunt doar o târfă mizerabilă. Însă nici eu nu îl simpatizez mai mult.
-Gata!Nu voiam să îţi spun toate astea, bine? Dacă părinţi mei sunt înstăriţi nu înseamnă cã nu am studiat pe rupte şi nu m-am zbătut pentru ce sunt, da?
Părea sincer în ce spune, dar asta nu m-a liniştit deloc, din potrivă.
I-am tras mana şi am tras aer în piept.
- De parcă nu ţi s-au deschis uşile datorită numelui tău. Şi eu am studiat însă nu ȋmi voi folosi cunoștințele pentru că eu sunt închisă la dracu în bordelul ăsta obligată să mă culc cu moşi al dracu de libidinosi de care mi-e scârbă la gândul că mă pot atinge , şi tu te plângi? Mori!
Din nou l-am lăsat surprins.
-Vrei să spui că sunt un moş libidinos?un mic zâmbet i-a apărut în colţul guri mirandu-ma schimbarea lui de la nervozitate la calm.
Nu mai ştiam ce se va întâmpla ,poate nu îmi păsa sau poate nu voiam să ştiu. Şi până la urmă să nu ştii ce urmează să ţi se întâmple e mai rău decât să ştii ce ţi se va întâmpla, să fierbi la foc mic.
Dintr-o data s-a ridicat prinzandu-mi mainile şi ridicandu-ma si pe mine în sus.
-Serios arăt a un moş libidinos?a întrebat el părând ofensat.
Reacţia lui m-a surprins, acum 1 minut tocmai i-am spus sa moara si el imi zâmbeşte? Clar e bolnav, dar dacă vrea să jucam asa fie.
-Hmm.am cugetat eu. Poate puţin.am chicotit eu. Imediat mi-am simţit coapsele prinse în mâinile lui calde şi mari ridicandu-ma în aer.
L-am privit în ochi confuză, el privindu-mă jucăuş.
-Retrageţi cuvintele!m-a amenintat lipindu-ma de perete si apropindu-si fata de a mea.
-Eşti cumva nebun?l-am întrebat vrând să imi dau seama de ce face asta.
- Poate puţin.mi-a zâmbit înainte să îmi prindă buzele într-un sărut sălbatic. Era primul meu sărut, limba lui îmi explora întreaga gură lăsându-ma fără aer . Am început să îmi plimb degetele prin părul lui făcându-l să geamă răguşit. M-a desprins de perete mergând spre pat. M-a lăsat jos neîntreruptand sărutul pasional acum, a coborat cu mici sarutari pe gâtul meu, mi-am lasat capul pe spate permiţându-i să îmi sărute întregul gât, apoi m-a întors cu spatele la el începând să îmi sărute umeri şi desfacandu-mi corsetul care nu imi permitea să mă mişc. El a continuat cu sărutări pe ceafă dându-mi mici fiori de placere, apoi mi-a înlăturat restul rochiei rămând goală lipita de el. M-am intors cu faţa la el începând să îl sarut.
Chiar dacă era prima dată când fac asta mişcările mele erau naturale. Şi era arăt de plăcut să îl sărut şi să îi simt atingerile.
Mi-am incolacit bratele în jurul gâtului sau ridicandu-ma pe vârfuri şi el şi-a fixat braţele pe talia mea continuând sărutul.
Mi-am luat mâinile de pe gâtul lui pentru a-i desface nasturi cămăşii unul cate unul apoi am dat-o jos observând o zgârietură pe şoldul lui. Am trasat-o cu degetul apoi m-am lasat în jos pentru a-i săruta partea aceea.
Apoi el m-a condus pe pat unde m-am întins şi el peste mine. A început să îmi sărute gâtul coborând în jos până la sâni mei pe care a început să îi strângă şi să îi sărute ceea ce era o senzaţie plăcută.
Buzele lui au revenit la buzele mele pornind un alt sărut.
-Mm eşti atât de bună, Jolanne.a spus el făcându-mă să mă topesc în braţele sale. Spune-mi că pot să te am! Lasă-ma să fac dragoste cu tine, Jolanne!
Ochii lui mă priveau cu o dorinţa care a aprins un foc în mine. Îl voiam! Îl voiam atât de tare încât eram dispusă să uit de mine.
-Adrian.i-am spus numele amintindumi-l de când îl spusese Madame Rose.
A revenit la sărut în timp ce îşi plimba mana pe corpul meu în jos până ce a ajuns la feminitatea mea pe care o dezmierda cu degetele lui. Plăcerea îmi traversa corpul făcându-mă să tremur.
-Spune-mi dacă vrei să fac dragoste cu tine, iubito! Aş putea să te fac să simţi mai mult. Să mă simţi în întregime.fiecare cuvânt al lui îmi dădea fiori pe şira spinării. Un deget al lui mi-a străpuns feminitatea făcându-mă să îmi arcuiesc spatele şi să gem de plăcere. Făcea mişcări înăuntrul meu care mă inebuneau. Voiam mai mult, îl voiam le el în întregime.
-Adrian,te rog.am gemut sub el.
-Ce mã rogi, iubito?Spune-o!mi-a ordonat el.
Uram aşteptarea asta, uram că mă lăsa aşa.
- Fă dragoste cu mine.am spus şi în următorul moment degetul lui mi-a părăsit feminitatea, iar el s-a dat jos de pe mine pentru a-şi da jos pantaloni.
Acum puteam să îl văd mai bine doar în lumina luni. Pieptul lui bine făcut şi muşchi îl făcea inebunitor.
Apoi când i-am observat întreaga goliciune am rămas surprinsă. Nu mai vazusem un bărbat aşa, dar el era clar atrăgător. Bărbaţia lui era mare ceea ce ma speria puţin.
A revenit peste mine sarutandu-ma lacom. I-am simţit bărbăţia peste feminitatea mea.
-Promit că nu te va durea tare.
Apoi bărbaţia sa a intrat uşor în mine strapungand bariera feminitati mele. Mi-am muşcat buza de durere şi mi-am infipt unghiile în spatele lui.
Apoi el a revenit la mişcări lente durerea diminuindu-se incet, venind plăcerea. Mi-am mişcat bazinul pentru a-l simţi mai bine.
-Iubito, eşti incredibilă!a exclamat el.
El stătea deasupra mea. Era mirific cum lumina lui îi evidenţia trăsăturile frumoase ale feţei.
-Dă-ţi drumul, iubito!
Simţeam că eram pe culmea plăceri, apoi amândoi am gemut ajungând la orgasm. Mi-am relaxat toţi muschi. El s-a lasat pe pat langa mine părând extenuat.
-Doamne Dumnezeule ,ai fost atât de minunată! Te-am simțit atât de bine!mă lăuda el apoi si-a întors capul spre mine privindu-mă atent. Eşti atât de frumoasă!
Am simţit cum am rosit din cauza complimentului său. S-a ridicat puţin şi a tras o pătură peste noi apoi m-a întors cu spatele la el imbratisandu-mi mijlocul. Mi-a lasat câteva sărutări pe omoplat.
-Noapte bună, iubito!a spus el.
-Noapte bună!i-am răspuns căzând intr-un somn adânc.Pam pam ce ziceţi? Sper că v-a plăcut, aştept multe multe păreri ca să mă motiveze să postez cat mai repede.
Am intarziat cu capitolul asta pentru că am citit o carte genială şi nu mă puteam opri din citit. Cartea se numeşte Psyhotic-Romanian pentru cei care vor să citească este tradusă din engleză şi e genială, dar din păcate autoarea a renunţat la ea când scris al doilea volum Chaotic si ne-a cam lăsat în aer cu finalul, oricum minunată.
Vă pup şi nu uitati de pareri.
CITEȘTI
Pasăre De Noapte
Ficción históricaVolumul I:Pasăre de Noapte Volumul II:În mrejele iubirii Jolanne este o tânără al cărei destin a fost scris încă de la inceputul vieţii ei. Obligată să se prostitueze, aceasta se îndrăgosteşte de unul din clienţi săi. La refuzul lui de a o scoate...