După cum am spus acum o săptămână,totul a luat-o razna.După plecarea lui Adrian,a doua zi,au venit două femei și cinci bărbați,care s-au ocupat de schimbarea din palat,doar dormitorul tatei a rămas neschimbat, după cum am cerut. Au schimbat culoarea pereților,draperiile,cuverturile,covoarele,iar în dormitorul meu,au schimbat mobila cu una de culoare albă.Mi-au pus și o măsuță cu o oglindă și o mică măsuță cu două fotoli înflorate.A trebuit să rămânem 2 zile acasă la Michael ca să nu deranjăm.Când ne-am întors,am fost foarte uimite,dar am adorat schimbările făcute.S-au ocupat și de grădină.Au scos acea piatră de mormât și au plantat alte florii,le-au îngrijit pe celelalte,chiar au pus și un leagăn.
A venit și prietenul lui Adrian,Alberto Trudeau,un pictor celebru.A luat tablourile și a spus că va încerca să le refacă în scurt timp.
La o zi după ce ne-am întors,am mers în grădină să îngrijesc florile,iar când m-am întors,am fost surprinsă de o doamnă foarte bine aranjtă.Avea o postură foarte impunătoare.Își împingea pieptul în față.Era foarte înaltă și slabă.Își ținea părul într-un coc strâns.Avea fața lungă și în colțul gurii avea o aluniță maro.S-a arătat foarte scârbită de felul în care arătam.Rochia îmi era murdară de noroi,fațala fel,iar părul îmi era încălcit.A strâmbat din nas și s-a prezentat ca Madame Beaux.Cred că ar fi trebuit să mă simt rușinată,dar eu doar m-am prezentat și i-am întins mâna murdară,iar ea mi-a ignorat-o.Mi-am cerut scuze pentru primire spunând că Adrian nu mi-a spus,iar ea mi-a spus că a vrut să mă surprindă și o domnișoară mereu ar trebui să fie pregătit.Am ignorat faptul că a accentuat ultimele cuvinte și am invitat-o la un ceai.A spus că din ziua următoare se va ocupa de mine pentru că are mult de lucru cu mine.
A doua zi,s-a întors pe la prânz și a început să îmi explice ce trebuie și ce nu să fac.M-a apostrofat pentru întâmpinarea de ieri,dar i-am promis că nu se va mai repeta.Mi-a cerut să îi spun Madame,ceea ce mi-a amintit de Madame Rose,dar mi-am ignorat amintirile urâte.
Ziua ce a urmat,a fost la ora 8 la palat.Eu încă dormeam,dar a venit și mi-a tras draperiile lăsând soarele să mă trezească.Întreaga zi m-a învățat bunele manirere.Cum să vorbesc,cum să merg,cum să mănânc.Mi-a spus că o domnișoară vorbește doar când e întrebată și trebuie să spună doar ce se cuvine și să nu fie preocupată de bârfe,iar de înjurat nici nu mai vorbim.M-a pus să merg prin cameră cu o carte pe cap pentru a sta dreaptă,asta mi-a luat mult,dar când am reușit,mi-a dat o pereche de pantofi cu toc,care mi-au umflat picioarele îngrozitor.Apoi,m-a învățat cum se folosesc tacâmurile.A trebuit să memorez cu ce se mănâncă fiecare fel de mâncare.Seara am adormit foarte obosită.
Dimineața,Madame Beaux a venit însoțită de o croitoreasă,care mi-a luat întreaga zi măsuri pentru rochi.A trebuit să aleg materialele,iar apoi să stau pe un scăunel în picioare,în timp ce ea se învârtea prin jurul meu.Am putut lua pauză doar când le-a luat măsuri fetelor.Când au plecat,am fost foarte ușurată.
Dar s-a întors a doua zi alături de un pantofar.De data asta am terminat repede.Apoi a început cu lecțiile.Mi-a lăsat o groază de foi pe care trebuie să le învăț.
A fost o săptămână obositoare mai ales pentru că Ecaterina s-a simțit rău.Doctorul a văzut-o și i-a recomandat să stea în pat pentru a nu pune în pericol viața copilului.Ea a fost nemulțumită,dar nu a avut de ales.
Însă eu mă simt mult mai bine. Am reuşit să dorm mai mult şi să mănânc mai bine. Lucrecia îmi pregăteşte mereu ceva bun de mâncare şi găteşte excelent. De fiecare dată când mi se face poftă de ceva, ea îmi pregăteşte imediat. Zilele trecute voiam carne de miel, iar ea cum a aflat,a mers să cumpere şi mi-a preparat-o delicios. Cred că m-am îngrăşat câteva kilograme la cum mă strânge corsetul rochiei. Încă mai vomit şi îmi este greaţă, dar nu le-am spus fetelor ca să nu le îngrijorez. Cred că voi vorbi cu doctorul când va veni să o vadă pe Ecaterina.
CITEȘTI
Pasăre De Noapte
Ficción históricaVolumul I:Pasăre de Noapte Volumul II:În mrejele iubirii Jolanne este o tânără al cărei destin a fost scris încă de la inceputul vieţii ei. Obligată să se prostitueze, aceasta se îndrăgosteşte de unul din clienţi săi. La refuzul lui de a o scoate...