Kattin pohled
Nico mi i přes jeho náladu ochotně podržel dveře od auta a trpělivě vyčkal, než z něj vystoupím. Dominantně uchopil mou ruku a vydali jsme se společně dovnitř domu.
„Tak jak bylo?" pokřikl naší směrem Luke hned, co zaregistroval náš příchod.
Nico nad jeho vysmátým obličejem pouze protočil očima a bez odpovědi se vydal nahoru po schodech do naší ložnice. Já jsem hodlala Nica následovat, ale Luke mi to nedovolil, protože mě zachytl za ruku a vyžadoval se odpovědi na jeho položenou otázku.
„Co se stalo?" zeptal se zvědavě a myslel si, že mu vše hned vyklábosím.
„Nic," odpověděla jsem v rychlosti a vymanila jsem se Lukovi ze sevření.
„Tak co tím pádem mělo znamenat to Nicovo chování?" vyzvídal nadále a nenechal se tak snadno odbýt.
„Je jen přetažený a nemá náladu na tyhle rozhovory. Špatně se vyspal a prostě se nechce s nikým moc vybavovat, takže za tím nehledej nic hlubšího," zalhala jsem, ale vůbec mě to netrápilo.
Luke jen chápavě přikývl hlavou a já jsem se konečně vydala směrem k naší ložnici. Vstoupila jsem dovnitř a hned za sebou rychle zavřela dveře.
„Děkuji," promluvil Nico, který stál u skříně a rozvazoval si kravatu.
„Za co?" zeptala jsem se zmateně a konečně jsem si vyzula boty, ze kterých mě neskutečně bolely nohy.
„Neřekla jsi Lukovi pravý důvod mého chování. Nechci jej zatahovat do svých problémů. Není ještě připravený na skutečnou tvář mafie a ani nikoho v ní," dořekl a sedl si na postel hned vedle mě, kde jsem se stihla usadit v průběhu našeho rozhovoru.
„A já jsem?" zeptala jsem se možná až moc odvážně.
„Ano, ty už jsi," usmál se na mě a pokračoval „kdysi dávno se naše a Philipova rodina dostala do potyčky s rodinou Nightovych, kvůli Patricie. Nightovi ji odstranili kvůli toho, že na ně zjistila nějakou špínu. Patricie byla Philipova snoubenka a má dobrá přítelkyně, a proto jsem Philipovi pomohl při jeho pomstě. Thomas i Amelie zahynuli při přestřelce a zbyli po nich pouze jejich synové Lee a Henric, kteří se nás ne jednou pokusili zabít. Na konec to všechno nějak utichlo a my jsme mysleli, že válka mezi našimi rodinami skončila, což se dnešním dnem ukázalo jako velmi špatná domněnka," odmlčel se a já přikývla na znamení toho, aby pokračoval.„Nějakým způsobem se k Philipovi doneslo, že Nightovi našli tvého otce, spojili se s ním a nenechají nás na pokoji, dokud nebudou všichni členové naší a Philipovy rodiny mrtví. Údajně si chtějí jako první dojít pro tebe a Olivii," odmlčel se a díval se na mě zkoumavým pohledem.
„Cože?!" vyjekla jsem a srdce mi začalo bít jako na poplach. Všechna Nicova slova mě neskutečně vystrašila, až jsem se začala klepat. Vyskočila jsem na nohy a nervózně začala chodit po pokoji.
„Neboj se Kattie, nedovolím, aby ti kdokoliv z nich něco udělal," snažil se mě uklidnit a rychlým pohybem byl u mě a svíral mě v sevření.
Já jsem si ho hned přitiskla co nejvíce k tělu a snažila se nerozplakat. Bála jsem se.
Myslela jsem si, že už mi můj otec dá konečně pokoj, ale on je nepředvídatelný, plus se do toho všeho zapletli nějací bratři Nightovi z Nicovy minulosti, kteří nás všechny chtějí vidět mrtvé.
„Ššš, jsem tady s tebou," zašeptal do mých vlasů, když už jsme svůj pláč neudržela. Začal mě hladit konečky prstů po zádech a snažil se mě utěšit. Chci být v tuto situaci silná, ale prostě to nejde. Nejde to a jediný kdo mě dělá silnou je Nico.
„Kattie, nechci na tebe tlačit, to přeci víš, ale ostatním rodinám v mafii se moc nelíbí, že tě chráníme i přes to, že oficiálně nepatříš do naší rodiny. Já se tě nechci vzdát, ale zase ani nechci zbytečné potíže," mumlal do mých vlasů a já jsem moc dobře věděla, kam tím vším směřuje. Podívala jsem se na něj svýma uplakanýma očima, utřela si slzy stékající po mých tváří a usmála jsem se na něj. Nicovi se doslova rozzářily oči a začal se prohrabávat v zadních kapsách jeho kalhot, než vytáhl ten překrásný prstýnek, který už mi nabízel jednou, ale já jsem odmítla.
Chytl jej mezi palec a ukazováček, klekl si přede mě na pravé koleno a řekl: „Kattie, žádám tě již po druhé a požádám tě klidně ještě nespočetně mnoho krát, dokud mě neuděláš nejšťastnějším mužem na planetě. Kattie Darwinová, vezmeš si mě, Nica Whitea za svého muže?"
Nico poprvé za dobu co jsem ho znala, znervózněl a netrpělivě vyčkával na mou odpověď.
Neznala jsem Nica tak dobře, jako se znají normální lidé, co se plánuji vzít a být manželé. Nico pro mě celou tu dobu byl a pořád je velkým tajemstvím. Já to tajemství však chci odhalit a plně mu porozumět. Chápat jeho náladovost, jeho chování a hlavně jeho myšlení. Chci být po jeho boku i v těch nejhorších časech, abych mu mohla pomoc dostat se na vytoužený vrchol úspěchu.
„Ne, Nico," na chvíli jsem se odmlčela a uviděla jsem mu v očích zklamání, „už nikdy mě nepožádáš o ruku, protože to nebude potřeba," usmála jsem se na něj a čekala na jeho reakci.
„Takže si mě tedy vezmeš?" ujistil se a já jsem mu na souhlas s úsměvem přikývla.
Nico se hned bleskově vyhoupl na nohy a silně mě obejmul. Zabořil si tvář do mých vlasů a spokojeně si oddechl.
„Tohle už mi nikdy nedělej," zamrmlal a odtáhl se ode mě.
„Co myslíš? Abych si tě brala?" zalaškovala jsem a Nico se tomu se mnou společně zasmál.
Chytl mou ruku a zvedl ji do úrovně jeho hrudi, usmál se na mě a navlékl mi na prsteníček ten nádherný prstýnek.
„Teď už jsi jenom moje," řekl dominantním tónem a pohladil mě po tváři. Zastrčil mi za ucho neposedný pramínek vlasů a spojil naše rty. Já jsem si Nica přitáhla za boky blíže k tělu a prohloubila náš vášnivý polibek.
„Teď už na vše budeme navždy spolu," zašeptal do mých rtů, aby mi dal možnost se nadechnout.
Já jsem ho jen pohladila po mírně zarůstající tváři a věnovala mu ještě jeden polibek.
ČTEŠ
Chodící dominance
RomanceKattie nemá zrovna obyčejný život, když je její otec jeden z vážených mužů v mafii. Kvůli obchodnímu poměru ji nechá provdat za syna nejvýše postaveného muže mafie, Nicolase Whitea. Kattie slyšela o rodině a sourozencích Whiteových jen to zlé a tak...