4.12

510 31 8
                                    

'Hé, waar heb je de meiden gelaten?' verbaast keek Eva hoe haar vriend in zijn eentje naar de caravan toe kwam lopen. De kleuters waren weer een avontuurtochtje op hun fietsjes gaan maken en Wolfs ging ze een kwartier geleden halen zodat ze konden gaan wandelen. Ze waren in een prachtig gebied en het zou zonde zijn om niet meer van het land te hebben gezien dan de camping.
'Die zijn naar de kinderclub.' Grijnsde hij.
'Omdat ze daar zelf naartoe wilden?' vroeg Eva lachend. De meiden waren al eens eerder geweest die week maar ze hadden het er daarna niet meer over gehad. Het was ook geen verplichting om te doen, ze mochten er heen als ze het leuk vonden.
'Omdat ik dat heb besloten.' Eva strekte haar benen op de stoel tegenover haar en vragend keek ze hem aan.
'En dat heb jij besloten omdat?' Wolfs boog over zijn vriendin heen en kuste haar. 'Oh daarom?' lachte ze. Wolfs knikte serieus.
'Daarom.' Knipoogde hij. Eva liet zich uit de stoel trekken en ze legde haar handen in zijn nek.
'Interessante wandeling wordt dit Floris,' giechelde ze terwijl ze achteruit de caravan in liep. Wolfs zijn handen gleden naar de knoop van haar broekje en hadden het in een ruk losgetrokken.
'Oh jij wilt niet weten hoe interessant jij bent.' Grijnsde hij. Eva keek hem uitdagend aan terwijl Wolfs de deur van de caravan achter zich dichttrok. Hij schopte zijn slippers uit terwijl hun lippen elkaar vonden en niet meer los lieten. Eva wilde zich achterover op bed laten vallen maar Wolfs hield haar stevig vast. 'Doe uit,' zei hij tegen haar lippen aan terwijl hij haar shirt al naar boven toe trok. Hij hielp haar met uitkleden waarna Eva hem hielp. De touwtjes van haar bikini trok hij los en hij liet het ding op de grond glijden. Bewonderend keek hij haar aan, ze was zo adembenemend mooi. Hij keek alsof hij haar voor het eerst zag, hij streelde haar alsof hij dat nog nooit eerder gedaan had. Eva glimlachte, ze vond het fijn dat hij zo naar haar keek. Nog steeds, na al die jaren. Ze was blij dat hij haar nog steeds mooi vond, dan voelde zij zichzelf ook mooi. Dan was ze zo op haar gemak, meer dan dat ze ooit had gedaan.
'Blijf je kijken of..?' bijna ongeduldig kroop ze op bed en lachend ging hij achter haar aan.
'We hebben een uur, ik kan kijken zo lang ik wil.' Grijnsde Wolfs. Hij trok zijn zwembroek uit en rolde Eva om zodat ze bovenop zat. Zodat hij haar nog beter kon zien en nog langer kon bekijken. Hij trok de paardenstaart uit haar lokken, volgde de lange bruine plukken naar haar schouders en hij eindigde weer bij haar borsten. Zijn handen sloten daar perfect om heen en glimlachend boog Eva naar hem toe.
'Jij hebt niet genoeg aan een uur.' Fluisterde ze bijna hees tegen zijn lippen. Wolfs grijnsde even, daar had ze misschien wel meer dan gelijk in.

De wandeling die ze voor die dag gepland hadden staan hadden ze uiteindelijk toch nog gemaakt. Anderhalf uur later dan gepland, dat dan wel, maar dat deerde verder niemand. Het was nou eenmaal vakantie.
Bij terugkomst was Eva met de meiden gaan zwemmen en had Wolfs het eten klaargemaakt. Zoals altijd had hij heerlijk gekookt, dit keer een simpele spaghetti maar daar smaakte het niet minder om. Hester vertelde in geuren en kleuren hoe ze tomaten had geplukt bij een groenteboer waar ze terecht waren gekomen, alsof de andere van niets wisten.
'Ze hadden daar ook veel diertjes hè.' Zei Lilly en haar vriendin knikte serieus.
'Mag ik nog een broodje?' wees Hester en Eva tilde het bord op zodat de kleuter er eentje uit kon zoeken.
'Hoe heet dit papa?' vroeg Lilly. Haar vader had het wel verteld maar ze was het alweer vergeten.
'Bruschcetta,' glimlachte hij en Lilly zei het na.
'Dat is héél lekker!'
'Gelukkig maar.' glimlachte Wolfs opnieuw. Hij vond het een van de fijnste dingen, als zijn eendje genoot van het eten dat hij had gemaakt. Ze probeerde ook vrijwel altijd nieuwe en onbekende dingen, dat hoefde hij van Eva niet altijd te verwachten. De kleuters smikkelde meer van de broodjes dan van de pasta zelf, dat was eigenlijk niet interessant genoeg.
'Gaan we nog zwemmen Eva?' vroeg Hester.
'Morgen weer.' pruilend keek ze de moeder van haar beste vriendin aan maar lachend schudde Eva haar hoofd.
'Het zwembad gaat zo dicht lieverd, we kunnen niet meer zwemmen.'
'Ow ja.' Dat wist ze ook wel, na het eten konden ze nooit meer zwemmen.
'Er is straks een marktje op de camping, daar gaan we naartoe.' Vertelde Wolfs.
'Ja dan kunnen we dingetjes kopen!' knikte Lilly enthousiast.
'Dát had ik niet gezegd.' lachte Wolfs.
'Jawel op de markt doen wij altijd dingen kopen.' Knikte Lilly serieus. Haar ouders lachte.
'Jullie hebben allebei je vakantiecentjes nog.' Zei Eva en twee paar glimmende ogen keken haar aan.
'Oh ja dat was Lie al weer vergeten!' zei Lilly enthousiast. 'Dan kunnen we toch dingetjes kopen!'
'Ik ook Eva?'
'Jij ook.' Knikte ze en Hester glimlachte blij. 'Dan gaan we wel eerst overal kijken, en daarna pas iets kopen.' Anders bleven de kleuters aan de gang en wilde ze bij elk kraampje iets nieuws kopen.
'Oké.' Knikte de kleuters braaf. 'Wie mag het laatste broodje?' wilde Lilly weten.
'Doen jullie die maar delen.' Zei haar vader en Lilly nam het broodje van het bord. Pruilend keek Eva haar vriend aan.
'En ik dan?'
'Jij eet je spaghetti maar.' knikte hij quasi serieus naar haar bord. Eva lachte en sneed het broodje in twee zodat de kleuter ieder de helft konden opeten.

Door drukte heb ik voor nu geen tijd om aan dit verhaal te schrijven, dus de volgende updates laten even op zich wachten.. dankjewel voor het lezen! 🙃

FlashbackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu