5.10

402 38 9
                                    

Veel meer had ze er niet meer over gezegd. Ze was naar boven gelopen en ze had zich al omgekleed voordat hij achter haar aan was gekomen. Ze lag nu te draaien onder de warme lakens terwijl ze luisterde naar het water dat uit de douchekop stroomde. Op het moment dat de kraan dicht gedraaid werd stapte Eva uit bed. Ze had ineens de intense behoefte om bij hem te zijn, om zijn sterke armen om haar heen te voelen. Ze trok haar slaapshirt uit en bond haar lokken hoog in een knotje waarna ze richting de badkamer liep. Haar vriend stapte onder de douche vandaan en keek haar verrast aan. Bewonderend keek hij naar het prachtige naakte lichaam dat in de deuropening was verschenen en hij stak zijn hand naar haar uit. Glimlachend stapte ze op hem af en ze sloeg haar armen om zijn nek. Hij tilde haar op en ze klemde haar benen om zijn middel heen. Hij kuste het gevoeligste plekje in haar nek terwijl hij terug onder de douche stapte. Net toen Eva de kraan open trok ging de badkamer deur ineens weer open en verscheen er een half-slapend hoopje kleuter. 'Mama Lie kan niet slapen.' Gaapte ze terwijl ze in haar ogen wreef. Snel liet Wolfs zijn vriendin terug op de grond zakken en hij pakte een handdoek die hij om zijn middel sloeg.
'Mag ik ook doesje?' Lilly had moeite met het open houden van haar ogen maar dat deerde haar niet.
'Morgen mag je douchen. Eerst slapen.' Wolfs tilde haar op en nam haar mee, terug naar haar bed. 'Slaap lekker mama.' Zei hij en Lilly gaapte.
'Slaap lekker Li,' glimlachte Eva en ze draaide de temperatuur van het water warmer. Ze liet het warme water over haar rug spoelen en genoot van de korte stilte. Wolfs had hun dochter terug in bed gelegd en weer in slaap gezongen waarna hij snel terug was in de badkamer. Grijnzend stapte hij terug onder de douche en glimlachend sloeg Eva haar armen weer om zijn nek. Ze liet haar handen door zijn grijze lokken dwalen terwijl zijn handen haar lichaam streelde. Eva glimlachte.
'Wat?' wilde Wolfs weten en ze drukte haar lippen stevig op die van hem. Onafgebroken zoende ze, totdat ze beide naar adem moesten happen.
'Dat je me nog steeds aanraakt alsof het de eerste keer is..' fluisterde ze tegen zijn lippen aan. Teder kuste hij haar onderlip terwijl hij zijn handen om haar nek vouwde. 'En me kust alsof ik breekbaar ben.' Ze glimlachte weer en op de manier zoals alleen hij dat kon keek hij naar haar. 'En naar me kijkt alsof ik kostbaar ben.'
'Dat ben je toch ook, gek.' Wolfs liet zijn handen uit haar nek glijden en hij liet ze langs haar schouders richting haar heupen strelen. Eva had een blos op haar wangen en ze knikte bijna onzichtbaar. Genietend sloot ze haar ogen terwijl ze voelde hoe zijn lippen hun weg over haar lichaam vonden.
'Floris?'
'Ja lief?' ze opende haar ogen toen zijn lippen zich van haar lichaam losmaakte.
'Je weet dat ik van je hou toch?'
'Dat is één van de twee dingen die ik zeker weet in het leven.' Knikte hij serieus en Eva glimlachte.
'Wat is dat tweede dan?' Wolfs nam haar heupen tussen zijn handen en gaf haar een zetje omhoog. Eva klemde haar benen weer om zijn middel terwijl hij haar tegen de muur aan drukte. Ze streelde zijn natte lokken uit zijn gezicht, liet haar armen rond zijn nek hangen en haar hoofd tegen de muur aan rusten.
'Dat ik van jou hou.' Fluisterde hij terwijl zijn lippen haar gevoeligste plekje in haar nek weer vonden.

Reacties zijn lief!

FlashbackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu