CAPITOLUL 2 - Tessa

4.7K 280 13
                                    

CAPITOLUL 2

Era deja pauza de masă dintre a 4-a şi a 5-a oră. Karl mă urmărea cât putea. Matematica şi istoria erau singurele clase pe care le aveam în comun, aşa că în mare parte îmi găsisem singură sălile. Până la urmă, liceul ăsta nu era chiar atât de mare, aşa că ştiam că aveam să-l învăţ repede.

La fel de repede am învăţat şi drumul spre cantină, unde l-am întâlnit. M-a condus spre o masă unde erau gemenele Mariah şi Linda. Cu un efort măreţ, mi-am adus aminte că cea roşcată era Mariah, iar Linda bruneta.

-Hei, cum ţi-a fost ziua până acum? m-a întrebat geamăna roşcată pe când mă aşezam cu tava în braţe.

-Hmm... bine..., i-am răspuns ezitând.

Karl le-a dat imediat un picior pe sub masă. Cele două fete s-au strâmbat la el, apoi şi-au îndreptat din nou atenţia spre mine.

-Deci... ce ore ai avut până acum?

-Hmm, păi, am început groaznic. Am un minus la matematică, la engleză am un banc de cărţi de citit, iar la fizică stau în bancă cu un ciudat.

-Nasool, a spus Linda – bruneta.

-Chiar! a completat-o sora ei.

Karl a scuturat din cap spre ele ca şi cum ar fi fost doi copii de cinci ani.

-Scuză-le, uneori uită de bunele maniere şi se bagă cam prea mult în treburile oamenilor.

-Hei!

-În fine, dă-l în colo pe Grigorovich. Are fazele astea ciudate doar ca să demonstreze că nu e atras de elevele lui.

A spus toate astea în timp ce îmi beam sucul de mere, pe care l-am scuipat imediat. Uimită, m-am holbat la el.

-Ce face?

-Hmm.. n-ai observat cât de tânăr e? m-a întrebat ridicându-şi o sprânceană.

-Ba da.

-Au existat zvonuri cum că ar fi avut relaţii intime cu nişte eleve din al doilea an, mi-a explicat el.

-Aa, da! a sărit şi Linda. Îmi aminesc. A făcut naşpa rău Gli..gri.. mă rog.

-Grigorovich, i-a sărit Mariah în ajutor.

-Mersi.

-Deci, le-am întrerupt eu trăncăneala, e un prof foarte tânăr, total antipatic, căruia nu-i plac elevii noi. Altceva de notat? am întrebat.

-Ah da! a spus Linda.

-E rus, a completat-o sora ei.

-Deja e prea mult pentru mine, am spus efectiv obosită.

Şi în plus: de ce mă interesau pe mine toate chestiile astea despre un prof ciudat? Am trecut mai departe, ignorându-i pe cei trei care râdeau în continuu din cauza replicii mele.

-Deci, are cineva biologie acu'?

-Eu! au strigat gemenele la unison.

-Perfect.

-Stai liniştită. Profa' de bio e chiar foarte tare, m-a liniştit Karl.

I-am zâmbit prieteneşte şi mi-am îndreptat din nou atenţia spre mâncarea mea. Dintr-odată nu-mi mai era foame şi nu mai aveam chef de nimic. Mi-am împins tava şi mi-am pus capul pe masă, ca să mă îndepărtez de realitate, departe de cei trei tovarăşi ai mei care vorbeau despre o altă lume în care eu tocmai ce intrasem.

Sclava destinului (#ID spin-off)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum