Chłopcy równo o 15:00 weszli na scenę i zaczęli śpiewać oraz tańczyć.
My ,że byłyśmy w pierwszym rzędzie, widziałyśmy najwięcej i najlepiej.
Było cudownie i miałam wrażenie, że cały ich zespół przy wykonywaniu piosenek patrzył się na mnie .
Po zakończeniu przed ostatniej piosenki .
Lena*Tori kooki tu idzie .
Ja*wiem ,ale po co ?
Maja*do Ciebie pewnie.
Katie*zobaczysz za momęt.
Junkook podszedł ,wziął mnie za rękę i śpiewając pociągnął za sobą na scenę.
Ja*co Ty robisz?
Szepłam.
Junkook tylko się uśmiechnął i spuścił wzrok.
Kiedy piosenka się kończyła kooki uklęknął śpiewając ostanie słowa i po nich chłopcy ustawili się w okręgu ,przy czym my byliśmy w środku i kooki zaczął mówić.
Junkook*Tori gdy pierwszy raz na Ciebie wpadłem coś we mnie ruszyło, poczułem się brdzo szczęśliwy, z każdą chwilą podobałaś mi się coraz bardziej ,jesteś najpiękniejszą, njamadrzejszą,najsłodszą i najcudowniejszą dziewczyną jaką kiedy kolwiek spotkałem.
Jesteś jedyną w swoim rodzaju i ja poprostu Cię kocham .
Nic z tym nie zrobię, niezwarzając na to co teraz powiesz.
Lecz chcę Cię zapytać czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?
Gdy kooki mówił wszystkie jego gąbki nas obserwowały .
Nie spodziewałam się, że może się mi przydarzyć coś tak wspaniałego i cudownego.
Byłam w wielkim szoku bo myślałam, że ja dla niegojesrwm tylko koleżanką i nic więcej dla niego nie znacze.
Lecz po jego pytaniu tylko łza mi spłynęła i uśmiechłam się bardzo szeroko mówiąc.
Ja*oczywiście, że się zgadzam.
I mocno go przytuliłam ,a wszyscy zebrani klaskali .
A ja tylko płakałam ze szczęścia.
Junkook*nie wiesz jak się cieszę księżniczko.
Ja*KS ciszę się barziej ,bo na tą chwilę czekałam od czterech lat.
Płakałam nadal i płakałam.
Junkook*księżniczko czemu płaczesz?
Ja*ja płacze że szczęścia.
Junkook po moich słowach wziął mnie na ręce i przytulił.
Po chwili postawił , wzyscy razem się ukłoniliśmy i uciekliśmy za scenę.