Pesanan:Nak warning sikit,sini ada part byuntae sikit.Mohon siapkan fizikal dan mental.Sikit je,tak banyak manapun.😂😂😂
Jihyo tersenyum menonton cerita Moon Lovers.Baginya,suaminya sangat kacak dan comel melakonkan watak Wang Eun sebagai putera kesepuluh.
Tapi senyuman Jihyo mati apabila melihat kiss scene Baekhyun dan juga pelakon yang bernama Z.Hera.Jihyo terus menutup televisyennya.Moodnya menjadi buruk.Jihyo terus menuju kebiliknya melihat anaknya yang sedang tertidur.Mereka baru sahaja dilahirkan kini sudah berumur 8 bulan.Keduanya kembar,yang lelaki bernama Byun Kyungsan manakala perempuan Byun Hanna.
"Sayang,appa dah balik"Jihyo dapat mendengar suara suaminya yang mungkin baru pulang dari kerja.
Jihyo turun kebawah menemui suaminya.Dia membukakan kot yang dipakai Baekhyun.Tapi tanpa senyuman mengingat tentang kiss scene takdi.Membuatkan dia ingin menangis.Dia perlukan masa 2 minggu untuk menyedarkan dirinya itu hanya lakonan.
Baekhyun yang perasan dengan perubahan Jihyo tersenyum.
Hati Jihyo "melting"bila Baekhyun tersenyum padanya tapi Jihyo hari ini tidak mahu mengalah.
Setelah selesai,Jihyo terus menuju kedapur dan bersiap untuk memasak.Sedang Jihyo mencuci sayur-sayuran.Dia dapat merasakan seseorang sedang memeluknya dari belakang dan kepalanya diletakkan diatas bahu Jihyo.
"Apa kau mahu menggodaku chagi"tanya Baekhyun.
Dan Jihyo melupakan satu perkara,dia sedang memakai baju kemeja dengan seluar pendek yang mungkin telah membangkitkan nafsu Baekhyun.
Tapi diingatkan sekali lagi yang Jihyo sedang marah dengan Baekhyun dan dia tidak mahu bercakap apa-apa dengan Baekhyun sekarang.
Baekhyun tersenyum.Lalu mencium pipi isterinya lalu menghidu aroma minyak wangi yang dipakai isterinya.
"Baek"panggil Jihyo yang tidak selesa dengan perbuatan Baekhyun lakukan terhadap dirinya.
"Apa kau sudah melihat episode 16?,kau pasti marahkan"kata Baekhyun dan dengan tiba-tiba Jihyo membalikkan badannya kearah Baekhyun lalu melihat mata Baekhyun dalam.
"Apa kau mencintaiku?"tanya Jihyo tiba-tiba dan Baekhyun mula merapatkan dirinya dengan Jihyo.
"Setelah apa yang kita lalui,lakukan bersama.Apa kau masih meragukan cintaku chagi"tanya Baekhyun.
Jihyo terdiam. "Lalu,kenapa tidak memberitahuku dulu akan ada kiss scene?"tanya Jihyo hati-hati.
Baekhyun tersenyum lalu mendekatkan bibirnya didahi Jihyo.
"Mian,itu terjadi kerana ada perubahan disaat akhir.Aku tidak menikmatinya chagi"kata Baekhyun.
Baekhyun dapat melihat mata indah isterinya kini dipenuhi dengan genangan air mata dan jatuh.
"Tapi tetap saja kenapa tidak cakap dekat aku dulu"kata Jihyo setengah marah dan kesal lalu memukul dada Baekhyun perlahan.
"Aku sudah mengatakan kepada pengarah tapi pengarah cakap,kalau itu tidak dilakukan.Semua hasil usaha keras pelakon lain akan sia-sia hanya kerana aku chagi"Jelas Baekhyun.
Mereka saling menatap.Jihyo lalu mendekatkan wajahnya dan mencium bibir Baekhyun.Mula-mula hanya ciuman biasa tapi lama-lama menjadi panas.Baekhyun mengangkat Jihyo ala-ala bridal style kearah sofa diruang tamu.Ciuman mereka masih belum dilepaskan dan jeritan kecil dari Jihyo membuatkan nafsu Baekhyun naik.Baekhyun mengalihkan ciumannya kearah leher putih Jihyo lalu membuat tanda disana.Jihyo hanya pasrah dan mengerang nikmat dengan apa yang dilakukan Baekhyun.Baekhyun mula mengusap paha Jihyo perlahan-lahan dan itu memberikan sensasi yang hebat kepada mereka berdua.Tangan satu lagi bekerja untuk membuka butang baju yang dipakai Jihyo.Tepat dibutang kedua,Jihyo dan Baekhyun dapat mendengar suara tangisan kembar.Baekhyun masih ingin terus melakukannya tapi dengan sekuat tenaga Jihyo menolak Baekhyun sehingga Baekhyun kini sedikit jauh dari Jihyo.
Jihyo duduk diatas sofa lalu membutangkan bajunya semula lalu tersenyum pada Baekhyun yang kini merajuk kerana aktivitinya terganggu.
Jihyo tersenyum lalu mencium bibir Baekhyun setelah itu melepaskannya.
"Kenapa sekejap chagi?"tanya Baekhyun.
Jihyo tergelak kecil dengan kelakuan Baekhyun.Tangisan si kembar semakin kuat membuatkan Jihyo cepat-cepat berdiri menuju kebilik atas yang diinapi kembarnya.
Sebelum naik ketingkat atas,Jihyo melihat kearah Baekhyun.
"Your love,your kiss,and you!Only be mine"Malam ini kita boleh terus aktiviti kita nanti"kata Jihyo lalu tersenyum nakal sebelum masuk kebilik anak-anak mereka itu.
Baekhyun smirk mendengar apa yang dicakapkan oleh Jihyo.
"Not only tonight Jihyo,but you are my mine forever".Malam ini,tak sabarnya"dan mulalah muka Byuntae Baekhyun muncul.Dia lalu naik keatas menyusul Jihyo melihat Kyungsan dan Hanna.