Prológ

12.9K 405 100
                                    

Harry

Kráčal som si po škole ako taký pánko. Každá jedna omega sa mi snažila dostať do cesty aby sa "náhodou " mohla dotknúť mojej pokožky. Vystavovali sa mi ako lacné kurvy len aby som si ich aspoň na pár minút všimol a venoval im môj drahocenný čas.

Alfy ma brali ako vodcu a sledovali ma ako svätý obrázok. Mali zomna strach ale to by mal mať každý. Každý kto má aspoň kúsok svojho malého rozumu,ktorý aspoň trošku používa.

Kým Alfy ma uctievali a pre omegy som bol niečo ako sex symbol bola v tejto škole aj výnimka. Presne tak. Niekto dokázal odolať môjmu sarmu a dokonalosti. Najprv som sa cítil ako debil.

Každá omega prosila aby som sa na ňu len usmial a bola z toho okamžite napichana len on ma ignoroval a nevšímal si ma. Samozrejme ma to dosť zasiahlo. Vždy som bol ten žiadany a on ma úplne odpalkoval.

Okamžite som pochopil,že snažiť sa o niečo také je úplne mimo mojej úrovne. Ja som bol dokonalý a on? Iba obyčajná omega. Ničím zaujímavá,nevytrcajuca z davu.

Bol to iba Louis Tomlinson.

Louis

Potichu ako myška som sedel na svojom mieste v triede a jedným očkom som sledoval poznámky ktoré som mal uhladne napísané v zosite kým druhým som pozeral po tom čo sa deje za oknom a múrmi tejto školy.

Nevnímal som okolie keďže som mal v ušiach slúchadlá a jediné čomu som ako tak venoval pozornosť bol hlas skupiny We the kings ktorá práve spievala sad song. Nepotreboval som ani zdvihnúť zrak aby som vedel kto prišiel do triedy.

Cítil som ich podľa vône a vedel som každého podľa nej zaradiť. Tá korenista až ma z nej stipal nos bola Zayna Malika, slabá levandula patrila namakanemu Liamovi Paynovi a takto som mohol hovoriť donekonečna.

Keď som zatvoril oči aby som si naplno užil refrén piesne do nosa mi udrela tá najkrajšia vôňa na celom svete. Iba jediný človek na svete mohol voňať takto.

Zmes mužskej vône prepletena vôňou nakosenej trávi a skorice. Vôňa ktorá dostávala do kolien každú omegu v škole len ja som zostal odolny. Aspoň niekto musel ukázať tomuto egoistovi ,že žije aj niekto kto mu dokáže odolať a ešte k tomu je omega ako som bol ja.

Harry Styles. Meno alfy ktorej by mohol pri nohách klacat celý svet a však ja som tam stopercentne nepatril. Aj keby sa mal proti mňe spiknut celý svet zostanem na strane tých čo nikdy napadnú na kolená a určite nie pred ním.

Zvuk zvončeka doľahol k mojim ušiam a ja som si vybral slúchadlá z uší, schoval som ich do tašky a čakal som na profesorku francúzštiny. Len nech už je koniec. Nenávidím Francúzštinu. Ze vraj jazyk lásky a vášne . Pff kde? Skôr jazyk mučenia a neskutočnej nudy.

Profesorka vošla hneď ako zvonček dozvonil oznamujuc nám že utrpenie začalo. Na stoličke som sa úplne zosuchol dobre že nie až na zem a čakal som kedy ma ako zvyčajne vyvolá a ako vždy posadi s päťkou.

"Dnes som pre vás pripravila niečo špeciálne" povedala nám. Super, ak je to niekoľko stranový lajster vo francúzštine ktorý treba preložiť idem sa rovno obesit.

"Každý z vás pozná Shakespeara a jeho diela " povedala profesorka a veselo zatlapkala rukami. Úplne mi pripomínala retardovaneho tulena a mal som čo robiť aby som sa nezačal smiať na celé kolo.

" Samozrejme všetci vieme aj o vianočnej besede ktorá sa bude konať pred Vianocami a ja ako profesorka Francúzštiny mám za úlohu spraviť aspoň polku programu a preto som sa rozhodla že celá táto trieda zahrá kráľovsky najlepšiu tragédiu Shakespeara Romea a Júliu" povedala nám.

Myslel som si ,že si robí srandu a všetci sa začnú smiať ale keď zo seba nevidala ani jediný zvuk vedel som,že to myslí smrteľne vážne.

Aj tak som sa s tým nemusel trápiť. Je to hra Romeo a Júlia to znamená že, to bude len Styles a nejaká napichana spolužiačka. A ja samozrejme dostanem svoju rolu tiež. Možno ako ten čo zamätá chodníky alebo kňaz.

"Po dlhom premyslený ohľadom hry som pochopila že Romea stopercentne hrá pán Styles" povedala mi. Pretocil som očami. Nič nové ty stará rašpla. Vedel som to skorej ako ty a Nepotreboval som nad tým premýšľať.

"Samozrejme je pán Styles muž mnohých schopností a musím podotknúť že všetci vieme čo sa môže stať ak bude nebodaj Júlia naša slečna Swift" povedala nám. Ako keby sa mu doslova vysmiala do ksichtu a povedala ,že je suknickar. Nuž pravda niekedy bolí.

"A tak som po dosť dlhom pozorovaní prišla na niekoho kto na šarm pána Stylesa nenaleti a bude mu odolny a preto som túto hru pozmenila na Romeo a Romeo a Druhým Romeom som určila pána Tomlinsona " povedala profesorka.

Len čo som slová spracoval vyletel som po nej ako certik z krabicky. "Absolútne nesúhlasím" povedal som jej. "S tým arogantným debilom nebudem tráviť čas ešte aj poobede stačí tých pár hodín v jednej triede " povedal som jej naštvane.

"Pán Tomlinson" povedala mi pokojne. " Nemusíte vôbec vysylovat je to len pár dotykov a bozkov" povedala mi. "Bozkov?" Spýtal som sa jej. Môj krvný tlak veľmi rýchlo stúpal.

"Hento by som nepobozkal ani keby mi mierili devinou pri hlave, ešte dostanem nejaké HIV 180!" Vykríkol som na celú triedu. "Pán Tomlinson!" Vykríkla namna učiteľka pobúrene.

"Nie" povedal som jej."Absolútne nie" povedal som jej znova aby som zvýraznil svoje slová a postoj k jej výberu.

"Je mi to ľúto pán Tomlinson a pán Styles ale budete to spolu hrať! Inak vás nechám prepadnúť z Francúzštiny !"vykríkla pomne profesorka a ja som naštvane zazrel dozadu aby som videl oči zelenej farby ktoré mi oplacali rovnaký pohľad aký som im venoval ja.

Len nenávisť. Nič viac.

Hi.

Alfa ,beta a omega v mojom prevedení . ZNOVA :D

Mám vás všetkých veľmi rada :)

Napíšte mi či sa oplatí pokračovať v príbehu prosím :/

Votes
Koment
Poteší

Boo.

Alfa  Vs OmegaWhere stories live. Discover now