my little secret

3.4K 279 16
                                    

Harry

"Vezmeme ho na ošetrovaňu tam mu snáď pomôžu" povedala mi Gemma a ja som prikývol. Všimol som si,že všetci na nás šokovaný pozerali a niektorý mali aj slzy v očiach.

Môj hnev som nedokázal ovládať. Vedel som to. Ale určite som nechcel aby na to doplatil Louis.

Na ošetrovni ma spoločne s Gemmou posadili na stoličku oproti lôžku kde ležal Louis a zostalo nám jediné. Čakať.

"Nechcel som mu ublížiť" povedal som jej na svoju obranu. "Nemyslíš ,že na to je nejako neskoro" odsekla mi nepríjemne.

"Gemma" povedal som jej varovne. "Harold pozri sa naňho. Môžme sa len modliť aby nemal trvalé následky" povedala mi.

"Avšak jedna nula pre teba Harold. Aspoň si ho neudrel!" Vykríkla pomne a postavila sa na svoje nohy. Bola takmer v mojej rovnakej výške vďaka vysokým lodičkám ,ktoré mala dnes obuté.

"Gemma skutočne ma to mrzí" zašepkal som jej smerom. Nemohla si ani len predstaviť ako veľmi ma to bolelo.

Ublížil som snáď jedinej omege na ktorej mi záležalo. Skutočne záležalo.

Je pravda,že niekedy som mal pocit zlomiť mu každú jednu kosť v tele ale inokedy som mal pocit,že ho musím chrániť a starať sa oňho. Mám zmiešané pocity. Neviem čo mám robiť.

Čo sa to so mnou kurva deje!

"Si naňho zlý Harry" povedala mi. "Snažím sa Gemma, snažím. Je to ťažké" povedal som jej a rukami som si prehrabol neposedne kučery.

"Si nebezpečný Harry. Preňho si nebezpečný!" Vykríkla pomne. Chcel som jej,niečo naštvane odseknut ale bolestné skučanie,ktoré išlo z postele na ktorej ležal Louis ma plne zamestnalo.

Najprv som si myslel,že len bolestne skučí a snaží sa otvoriť oči ale,keď ticho preťalo moje meno,ktoré zašepkal postavil som sa na nohy.

Cítil som na sebe pohľad Gemmy,ktorá bola určite rozhodnutá okamžite zakročiť ak,by som znovu nad sebou stratil kontrolu.

Keď som prikráčal k lôžku mohol som zbadať zlomeneho Louisa. Musel mať horúčku. Celý sa triasol a po jeho tvári stekal studený pot. 

Z ružových suchých pier sa pomaly a plynulo linulo moje meno a ja som ho pohladil po hnedých jemných vlasoch. Mal,som pravdu.

Mal vysokú horúčku. Doslova celý horel.

"Psst som tu už je dobre" povedal som mu aj keď bolo paradoxom ,že som mu,všetku bolesť ktorú teraz prežíva zapríčinil ja.

"Popoluška odpust mi to. Nechcel som ti ublížiť. Prosím" povedal som mu a chytil som ho za jednu z jeho rúk. Miesto toho aby stískal silno biele povlečenie školskej zdravotníckej postele drvil moju ruku.

Niekedy bolestne Zaskučal ale moju ruku nepúšťal. Ako keby som bol posledným lanom v hlbokom o oceáne a on sa ma nikdy nechcel pustiť lebo som jeho posledná nádej.

"Harry mali by sme ísť" povedala mi Gemma keď som pri Louisovi sedel už dlhé hodiny. Jeho horúčka sa znížila ale stále sa neprebral. "Až,keď sa prebere" povedal som jej a silnejšie som stiskol jeho drobnú ruku, ktorá mi pripadala ako z porcelánu. Vlastne on celý mi tak pripadal.

Keď sa za mnou zavreli dvere a ja som zostal v celej miestnosti sám pár slanych sĺz stieklo po mojom líci.

"Neskutočne ma to mrzí Louis. Viem,že to nemôžem ničím odčiniť ale ak,by som mohol určite by som to spravil. Ja...... chcem,by som byť na tvojom mieste.  Vždy som ta obdivoval. Si proste tak neskutočne múdry a aj milý. Teda samozrejme berúc ohľad aj na to na koho" povedal som mu  s malým úsmevom kým chrbtom ruky som si utrel slzy,ktorých počet sa niekoľko znásobil.

"Dal by som všetko za to aby si teraz otvoril tvoje modré oči a jednu mi z celej sily vypálil" povedal som mu. "Nebránil by som sa. Zaslúžim si aby ma niekto poriadne doriadil za to čo som ti urobil    ale aj to by bolo málo" povedal som mu.

"Mám ta veľmi rád Louis." Povedal som do ticha miestnosti. Bolo to ako malé tajomstvo,ktoré sa dostalo z môjho vnútra na povrch a ja som len očakával,kedy sa od nie kadiaľ vyrúti aby ma za túto vetu potrestala.

"Viem,že to bude znieť bláznivo Louis ale ja" zašepkal som zlomene a hlavu som si oprel o jeho už takmer chladné čelo.

"Ľúbim ta" zašepkal som mu do tváre nechávajúc moje tajomstvo odrážajúc sa od stien miznúc hlboko v mojom vnútri.

Ahoj :)

Ospravedlňujem sa ,že dlhšie nebola nová časť,ale nebol čas a nič ma nenapadalo :/

Ďakujem za 10 000 prečítaní ste úžasný :D

Prajem pekný zvyšok dňa lásky moje :*

Vaša Boo.

Alfa  Vs OmegaWhere stories live. Discover now