Koleso tajomstiev

3.6K 269 9
                                    

Louis

"Dúfam,že ti to nevadí" povedala mi Gemma ale ja som sa len jemne usmial. "Gemm budem veľmi rád tvoj doprovod teda vás oboch" povedal som aby som veci uviedol na pravú mieru. Gemme som ponúkol rameno ktoré s radosťou prijala a pomohla mi tlačiť vozík s Lottie do útrob divadla.

"Musíme nájsť Harryho" povedala mi keď ju konečne nechali ľudia,ktorý sa potrebovali zoznámiť  alebo aspoň pozdraviť. "Nie, Louis nie je môj priateľ ale kamarát" som počul toľko krát,že  sa mi z tej vety začínal zastavovať mozog.

"Myslím,že on nájde nás" povedal som jej zo smiechom a ona sa namna s úsmevom otočila. "Máš pravdu. Radšej poďme obsadiť naše miesta aj tak príde s Taylor a tú ja nemám náladu vidieť" povedala mi.

"Čože? Ja som si myslel ,že ty a Taylor ste kamarátky" povedal som jej keď som Lottie usadil do kresla s číslom 27 a vozík som poskladal a schoval pod jej kreslo. Na toalete sme už boli takže som dúfal,že ho počas baletu nebude potrebovať.

"Kamaráti ako kamaráti" povedala mi a posadila sa vedľa mňa. "Taylor mi nikdy nesadla Louis. Je to  iba namyslená ženská ktorá myslí len na peniaze a sex" povedala mi.

"Mám normálne strach o Harryho keď si ju vezme" povedala mi kyselo. "Smiem vedieť ako reagoval keď sa to dozvedel?"Spýtal som sa jej.

"Bol naštvaný?"Spýtal som sa znovu. "Naštvaný ?" Spýtala sa ma a slabo sa zasmiala. "Louis žijem s Harrym už dlhé roky ale takého naštvaného som ho ešte nikdy v živote nevidela. Mala som pocit,že sa zmení na býka chrliaceho lávu  " povedala mi zo smiechom.

"Prehodil v kuchyny stôl, rozbil pár maminých vazí ,takmer sa pobil s otcom a dvere zavrel takou silou,že ten odraz čo to vyvolalo nevydržali naše  obrazy na stenách a všetky sa rozbili" povedala mi.

"Potom odišiel a vrátil sa neskoro večer. Na schodoch ho odchitila Taylor a pohádali sa kvôli nejakej omege pretože Harry voňal ako ona. " povedala mi. Takže bol celý čas so mnou.

"Zareval po nej,že tá vôňa bude stále jeho drogou a zavrel sa v izbe" povedala mi.

Šokovaný som na ňu pozrel. Drogou? Ja som jeho droga?

"Harry!" Vykríkla Gemm vedľa mňa čím ma úplne vytrhla z mojich smiešnych myšlienok o tom,že mi Styles niečo tají.

"Harry!" Vykríkla znova a vbehla mu do náručia. Ja som sa zatiaľ venoval Lottie ktorá potrebovala niečo so šatami. "Už je to dobré?" Spýtal som sa jej s malým úsmevom. "Louis tam ten chlapec,namna stále pozerá" zašepkala mi do ucha a  ja som otočil hlavu smerom ktorým ukázala.

Chlapec asi v mojom veku sledoval Lottie s malým úsmevom na perách. Keď ma zbadal celého si ma premeral a ja som zdvihol ruky na znak toho,že sa vzdávam vďaka čomu sa Lottie a aj neznámy chlapec zasmiali.  Chlapec s bielymi vlasmi a veľkými modrými očami prikráčal smerom k nám a predstavil sa ako Sebastian Conor.

"Teší ma ja som Louis a toto červené tu je Lottie" povedal som vďaka čomu ma Lottie udrela svojim lakťom do brucha a Sebastian sa zasmial.

"Môžem vás poprosiť aby tuto slečna ak,bude chcieť dovolí aby primne mohla stráviť baletné vystúpenie?" Spýtal sa nás slušne. Vedel som,že sa Lottie páči ale nechcel som riskovať že jej neublíži ako ostatný.

Možno sa mu Lottie páči ale on ešte nevie o jej menšom probléme.

"Samozrejme sa o madam veľmi dobre postarám ,ak to  teda nebude problém" povedal mi a zohol sa aby mohol vytiahnuť  vozík Lottie.

Bol som prekvapený. Milo prekvapený.

"Smiem madam?"Spýtal  sa jej a ona celá červená prikývla. "Ďakujem" povedal mi Sebastian. "Pohodka ale potom mi ju vráť budem ju ešte potrebovať" povedal som mu zo smiechom a sledoval som ako Lottie s malým úsmevom odchádza s pekným Sebastianom preč.

Že, by mohla byť konečne šťastná?

"Čo sa to tu deje?"Spýtala sa ma Gemma a ja som jej ako pravý gentleman  ponúkol znova rameno. "A teraz budeš iba celý môj" povedala mi a dala mi slabý bozk na líce vďaka čomu som sa  zasmial.  

"Samozrejme Gemm" povedal som jej s úsmevom ale vyrušilo nás hlasné ehm,ehm za chrbtom. Otočil som sa tým smerom a som si na stopercent istý,že moja brada musela klesnúť až k podlahe a oči som musel vytreštiť až tak,že to nebolo ani pekné.

Harry Styles je pekný ,Áno. Priznávam to. Ja jeho najväčší nepriateľ a človek ktorý ho z duše neznáša priznal,že je Styles pekný ale Nie on je tak KURVA sexi v tom obleku! Jeho dlhé nohy boli odeté v čiernych nohaviciach vďaka čomu boli ešte dlhšie. Oblek mu perfektne padol a jeho kučery boli vyčesané do vrchu kým jeho zelené smaragdy svietili ako hviezdy na nočnej oblohe. 

Kurva, krajšieho chlapca som ešte nikdy v živote nevidel!

"No ehm tak sadni me si  lebo to ešte zmeškáme" povedala Gemma keď videla,že sa ani jeden z nás k ničomu nemá a vďaka jej príkazom som ja obsadil miesto vedľa Harryho . Dosť ďaleko od Taylor Swift ale až príliš blízko vedľa  tej dokonalej alfy.

Počas baletu:

"Ja sa neskutočne nudím" zašepkal mi Harry do ucha a ja som sa celý poľakane porozhliadal okolo seba. Keď som si uvedomil,že nás nikto nepozoruje odtrhol som zrak od baletiek až labutí a otočil som tvár smerom k nemu.

"Vravel si,že chodíte na balet" zašepkal som mu späť. "Ale nikdy som,nevravel,že ma to baví" povedal mi on šeptom.

"Poznáš hru koleso tajomstiev?" Spýtal som sa ho najtichšie ako som vedel. "Nie čo to je?" Spýtal sa ma.

"Daj mi ruku" povedal som mu a vzal som jeho veľkú dlaň." Vystrč palec a ostatné prsty skrč do päsťa." Vyhŕkol som potichu. On tak urobil a ja som sa k nemu otočil.

Spravil som to isté a svoj prst som priložil o ten jeho. "Celá hra spočíva v tom,že budeš bojovať s mojim prstom. Vyhráva ten kto vtlačí prst toho druhého do jeho dlane ale aby to nebolo také jednoduché musíš pritom hovoriť svoje tajomstvá. Najprv jeden potom druhý. Pripravený?" Spýtal som sa ho a zdvihol som naňho svoje veľké modré oči.

"Ako ešte nikdy" povedal mi on a otočil sa na stoličke tak aby mal namna dobrý výhľad. "V tomto som najlepší" povedal som mu a slabo som sa naňho usmial.

"Už bolo načase aby ta niekto zhodil z tvojho  postu víťaza" povedal mi.

"Dobrovoľne sa ho nevzdám" povedal som mu. "Ale ani ja" povedal mi a súboj palcov mohol začať.

Alfa  Vs OmegaWhere stories live. Discover now