Louis
Keď Lottie dohrala celé divadlo sa postavilo a ja som počul ten najkrajší a najhlasnejší potlesk,ktorý patril mojej malej sestričke. Mojej malej Lottie,ktorú teraz z pódia bral Sebastian lebo ja som bol ešte stále v šoku z toho ako nádherne hrala.
"Bože bolo to dokonalé Lottie. Máš normálne šťastie,že mám vodeodolnú mascaru" povedala Gemm ,keď k nám dobehla so slzami v očiach a pevno stiskla Lottie vo svojom objatí.
Nikdy som nebol pyšnejší ako v ten deň. Konečne zažiarila.
"Skutočne bolo to dych berúce" povedala nám aj Anna. "Rozplakala si dokonca aj Harryho ale psst" povedala Gemma a ja som sa potichu zasmial.
Takže mám tvoju slabinu Styles. Rovnako ako ty moju. Do prdele!
"Smiem si s vami zatancovať?" Spýtal sa ma vysoko položený chraplák a ja som sa k nemu otočil čelom.
"Nemal by si sa toto spýtať Taylor?" Spýtal som sa ho,aj napriek tomu,že som vedel,že by som s ním tak či tak išiel. "Samozrejme,že mal Louis ale prečo by som si nemal zatancovať aj s tebou?" Spýtal sa ma.
"Možno preto,že môj doprovod by si to nemusel priať" povedal som mu šeptom lebo bol odomna iba chabý kúsok.
"To by tvoj doprovod nemohla byť moja sestra" povedal mi posmešne a potiahol ma za moju malú ruku smerom k tanečnej sále. Všimol som si,že nás do jej vnútra vyprevádzali pohľady Gemmy a Lott s malým úsmevom a nakoniec aj Taylorin,ktorá ma určite chcela na mieste zabiť.
"Takže ako si to hovoril?" Spýtal sa ma keď sme obaja zastavili v strede parketu. Počul som tichý valčík ,ktorý sa pomaly odrážal od stien prezdobenej miestnosti.
"Niekoľko centimetrov voľný priestor medzi tebou a mnou" povedal mi. Svoju malú ruku som položil na jeho rameno a druhú som nechal v zovretí jeho druhej ruky.
On tou svojou skĺzol k môjmu boku a nechal ju tam opatrne položenú. Zvláštne ma pritom dotyku mrazilo a mal som pocit,že každú chvíľu skolabujem. Od kedy je taký jemný?
"Takže na tri" povedal mi. Bol značne nervózny a preto som stisol jeho ruku na znak toho,že je všetko v úplnom poriadku. "Všetko je v poriadku" povedal som mu.
"Ďakujem" zašepkal mi a opatrne so mnou vykročil. Tanec bol pomalý,dodržiaval môj osobný priestor.
"Chcel by som sa ta niečo spýtať." Povedal mi a ja som svoje modré oči upriamil na tie jeho. Okamžite som sa začal topiť v jeho zelených smaragdoch ktoré ma uväznili vo svojom zajatí a ja som tomu nikdy nebol radšej.
"Pýtaj sa" vyzval som ho. "Prečo mi nedovolíš obyčajné dotyky akože sex ti moc nevadí ale inak" povedal mi.
Vytreštil som naňho oči. "Odkadiaľ vieš ,že mi,niečo také vadí?" Spýtal som sa ho dosť vykoľajený tým,že si niečo také všimol práve on.
Myslel som si,že to ostatným nevadí a hlavne,že to nevidia.
"Všimol som si,že to nemáš rád. Vieš vtedy v baletnom štúdiu" povedal mi a otočil ma vďaka čomu sa so,mnou na pár sekúnd otočil celý môj svet.
"Je to dosť osobné" povedal som mu. Chcel som sa odpovedi vyhnúť. Prečo by to mal vedieť?!
"Neveríš mi?" Spýtal sa ma. Zdalo sa mi to alebo sa ho to dosť dotklo?
"Verím. Ale nie tak aby som ti to povedal" zabrblal som mu do hrude lebo si ma k sebe pritiahol a ja som spokojne omotal ruky za jeho krkom kým on ma objal okolo pásu.
Pomaly sne sa kolíbali zo strany na stranu a aj napriek tomu,že som vedel,že si za toto budem o pár minút nadávať do debilov som si to naplno užíval.
Dýchal som jeho krásnu vôňu so zatvorenými očami a veľmi dobre som vedel,že robí to isté.
"Tanec s tebou je niečím výnimočný Tomlinson" povedal mi. Z neznámeho dôvodu ma pichlo pri,srdci keď namiesto môjho mena povedal moje priezvisko. Ale keď moje meno znie z jeho pier tak dokonalo!
"Rovnako aj s vami Styles" povedal som mu a odtiahol som sa od neho keď pomalá melódia skončila.
"Zbohom" zašepkal som mu a skôr ako ma stihol zastaviť som ušiel zo sály.
Možno si predsa len zaslúžim tú prezývku popoluška.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"