Louis
"Idem von mami!" Vykríkol som cestou k dverám von z domu mame a predtým ako ma mohla zastaviť alebo aspoň varovať pred alfami vybehol som z domu.
Nepotreboval som jej varovania. K jednej alfe som práve mieril teda presnejšie do opusteného baletného centra na kopci za našim mestom. Po dlhšej dobe sme sa so Stylesom zhodli,že toto miesto bude to práve.
Bolo už niekoľko rokov mimo prevádzku a alfy sa tu nezdržiavali teda až na Stylesa,ktorý ma už čakal. Sedel Opretí o jedno zo zrkadiel ktoré boli poukladané v kruhu a pomaly dýchal so zatvorenými očami. Nemá rut,že nie?
"Meškáš" povedal mi len čo som za sebou zavrel dvere a otvoril svoje zelené smaragdy ktoré sa domna okamžite zabodli.
"Mrzí ma to, mama ma zdržala" povedal som na svoju obranu a posadil som sa k ďalšiemu zrkadlu. Dostatočne ďaleko od neho.
"Ja nekúšem" povedal mi keď som začal vyberať scenár zo svojej tašky. "Teda ak nechceš" povedal mi pričom sa na konci potichu zasmial.
Prekrútil som nad ním očami a vstal som berúc si veci a posadil som sa vedľa neho. "Čo to máš na tvári?"Spýtal som sa ho keď som si ho z blízka prezrel.
"Pochytil som sa s otcom keď som sem išiel ale je to v poriadku. Len sme sa pohádali lebo mám ísť k starej mame a sám vieš aká je" povedal mi a ja som si kľakol pričom som jeho tvár ktorá bola skrytá v tieni baletného divadla otočil smerom k sebe čiže k svetlu.
"Pre boha Styles" zašepkal som zdesene a jeho hlavu som natočil na stranu kontrolujúc všetky škody. Okrem natrhnutej spodnej pery, preseknutého obočia a modriny pod okom mal ešte pár škrabancov a modriniek.
"Toto tvoj otec nemôže" povedal som mu. Ten sa nadomnou len trpko zasmial , zhodil ma zo seba na zem a postavil sa na nohy.
"Môj otec môže všetko popoluška a hlavne teraz keď ma zasnúbili" povedal mi trpko. "Celý život po boku cudzej ženy " povedal mi. "Zasnúbili ta?"Spýtal som sa ho zmätený jeho slovami.
"Áno s Taylor " povedal sklesle. "S vevericou" zašepkal zlomene. "Žiadna láska, žiadne city, žiaden pocit poblúznenia iba dohoda rodín" povedal mi a hlavu si oprel o zrkadlo kým ja som ležal ešte stále na zemi.
"Tak si vezmi niekoho iného" povedal som mu. Ďalší nával smiechu sa niesol miestnosťou a udieral do zrkadiel.
"Nemôžem popoluška som kráľovského rodu a ako alfa s touto krvou a podľa zákona si musím vziať omegu s rovnakým druhom krvi" povedal skľučene a zošuchol sa po zrkadle na zadok.
"O dva mesiace mám svadbu" skučal. Bol ako zlomené zviera ktoré chcelo už len umrieť.
"Pozri sa namna" povedal som Stylesovi keď som k nemu po štvornožky priliezol. "Otvor oči Harry" zašepkal som mu do tváre a on tak po chvíľke urobil.
"Bude to dobré uvidíš" povedal som mu a silno som ho objal okolo krku čím si ma on pritiahol k sebe.
Nechal som ho aby svoju hlavu zaboril do môjho krku a vdychoval tak moju vôňu kým ja som robil to isté.
"Bude to dobré ale najprv ta ošetrím aby si nedostal do rán infekciu" povedal som mu na čo on nespokojne zabručal.
"Harry" povedal som mu naliehavo. "Toto je najlepší liek" zabrblal mi do krku pričom sa plne nádychol a pomaly vydýchol a mňe zostalo len povzdychnúť si a nechať ho dýchať moju vôňu kým sa jej úplne nenabaží.
KAMU SEDANG MEMBACA
Alfa Vs Omega
Fiksi PenggemarDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"