Louis
Smiech mojej novej rodiny sa niesol okolím,kým ja som podával ruky všetkým ktorý sa kumne dohrnuli.
Moju plačúcu mamu mamu som silno objal rovnako ako svojho otca.
Wau, je neskutočné vravieť mu otec.
Dokonca som v diaľke zazrel aj pár mojich spolužiakov. Niektorý sa usmievali ,iný mračili ale mňe to bolo úprimne jedno.
Oni si nedokázali ani predstaviť čím všetkým som musel prejsť aby som našiel svoj šťastný koniec.
A tých ľudí je tak veľmi veľa.!
Z davu ľudí som sa vymotal po dobrej pól hodine. Nechcel som tam nechávať teraz už svojho manžela ale ten išiel ešte riešiť nejaké veci ohľadom svadby o ktorých som nemohol vedieť a preto som vzal rúčky Lottiinho vozíku a opatrne som ňou kráčal smerom k záhrade.
Ja a Lottie sme moc nemuseli pozornosť. Doslova sme sa jej snažili vyhýbať ako čert krížu ale myslím si,že týmto sňatkom som si zariadil viacej pozornosti ako dokážem zniesť.
"Konečne vonku " povedal mi mňe tak strašne povedomí hlas. Hlas človeka ktorému teraz patrí celý môj život. Tomu človeku patrilo celé moje srdce,myseľ a posledná myšlienka ale stále mi niečo chýbalo.
To niečo sa malo nachádzať na mieste medzi ramenom a krkom ale to stále zívalo prázdnotou.
"Bolo tam na nás až príliš veľa pozornosti" povedala zamna Lottie. Ja som ešte stále nemohol uveriť tomu,že sem skutočne patrím.
Ano Harryho mama ma nechcela vo svojej rodine. Osobne mi povedala,že nikdy nebudem jej druhým synom. Stále je presvedčená,že potrebuje Taylor a vyzerá to,že ju tak skoro ani nepresvedčíme.
Ale ja som vyhral. Harryho srdce som po tak neskutočne dlhom čase vyhral ja.
"Samozrejme Lottie dalo sa to očakávať" povedal jej ale jeho oči stále hypnotizovali moje telo. Kam som sa pohol tam ma prenasledovali jeho nádherné smaragdy.
"Asi vás nechám o samote. Mali by ste si užiť toho druhého kým vás budú hľadať" povedala Lott a pohla svojimi kolečkami na vozíku vďaka čomu mi jej rúčky zmizli z dlaní.
"Lottie pomôžem ti" povedal som jej rýchlo ale ona už rýchlo mizla preč.
"Nie,nie ďakujem. Harry namna myslel a dal všade rampy takže sa dostanem úplne všade a sama!" Vykríkla pomne posledné slovo a zmizla vo vnútri.
Nervózne som sa na Harryho usmial keď prikročil kumne a vzal do svojej veľkej dlane tú moju.
Očami som zablúdil k prsteňu jeho rodiny. Zdal sa mi taký obrovský.
"Ďakujem za Lottie" povedal som mu ticho. "To ja budem ďakovať celý život jej a Gemme. Priniesli mi ta" povedal mi a jemne ma pobozkal na chrbát ruky.
Červeň okamžite naplnila moje líca a som sa zamilovane pozrel dovnútra. Tam niekde bola Gemma.
Vďaka nej mám svoj šťastný koniec.
"Hej ! Takto zamilovane sa môžeš pozerať len namna" povedal mi Harry čím ma dokonalo rozosmial.
"Notak vieš že ti patrím úplne celý" povedal som mu zo smiechom.
"S tým počítam pán Styles nemienim vás nikomu dať" povedal mi a zdvihol ruku čo som pochopil tak aby som sa zatočil a hneď som tak aj urobil.
Jeho dlaň s dlhými prstami chytila môj pás a my sme spoločne začali svoje telá hýbať v neexistujúcej piesni ale mňe stačilo ,že som ho mal pri sebe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Alfa Vs Omega
Fiksi PenggemarDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"