Louis
"Začínaš" povedal som mu a slabo som sa naňho usmial nespúšťajúc oči z jeho prsta aby mi nič neušlo a on ma tak nemohol poraziť.
"Hmm ako malý som jedával blato" povedal mi Harry. "Keď som bol malý schoval som sa mame pod posteľ aby som mohol pozerať filmy pre dospelých" povedal som mu. Ach to,boli časy.
"Správal som v búde nášho psa" povedal mi Harry a ja mňe vyšlo z úst tiché awww keď som si predstavil malého Harryho ako spí s veľkým psom a objíma ho. Rýchlo som to však zamaskoval kašlom a my sme mohli pokračovať.
"Keď som mal osem podpálil som školu" zašepkal som ale Harryho tichý smiech ma znovu donútil zabojovať s prstom ešte viac. "Moja prvá pusa bola na loďke v Benátkach" zašepkal on.
"Veľmi by som chcel mať bozk v daždi " povedal som mu. "Súhlas" zašepkal mi do ucha Harry. "Prvý sex bol na pláži v Paríži" zašepkal mi znova.
Celý som sa otriasol pod jeho teplým dychom a tou predstavou. Jeho teplé nahé telo skláňajúce sa nad tým mojim. Pod sebou teplý piesok, teplý vietor ktorý hral na vašej pokožke a vytváral vám pár zimomriavok ale vy ste to nevnímali pretože ste mali oči len pre Harryho.
Pre jeho tvár z ktorej padajú morské kvapky rovno na vaše rozhorúčené telo pod tým jeho. Jeho zelené smaragdy ktoré žiaria ako ten najkrajší diamant na svete. Sledujete ako sa na ňom trblietajú zrnká piesku.
"Ideš Louis" vyrušil ma zo snívania Harry a ja som ho mal chuť zabiť.
"Keď chodím spať predstavujem si,že ma niekto drží za pás aby sa mi lepšie zaspalo" zašepkal som. "Spávam nahý" zašepkal mi zase on.
Okamžite som naňho zdvihol oči. Že, nie?
"Pri tebe som spal oblečený prvý krát" zašepkal mi do ucha a ja som celý sčervenal. "Dobre,pokračuj. Lebo prehras" povedal mi.
"V živote som nevidel porno" povedal som mu. "Ty kokot" povedal Styles nahlas a ja som mu musel skočiť na nohu aby sklapol hoci pár hláv sa už otočilo našim smerom. "Bože, bože to bolí" zašepkal mi do ucha a mňe ho prišlo na pár minút ľúto.
"Je to tvoja vina. Kričal si" povedal som mu šeptom do ucha. "Prepáč ale sedí vedľa mňa niekto kto v živote nevidel porno a ja to nemôžem nechať len tak" povedal mi. "Ja kukať porno nebudem" povedal som mu naštvane do ucha.
"Zatiaľ nie popoluška, zatiaľ" povedal mi a ja som po ňom naštvane zazrel. "Inak vyhral som" povedal som mu a on zrakom zablúdil k našim prstom. Pričom ja som ten jeho držal v pästi.
"Nie,nie ešte posledné tajomstvo" zašepkal mi Harry do ucha. "Tak fajn ideš" povedal som mu.
"Chcem ta popoluška" zašepkal mi do ucha a ja som okamžite vystrelil hlavou na vrch vďaka čomu som bol okamžite oproti jeho tvári a delilo nás chabých pár centimetrov.
2 centimetre
1 centimeter
50 milimetrovPár milimetrov.
Mohol som cítiť jeho teplý dych na svojej tvári ,už som zavýral oči keď celú sálu divadla pohltilo svetlo a ja som sa okamžite postavil na nohy tlieskajúc ako ostatný baletkám,ktoré práve dotancovali.
"Louis zostávaš na ples ?" Spýtala sa ma Gemma. Chcel som. Nikdy som na plese nebol a veľmi rád by som ho zažil ešte predtým ako budem mať ten svoj vianočný o pár mesiacov ale ON úplne zamiešal karty.
Zrakom som zablúdil späť k nemu. Niečo mu hovorila Taylor presnejšie naňho niečo kričala ale on ju úplne ignoroval. Jediné čo malo celú jeho pozornosť som bol ja.
Omega ktorej krvný tlak musel byť najvyšší na svete a srdcový tep taký,že som rád,že mi ešte srdce nevyskočilo z hrudného koša.
"Ja-a veľmi rád" zakoktal som sa a ona ma už potiahla smerom do sáli kde sa mal konať ples.
Výzdoba sáli mi vzala úplne všetky slová. Veľké historické lustre posiate diamantami svietili žltým svetlom. Róby všetkých žien boli dych berúce a muži v oblekoch boli pastvou pre oči.
"Lottie!" vykríkol som keď som zbadal v diaľke moju sestru. Smiala sa, bavila sa . Bola šťastná. "Zatancujes si so mnou Louis?" Spýtala ma Gemma.
"Nemal by som sa ta to spýtať ja?"Spýtal som sa jej zo smiechom. "Aj nabudúce" povedala mi ona a zo smiechom prijala moju ruku a svoje vlastné pozvanie na tanec.
*************************************
"Okej Lottie nemusíš mať strach. Len ta tam zavedieme . Ty vystúpiš a potom pôjdeš pomaličky znovu dolu" povedal som jej.
"A bude tu dokonca aj Sebastian takže nič nehrozí" povedal som jej s malým úsmevom. "Louis má pravdu princezná budem tu pre teba" povedal jej Sebastian a pobozkal ju slabo do jej blond vláskov,ktoré jej vo vlnách padali na plecia.
Boli spolu skutočne roztomilý. A dokonca som mal pocit,že dnes nevidím sebastiana naposledy. "Tak teda dobre" povedala nám úplne rozklepaná a silnejšie stiskla Sebastianovu ruku.
"Počkaj sľúb,mi že keď sa vrátim z toho pódia budeš tu" prosila Lottie Sebastiana. "Budem tu neboj sa" povedal jej s malým úsmevom a znova ju pobozkal do vlasov.
Ja som ich potom od seba musel oddeliť a Lottie som doniesol ku klavíru. "Louis mám strach,čo ak to nezahrám dobre?" Spýtala sa ma Lottie a chytila ma za rukáv obleku.
"Predstav si,že tu nikto nieje Lott. Len ty a niekto koho máš veľmi rada. Nehraj pre ostatných hraj pre seba" povedal som jej a ona prikývla otvárajúc klavír.
Ja som rýchlo zmizol z pódia a postavil som sa po boku Sebastiana sledujúc svoju malú sestričku ako konečne žiari ako hviezda.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"