Louis
Sedel som v javisku na jednom z kresiel a sledoval som pódium na ktorom bude o pár mesiacov možno dní divadlo Romeo a Romeo.
Už teraz som tú hru neznášal a to Shakespeara milujem. Premýšľal som nad tým čo mi povedala mama.
Sam?
Zostanem na tomto skutočne sám? Mal by som sa zmeniť? Mal by som sa podriadiť aj napriek tomu,že nechcem a neviem si to ani predstaviť?
Bol som zmätený. Potreboval som sa s niekym porozprávať ale nikoho som nemal.
Všetci milovali Stylesa a tým pádom nenávideli mňa. Takže som bol na všetko sám. Svoje úspechy a prehry som prežíval sám. Nikomu som nič nehovoril. Otravoval by som.
Dvere kúsok odomna sa otvorili a ja som mohol začut nechutný až pisklavy smiech Taylor Swift. Snažil s om sa ho ignorovať ale bolo to ako keby ste počúvali vevericku nafetovanu heliom . Nešlo to
Povzdychol som si a radšej som otvoril ten neskutočne dlhý a hrubý scenár. Včera som naňho nemal čas. Len čo som prišiel domov ospravedlňil sa mame a okamžite som padol unavene na posteľ spajuc v Stylesovej mikine a trenírkach.
Možno by som mal držať hubu ale vďaka tej mikine som sa vyspal tak dobre,že sa mi nechcelo ani vstávať a to je čo povedať.
Veci do školy som nahádzal do tašky a už som bežal na autobus ktorý som takmer zmeškal. Sprostý zákon,že omegy nemôžu mať autá, motorky a skoro žiadne prostriedky dopravy. Jedine tak bicykel ,korčule a ešte skateboard ale to by som sa musel naučiť na týchto veciach jazdiť.
Preto tu sedím v divadle a počujem svoje skrkajuce brucho ako keby v ňom hrali muzikanti. Stavím sa ,že by prehlusalo aj orchester.
Budem sa musieť najesť až doma teda ak vôbec. Radšej som si dal žuvačku ktorá na chvíľku utisila môj žalúdok ktorý si žiadal pozornosť a ja som sa zameral len na scenár.
Čítal som ho pomaly aby mi neušiel jediný pohyb alebo slovo na papieri.
Mohol som čakať že Júlia a Romeo sú hlavné postavy čiže majú stokrát viac roboty ako majú ostatný.
Povzdychol som si a očami som prechádzal po pismenkach. Som si stopercentne istý,že sa mi bude o pismenkach aj snívať.
"Romeo jedna!"Vykríkla profesorka oproti mňe a ja som zdvihol zrak aby som mohol vidieť Stylesa ktorý vyšiel zo zákulisia obleceneho v obleku pričom jeho tvár zakrývala maska.
Okamžite som našiel v scenári potrebnú scénu a zapocuval som sa do chraplaku ktorý dokonalo rušil tú vevericu ktorá s ním hrala túto scénu.
Presnejšie Romeo a Júlia alias ja sa stretnú na plese Romoevej rodiny ktorá ma oznámiť Romeove zasnubi s nejakou princeznou ktorej meno mám úplne v prdeli pretože ma to nezaujíma. Dokonca ju hrá tá sfetovana veverica takže ma to vôbec nezaujíma.
"Romeo synak je potrebné aby si si vzal Anabell ( meno je vymyslené prosím nehnevajte sa :( ) " povedal Romeov otec alias Zayn Malik.
Odložil som scenár plne sa venujúc hre lebo ma nič iné nezaujímalo.
"Nechcem si vziať Anabell otec je arogantna a pyšná" povedal Styles pričom padol do kresla. Kokos ako keby opisoval seba.
"Anabell má bohatstvo a konečne môžeme poraziť vedľajšie kráľovstva" povedal Malik. "Kašlem na to Anabell si nevezmem a koniec diskusie" povedal Styles a znudene pozrel na svoju matku ktorú mala predstavovať najlepšia kamarátka veverice lachtan alias Kim Kardashian.
"Synak tvoj otec má pravdu" povedala ona a ja som pretocil očami. Som si istý že keby mohla pilnikovala by si svoje červené nechty až kým by neboli úplne ostré.
"Obaja ste sa proti mňe spikli!"vykríkol Styles a vyskočil z kresla takou silou že, spadlo na zem.
Trhlo mnou a vzbudilo to vomne necakani adrenalín a chuť vedieť ako to bude pokračovať ďalej aj keď som to už dávno vedel.
"Synak sadni si!"vykríkol po ňom Zayn. "Nebudem sa podriadovat žiadnej princeznej len sebe takže na spoločnú svadbu zabudni a teraz sa idem baviť" povedal Styles a ja som si uvedomil,že táto veta je asi najdôležitejšia v jeho živote.
"Otec,matka" povedal Styles ,poklonil sa a zmizol do zákulisia. Profesorka predomnou začala nahlas tlieskať a niekto v zadu zapískal a Romeo vyšiel na javisko.
"Úžasné pán Styles" chvalila ho profesorka. "Verím že takýto zápal budete mať v sebe aj keď stretnete tuto Júliu"povedala a ukázala namna. Keby len zápal? Bude pomne hádzať stoly a stoličky.
"Takže dnes ste mali všetci pauzu ale zajtra idete na pódium aj vy pán Tomlinson!"Vykríkla pomne keď som si balil veci a obliekal som sa do bundy. "Samozrejme ,ďakujem" povedal som jej a pomaly som sa hrnul k východu.
Chcel som aby všetci odišli a až potom som mohol ja. Aj tak som sa dnes domov neponáhľal. Hlad som plne ignoroval a nevšímal som si svoje okolie.
Posledný teda aspoň som si myslel som vyliezol z dverí. Tie som za sebou zavrel a začal som hľadať slúchadlá bez ktorých som si len ťažko vedel predstaviť aspoň nejakú časť svojho života.
Vykríkol som keď domna niekto zozadu udrel a ja som sa rozcapil na zemi. "Prepáč nevidel som ta" počul som Stylesov hlas a ja som naňho naštvane pozrel zo zeme.
"Jaj to si ty takže žiadne prepáč" povedal mi. Pokrutil som nad ním hlavou a postavil som sa nohy. Oprášil som zo seba prach a slúchadlá som si schoval do vacku.
"Myslím si že si zmeškal autobus" povedal mi kým sme spoločne kráčali von zo školy. Teda ako spoločne? Ja som sa snažil čo najskôr vypadnúť zo školy a z jeho sparov zatiaľ čo on ma stále dobiehal.
"Dnes idem pešo" povedal som mu nezaujato a otvoril som si ramenom dvere zo školy dopadajúc tak na trávnik ktorý predstavoval premna už len slobodu a voľnosť.
Tu by sa mal Styles rozdeliť ale on namiesto toho chytil za rameno. "Hej!"vykríkol som naňho a vytrhol som mu ho zo zovretia ruky.
"Nechytat zakázaná zóna" povedal som mu a cuvol som pred nim kúsok dozadu.
"Nechcel som len či sa nechceš ísť najesť" povedal mi. "Niesom hladný" povedal som mu. Asi sa snažil nejako udobrit ale umna to vôbec nič nespravilo.
"Tomlinson to ako ti skrka v žalúdku som počul až na pódium" povedal mi a ja som si k telu pritiskol bundu. Nechcem aby počul ešte niečo.
"Alebo máš nebodaj strach ?"Spýtal sa ma. "Máš strach ,že by niekto videl ako sa ti ničí reputácia zlej omegy?"Spýtal sa ma posmešne.
"Fajn, tak teda pôjdem ale nič na tom že, ta nenávidím to nemení " povedal som mu a porazene som si povzdychol.
"Napodobne Tomlinson" povedal mi a mi sme spoločne kráčali k jeho motorke.
Hi :)
Ďakujem za vote a komentáre k minulej časti :D
Veľmi ste ma potešili :*
Votes
Koment
PotešíBoo.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"