Harry
Vedel som,že sa schyľuje k tomu najhoršiemu a preto som vyskočil zo stoličky. Skôr ako sa krik mojej starej mami dostal k Louisovi priložil som mu svoje dlane na jeho malé ušká a schoval som ho za chrbát.
"Okamžite odstúp Harold!"Vykríkla pomne stará mama alfa hlasom. "Prestaň sa správať ako sedliak babka!"vykríkol som na ňu.
Čoraz silnejšie som styskal Louisove uši kým Louis dal svoje malé dlane na tie moje . Upokojovalo ma to ,ale aj napriek tomu som v sebe mal dostatok síl aby som ochránil Louisa pred mojou starou mamou.
"Uhni Harold mienim sa s ním porozprávať ako alfa s omegou" povedala mi babka. Vedel som,si živo predstaviť ako také niečo musí vyzerať.
"Má pravdu!"vykríkol som po babke. "Doba sa zmenila a alfy berú omegy ako seberovné ,len ty máš stále ten zastaraný systém!"vykríkol som na ňu. Neuvedomoval som si,že som najmladšia alfa v celom dome čo znamená,že mám najsilnejší hlas a v sebe zároveň aj najsilnejšiu agresivitu.
"Harold okamžite od tej nechutnej omegy odstúp!" Vykríkla pomne alfa hlasom.
"Choďte do riti! Ten váš systém sa nedá ničím prekonať. Ste zatrpknutá stará žena,ktorá nikdy nepocítila lásku. Jediné čo vás robí šťastnou je keď, ostatný trpia. Možno som váš vnuk ale toto je veľa aj na našu rodinu. Žijeme pre boha v 21. Storočí stará mama a ty by si si to mala uvedomiť tiež!" Vykríkol som na ňu alfa hlasom.
Cítil som ako Louisom v mojom náručí trhlo a preto som hlasitosť môjho hlasu utíšil na minimum.
Moja babka namna pozerala a potom si urazene začala brať svoje drahé veci a Jay jej doniesla jej dráhy kabát ,ktorý stál toľko že,za peniaze ktoré na ňom minula mohla nachovať niekoľko rodín v Afrike.
"Zbohom Jay" povedala a pozrela namna pohľadom plným opovrhnutia. "Anna tvoj syn asi potrebuje ďalšie hodiny na mojom panstve" povedala moja stará mama a potom konečne zmizla.
Až,keď som si bol stopercentne istý že, odišla pustil som Louisove uši.
Ten odomna okamžite odstúpil a šúchal si uši. Asi som na ne dostatočne netlačil. "Ďakujem" pípol mojim smerom poďakovanie a až potom sa rozbehol k jeho sestre ktorá plakala na vozíku.
"Nemôžem za to ,že som bastard" povedala pomedzi plač. Bolo, mi jej neskutočne ľúto. Moja stará mama nevidela ako to majú niektoré rodiny omieg ťažké. Všade videla len lacnú pracovnú silu a submisivitu. Nikdy človeka ktorý bol rovnaký ako ja.
"Louis?"Spýtal som sa ho. Vedel som čo v takéto minúty pomáha a mal som pocit,že oni dvaja by ešte len súhlasili.
"Lottie nechceš ísť von?"Spýtal som sa jej. "Nemôžem ísť von. Alfy" povedala mi smutne. Nevedel som si ani len predstaviť aký musel byť jej život ťažký. Nikdy nemohla ísť von.
"Pôjdem s tebou ja a samozrejme aj Louis ak bude teda súhlasiť" povedal som jej. Louisove modré oči si ma celého premerali pohľadom a keď si asi uvedomili,že z mojej strany nič nehrozí slabo pokynul hlavou v súhlas.
***********************************
"Kam nás to ťaháš?"Spýtal sa ma Louis keď som stále tlačil vozík pred sebou. Louisova malá dlaň bola na tej mojej. Celé to odôvodnil tým,že potrebuje mať istotu ,že jeho sestru nepustím dolu z kopca. Ako keby som toho bol schopný?
Louis
"Harold" povedal som mu už z náznakom hnevu v hlase keď stále neodpovedal. "Vidím to" povedal nadšene a my sme zastavili pred obrovským utulkom pre zvieratá. Chcel som naňho vyblafnut že, či nechápe že omegy nemôžu mať domáce zvieratká ale on už Lottie ,ktorá šťastne pišťala tlačil do vnútra.
"Takže už ste si vybral pane?" Spýtala sa mladá žena Harryho a on svoju hlavu otočil k Lottie. "Máš vybrané?"Spýtal sa jej. Tá len bezradne pozrela pi všetkých šteniatkach,ktoré sa snažili upútať jej pozornosť. Ako,vždy sa nedokázala rozhodnúť.
Stavím sa ,že chcela vziať úplne všetky. Mala až príliš dobré srdce a to niektorý ľudia využívali vo svoj prospech.
Vyzeralo to,že nakoniec odídeme s prázdnou keď sa stalo niečo čo donútilo usmiať sa aj mňa. Malé šteniatko ktoré vyviezlo z krabice a rozbehlo sa za Lottie ktorej vozík stál na zemi.
Kým sa k nej ako tak dokopŕcalo padlo pár krát na zem ale aj napriek tomu aké prekážky musel prekonať sa k Lottie nakoniec dostal. Harold ho dal Lottie do rúk a ja som mohol sledovať ako sa biele šteniatko s hnedými fliačkami na ušiach pritúlilo k Lottie a bolo vybrané.
"Ako ho budeš volať?"Spýtal som sa jej keď sme pomaly kráčali domov. Bolo to samozrejme omnoho pomalšie ako po vlastných ale bolo nám to jedno. Bolo nám dobre. Aj keď, bola medzi dvomi na začiatku atmosféra až príliš hustá rýchlo sa uvoľnila.
"Myslím že mu budem hovoriť Larry" povedala a zamilovane pohladila šteniatko v jej náručí. "Larry?"Spýtal sa jej Harold zmetene.
"Je to meno Harry a Louis dokopy" vysvetlila nám. "Perfektne by ste sa k sebe hodili" povedala nám a ja som celý sčervenal pozerajúc na Stylesa,ktorého malinové pery sa skrivili do malého úsmevu.
A aj napriek tomu som s Lottie nesúhlasil.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"