Pizza

4.4K 304 18
                                    

Louis

"Vieš čo niesom hladný Styles" povedal som mu keď zastavil zo svojou motorkou pred malou pizzerkou s nápisom U Anny. Už len z toho koľko bolo v jednej pizzy kalórií mi bolo na zvracanie. Budem nechutné tučné prasa!

"Pane bože poď" povedal mi Styles a vzal ma za rameno k jej dverám. "Počkaj tu a akú chceš pizzu?"Spýtal sa ma.

"Hovorím ti ,že nemám hlad" povedal som mu ale môj žalúdok ktorý sa znova zmenil na jačiaci orchester všetko pokazil a ja som si povzdychol.

"Takže ti vyberiem" povedal mi a už mizol vo vnútri . Porazene som sa poobzeral okolo seba. Nevedel som,že Londýn má aj takéto zákutia. Vyzerali docela romanticky.

Styles vyšiel o pár minút s dvomi krabicami od pizzy a s malým úsmevom na perách. Asi tam musel byť niekto koho stretnutie ho potešilo.

"Poď pôjdeme ďalej tu je plno " povedal mi a ja som s ním išiel aj napriek tomu,že tam bolo takmer úplne prázdno.

Spoločne sme sa dostali až k jednému múriku. "Nechcem ti nič hovoriť ale ja aaaaa!"vykríkol som keď ma vyhodil na múrik ako keby som mal pól kila aj s oblečením a botami.

On vyliezol bez sebemenších problémov a sadol si vedľa mňa. Podal mi jednu krabicu od pizze a ja som ju s malým sebavedomím otvoril.

Zo srdca mi padol obrovský kameň keď som zbadal,že to je pizza s margaritou a nie nejaký hnus.

"Ďakujem" pípol som a pustil som sa do pizze. Naše jedenie bolo tiché len sem tam sme niečo povedali.

"Ja už nevládzem" povedal som a chytil som sa za brucho keď tam boli ešte štyri kúskya ja som sa zvalil na múriku ako keby som umieral.

"Mal by si jesť viac" povedal mi Styles keď videl že som zjedol len štyri kúsky pizze. "Prosím nie" zaprosil som ho.

"Tešíš sa na divadlo?"Spýtal sa ma aj keď som veľmi dobre vedel,že chcel aby som zjedol aspoň ešte jeden kúsok. Preto som sa premohol a začal som do seba hádzať ešte pár kúskov pizze.

"Je to docela v pohode len som ešte nestihol preštudovať celý scenár . Včera som bol rád,že som prišiel domov a ty?" Spýtal sa ma. Nepýtal som sa ho čo robil v noci ale svojim spôsobom som bol rád ,že mi aspoň naznačil že,nebol doma.

"Rovnako, hoci niektoré postavy mohla vynechať" povedal som mu svoj názor. Čakal som,že pomne vyletí že, čo si to dovoľujem ale on sa okamžite chytil slova.

"Napríklad moju priateľku" povedal pričom pri slove priateľka vytvoril úvodzovky a ja som sa tomu musel zasmiať. "Myslel som si,že ti Swift nevadí" povedal som mu.

"To nie je Swift ale stelesnenie zla. Dokonca chodí s mojou mamou k rovnakej kaderníčke každý mesiac a to všetko spolu" povedal porazene.

"Nuž veverice sa nezbavíš" povedal som mu a zakusol som sa do pizze vďaka čomu som započul jeho úprimný smiech. Otočil som sa k nemu aby som videl ako sa sladko smeje. Počkať sladko?

Tomlinson tebe od hladu načisto šibe? Radšej do seba pchaj tú pizzu!

"Inak čo sa týka scenára ja ho mám takže ho môžme pozrieť" povedal som mu a vytiahol som ho z tašky. Harry si utrel ruky do servítok a prisadol si úplne kumne aby naňho svojimi zelenými očami dovidel.

"Pane bože šesť častí z vevericou!" Vykríkol a ťapol si po čele. "Asi píšem zmluvu s diablom ale aj ten by mi ju vrátil" povedal mi.

"Také zlé to nebude. Pozri sa v prvej okolo nej prebehneš" povedal som mu . Hľadajúc v tom niečo pozitívne. "Bude ma vyzliekať očami" povedal mi.

"V druhej jej len niečo povieš a hneď zmizneš" povedal som mu. "Garantujem ti že túto časť budeme hrať aj 50 krát" povedal mi. "Prečo?"Spýtal som sa ho zmätene.

Nevidel som na tej časti hry nič ťažké. "Harry poď sem!" Povedal Harry piskľavým hlasom a ja som hneď vybuchol do smiechu. Už som to chápal. Držať sa a nesmiať sa bude herecký výkon nie to zahrať divadlo.

"V trojke to bude bozk na líce" povedal som mu. "A ako inak si z toho bude namýšľať viac a my budeme zase spolu chodiť aj keď ja o tom nebudem absolútne nič vedieť " povedal mi.

Na chvíľku mi ho aj bolo ľúto ale to len na minisekundu . Bol som Louis Tomlinson ! Ja som Stylesa neznášal a to nič nemení.

"Štvorka je stretnutie to prežiješ" povedal som mu a otočil som sa k nemu. "Prežijem to" povedal.

"Päťka bude bozk " povedal som mu. "Tak k tomuto ma budú musieť prinútiť" povedal a priblížil sa kumne alebo lepšie k papieru. Sedel hneď za mnou a keďže som bol oproti nemu trpaslík všetko cezomňa videl.

"Budeš ju musieť pobozkať" povedal som mu. "To radšej pobozkám opičiu prdel" povedal mi a ja som sa snažil tú predstavu odstrániť z mojej mysle ale bolo to veľmi ťažké.

"A šesť?"Spýtal sa ma. "Sexuálny styk" povedal som mu. "To si robíš srandu!"vykríkol a vytrhol mi scenár z rúk. Zbesilo pretáčal stránky. "Nemôžem s ňou spať!Preboha veď som gay!" Vykríkol zúfalo.

"Myslím že ju to nezaujíma" povedal som mu a on namna zdvihol svoje zelené oči.

"Na koho strane si?"Spýtal sa ma a ja som sa zamyslel. "Teraz veľmi výnimočné na tvojej" povedal som mu.

"To je milé ďakujem" povedal mi ironicky. "Inak vieš tancovať?"Spýtal sa ma. "Samozrejme ty?"

"Absolútne nie a to máme mať zajtra tú scénku s tancom" povedal skleslo.

Chvíľku som ho pozoroval a potom som sa postavil na nohy naťahujúc ruku pred jeho tvár. "Čo to robíš?"Spýtal sa ma prekvapene.

"Idem ta učiť tancovať tak si pohni kým si to nerozmyslím"

Hi :)

Ospravedlňujem sa že je časť až teraz ale nemám absolútne čas :/

Prepáčte.

Ďakujem za vote a komentáre k minulej časti. Bolo ich veľa :)

Votes
Koment
Poteší

Boo.

Alfa  Vs OmegaWhere stories live. Discover now