Moje srdce bude byť pre nás oboch,keď to tvoje zastaví.

3.4K 246 90
                                    

Zvuk sirény sa niesol cez celú ulicu keď sa cez ňu neuveriteľnou rýchlosťou valila sanitka. V jej vnútri o svoj život bojovala mladá Alfa ,ktorú za ruku držala zlomená omega na ktorej prstenníku sa leskol prsteň ktorý mal predstavovať zväzok,ktorý mal ich životy spojiť naveky veriac ,že sa Alfa zobudí.

Aspoň to bolo to jediné čo omega s modrými očami hlbšími ako samotné dno oceánu chcela.

Louis

Sedenie na umelohmotnej stoličke bolo premna utrpením. Biele dlhé chodby vomne vzbudzovali pocit bezmocnosti,ktorá ma celého zožierala z vnútra. Kde je sakra ten doktor?

Bola len otázka času kedy bude cez chodbu utekať Gemma a Anna Styles. Doktori volali jeho rodine. Nemôžu ma s ním nechať samého. Nemám dokonca dovolené vidieť ani jeho telo na posteli a však som si neni ani istý či by som ten pohľad zvládol.

Sprostá kráľovská krv z jeho strany.

"Nevyzeráte ako z kráľovského rodu" povedal mi niekto a ja som tam znudene otočil hlavu.

Okamžite som narovnal keď som zbadal kto namna prehovoril. Rodina Stylesových mala veľké meno ale oni sa nemohli rovnať Jacksonovi Kelly.

Muž staršieho veku,ktorého všetci poznali z televízie alebo mali to šťastie spoznať muža aj osobne. Ja osobne som ho nemusel.

Len vďaka nemu sú tieto pravidlá,ktoré mňe ničia život ale len vďaka nemu je v našich uliciach bezpečne. Teda vlastne vždy som mal pri sebe Harryho,ktorý ma chránil.

Spomienka na Harryho ma okamžite vrátila späť do reality a ja som vyskočil na nohy.

"Môj priateľ má kráľovský rod" povedal som mu potichu.

"Viete,že..." hovoril mi rýchlo. "Áno viem. Vaše pravidlá poznám úplne celé naspamäť tak ako každý z nás" povedal som mu podráždene.

"Mohol by som len niekomu povedať,že máš prsteň z kráľovského rodu a okamžite ta zavrú do väzenia chlapče" povedal mi tvrdo naspäť.

"Je mi úplne jedno čo urobíte. Ja alfu milujem a bol by som schopný za ňu umrieť ,takže takým väzením ma nevystrašíte" povedal som mu posmešne a prekrížil som ruky na prsiach.

"Alfa s tebou musí mať silné nervy",povedal mi. "Alfa má milovať svoju omegu nehľadiac na problémy ktoré to prinesie a Harry moju drzosť miluje" povedal som mu pyšne.

"Takže Harry hovoríš?" Spýtal sa ma. "Prosím neubližujte mu!" Vykríkol som naňho,keď som si uvedomil,že som sa prekecol.

"Ale notak chlapče vyzerám ako niekto kto by chcel ničiť lásku?" Spýtal sa ma a postavil sa z umelohmotnej stoličky vedľa mňa.

"Dávaj si pozor aby to nikto nezistil ehm" povedal mi. "Louis,Louis Tomlinson" povedal som mu rýchlo a sledoval som ako pomalým stareckým krokom mizne z môjho pohľadu.

Kým jeho telo úplne pohltila veľkosť chodby dvere na opačnej strane sa rozleteli a dnu vbehla rodina Stylesových.

Rýchlo som vyskočil na nohy obijímajúc Gemmu kým za ňou sa hnala Anna. Len čo som pustil Gemmu som rýchlo svoje ruky skril do mikiny.

Nemohol som riskovať,že by jeho mama zahliadla prsteň ktorý teraz patril mne. Srdce mi bilo ako o závod keď sme sa všetci traja usadili vedľa seba na umelohmotné stoličky a čakali sme na doktora ,ktorý prinesie aspoň nejaké výsledky.

Po nekonečných dvoch hodinách ,keď som si stihol od nervov obkúsať všetky nechty na prstoch sa chodbou hnal doktor kričiac už z diaľky dobré správy.

Alfa  Vs OmegaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang