Epilog +poďakovanie

5K 261 40
                                    

Louis

Svoju pomalú chôdzu som zastavil až pred malým obchodom na ktorého boku vysela červená tabuľa s nápisom Zoology.

Vstúpil som do malého drobného obchodu a okamžite mi do nosa udrela vôňa pilín v ktorých žili škrečky, krysy,myši a všemožné druhy  suchozemských živočíchov.

Počul som ako pracujú prístroje ktoré čistili vodu veľkým až obrovským akváriam ktoré hýrili všemožnými farbami a druhmi rýb.

"Ako vidím zaujali vás naše rybičky" povedala mi asi predavačka a ja som sa k nej otočil. Veľmi ma potešilo,že ma predavačka nespoznala aj keď to bolo takmer nemožné.  

Bola som najvýhladávanejšia omega na celom svete. Nedivte sa. Môj manžel mal na starosti niekoľko stoviek obrovských podnikov po celom svete a aj teraz trávil čas mimo Londýn.

Vlastne jedným dôvod pre ktorý môžem byť teraz v tomto roztomilom obchodíku je,že tu nieje.

Stráži ma ako oko v hlave. Dáva namna pozor ale niekedy to podľa mňa preháňa. Dokážem sa o seba postarať.

Určite sa pýtate ako môj život pokračuje ďalej.

Študujem. Divadlo,drámu.

Začal som ako obyčajný chlapec ktorý sa snažil zahrať Júliu v Romeovi a Julií a skončil som na fakulte drámy v najlepšiej škole divadla na celom svete.

"Sú nádherné priznávam ale ja by som potreboval niečo iné" povedal som jej milo. "Oh samozrejme mladý pán. Nejakého škrečka alebo jaštericu?" Spýtala sa ma.

Neviem si ani len predstaviť Harryho reakciu keby nám našiel v spálni jaštericu. 

Asi by som dostal viac ako len pár po zadku.

"Oh tak to určite nie. Skôr by som vás chcel poprosiť či nezoženiete niečo takéto" povedal som jej a zo svojej školskej tašky plnej učebníc na zošitov som vytiahol pokrčený papier.

Okolo obrázku ktorý na ňom bol bolo plno iných obrázkov alebo len škrabance perom.

"Toto odomna ešte nikto nechcel" povedala mi a lepšie si upravila svoje okuliare na nose.

Musel som ju svojou požiadavkou dosť šokovať.

"Myslíte si,že by ste mi to dokázali zohnať?" Spýtal som sa jej plný nádeje.

"Urobím všetko čo je v mojich silách pán" povedala mi a ja som rýchlo vykoktal svoje priezvisko.

Akosy som si ešte stále nezvykol na svoje nové priezvisko.

"Takže Pán Styles" povedala mi. "Koľko kusov by ste toho chceli?" Spýtala sa ma a vytiahla papier pričom si začala písať potrebné informácie o mojej objednávke.

"50" povedal som jej a prikročil som k nej. "50kusov?" Spýtala sa ma prekvapene. "Áno 50 000" povedal som jej a ona namna prekvapene pozrela.

"Váš priateľ je šťastný muž" povedala mi keď som podpisoval objednávku a písal pod moje meno adresu sídla Stylesových.

"Nezabudnite,že do šiestej to musí byť" povedal som jej ešte predtým ako som sa rozlúčil a odišiel som z obchodu preč.

Toto bolo pred dvomi týždňami. Harryho darček som včera celý večer spoločne s jeho sestrou premiestňoval do našej letnej záhrady ktorá je uzavretá aby sa do nej nedostali žiadne hady alebo iné zvieratá.

Samozrejme sme museli dávať pozor. Lebo sa Harry vrátil zo služobnej cesty z New Yourku a odpočíval v našej spálni ktorá je len kúsok od letnej záhrady.

Alfa  Vs OmegaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon