Dlhy

4K 290 6
                                    

Louis

Ako som mohol byť tak naivný?

Áno, vedel som,že sme sa tak dohodli a nikto sa o našom "spaní v jednej posteli" nesmie dozvedieť ale mohol byť aspoň o niečo milší. Aspoň o pár percent ale nie. Pán Styles ,najkrajšia, najuzasnejska a najdokonalejšia alfa na svete( všetko bolo myslené samozrejme ironicky) sa choval ešte horšie.

Ak sa to teda vôbec dalo.

"Hej popoluška pozor!" vykríkol pomne Styles posmešne ešte predtým ako skopol moju stoličku a ja som dopadol na tvrdú zem a hlavu som si udrel o lavicu zamnou. Bolelo to tak ako ešte nikdy  v živote ale ja som sa postavil ,utrel som si slzy a posadil som sa späť za svoju lavicu.

Zavrel som oči a presne ako mi povedal Styles umna v izbe som si začal predstavovať všetky pekné veci aby som nemyslel na niečo čoho sa bojím. Teda presne na Stylesa.

Škola ubiehala pomaly ale to čo bude nasledovať po škole bude snáď ešte horšie. Len ja, profesorka a Styles v jednej miestnosti pretože Romeo a Júlia mali osobných zážitkov omnoho viac ako ostatný s nimi.

Divadlo sa vyvíjalo podľa mňa v najlepšom smere. Profesorka bola spokojná ,niekedy až nadšená našim hereckým výkonom ale keď sme sa obaja postavili na pódium znamenalo to katastrofu.

Menili sme scenáre na vlastné a namiesto Romea a Júlie ,romantickej hry, sme vytvorili Hry o život.

Proste sme sa nedokázali dostať do rovnakej úrovne. On teda na moju mozgovú úroveň ešte určite nedospel za to ja ho predbieham vo všetkých smeroch.

"Myslím že, si obaja pamätáte vaše začiatky že áno?"Spýtala sa nás profesorka keď sme sa obaja dostavili na spomínané miesto, čiže na pódium divadla.

Ak, myslí ten deň kedy som povedal Stylesovi,že jeho oči sú bazina tak ten deň si pamätám velice dobre. Možno aj viac ako by som mal.

"Takže mám na vás jedinú otázku" povedala nám. "Čo sa medzi vami pre boha stalo ! Boli ste pár týždňov normálny ale teraz! Pozrite sa na seba ! " Kričala na nás. Cítil som sa previnilo verte mi ale úplne to zatienilo to ,že predomnou stál Styles.

Jeho hnedé kučerave vlasy boli rozhádzané a rozcuchané  , na krku mal pár červených znamienok  a ja som vedel,že predtým ako nás poctil svojou návštevou bol s nejakou stetkou. 

"Ja sa snažím pani profesorka,snažím ale ak tento debil tu" povedal som a ukázal som na Stylesa "si radšej ide uspokojiť svoje túžby tak ja za to nemôžem" povedal som profesorke.

"Ja aspoň môžem popoluška" povedal mi Styles posmešne. "Ja totiž to nemám vo vene panictvo",povedal mi posmešne. "Máš pravdu. Ale ja nemusím osukat všetko čo  prejde dverami s penisom medzi nohami" povedal som mu.

Akosi sme obaja pozabudli na to ,že tu máme stále profesorku.

"Na čo narážaš popoluška?"Spýtal sa ma naštvane. "Neviem napríklad,že si niečo ako chlapská štetka?"Spýtal som sa ho a hneď som sa rozbehol medzi kulisi  aby som zahnal toho pariaceho  býka ďalej odomna.

"Čo si to kurva dovoľuješ ty malá kurva!" Kričal pomne Styles kým ja som sa schoval za stôl a on sa pomne zahnal  aby ma udrel ? Možno.

"Kurva? To hovoríš o sebe Styles? Je pekné že v jednom tom svojom slove si vystihol úplne celú svoju podstatu" povedal som mu čím som sa mu úplne vysmial.

"Ty!" vykríkol pomne a preskočil stôl pričom ma okamžite uväznil vo svojom náručí. "Vy dvaja dosť!" Vykríkla po nás profesorka.

"Naša škola sa topí v obrovských dlhoch a ak neurobíme to divadlo zavrie sa. Ste naša jediná nádej prosím nepokaz te to" povedala zlomene našim smerom.

"Zbohom chlapci" povedala nám a podišla k dverám. "Vidíme sa zajtra na skúške" povedala nám a zavrela dvere.

"Vedel si to?" Spýtal som sa Stylesa,ktorý ešte stále pevne držal moje rameno. "Netušil som, počujem to prvý krát" povedal,mi. Rovnako ako on aj ja som myslel čo zavretie tejto školy prinesie pre ostatných.

Tých lepších pošlú do Londýna alebo do vedľajších škôl. Niekoho ako Styles pošlú mimo Londýn a možno aj Anglicka a najslabších vyhodia zo školy bez vzdelania. 

"Nesmú nám zavrieť školu" vyhŕkol som rýchlo. "Musíme niečo urobiť, musíme byť normálny" povedal,som Stylesovi rýchlo.

"Kurva pošlú ma preč!" vykríkol Styles a pustil moje rameno pričom začal zbesilo chodiť po pódiu a ťahal za svoje hnedé kučery pričom mu z pier vychádzala jedna nadávka za druhou.

"Do Londýna nie, kurva určite to bude do Európy" vyhŕkol zo seba. "Som v prdeli" povedal zlomene a padol na podlahu pódia kde si sadol.

"Nie, môžeme školu zachrániť je to jednoduché ,musíme spolupracovať a zvládneme to" povedal som mu optimisticky.

"Popoluška som Harry Styles mi nikdy spolu vychádzať nebudeme" povedal mi naštvane.

"Pár krát sme to zvládli, zvládneme to aj teraz" povedal som mu.

"Popoluška nemohol som ísť ani k tebe domov aby si nepanikaril" povedal mi a zlomene si povzdychol. "Takto to nepôjde aj keby sme sa snažili nieje to možné. Po prvé naše rodiny vedia ,že sa neznášame. Po druhé naša reputácia na škole a tretí dôvod , neznášam ta Tomlinson" povedal mi a otočil sa namna.

"Musí byť nejaký spôsob" povedal som si popod nos a potom ma to napadlo.

"Je jeden spôsob ako to skúšať a nebyť pritom na očiach a zničiť to čo sme si celý čas budovali" povedal som mu.

"Čo to je?"Spýtal sa ma. Asi som ho trošku zaujal. "Budeme sa stretávať na tajnom mieste inak to nevidím" povedal som mu. Ako odpoveď mi stačilo jeho prikyvnutie hlavou v súhlas a ja som vedel,že som si pre záchranu našej školy upísal dušu diablovi.

Alfa  Vs OmegaWhere stories live. Discover now