Louis
"Gemma prosím ,takto tam ísť nemôžem!" Vykríkol som po nej prosebne. Nechcel som ani vyliezť z izby do ktorej ma poslala sa prezliecť.
"Louis vylez ! Je tu Sarah aby ti upravila vlasy!" Vykríkla pomne. Keď som počul Sarah nemal som problém vyletieť z izby ako namydlený blesk.
"Sarah!" Vykríkla po nej Gemma a do miestnosti vošla vysoká brunetka. Všimol som si,že je tmavého sfarbenia a v nose rovnako ako v pravom obočí mala piercing v tvare hviezdy.
"Noo wau vyzeráš úžasne" povedala mi keď ma zbadala. Ja som len naštvane odfrkol a otočil som sa jej chrbtom vďaka čomu mohla vidieť čipku ktorá sa mi ťahala od krku až po polovicu chrbta.
"Verím,že s ním niečo urobíš Sarah" povedala jej Gemma autoritatívne keď ma posadila násilným spôsobom na stoličku.
"Nechaj to namne Gemm" povedala jej s malým úsmevom a vrhla sa do mojich hnedých vlasov.
"Gemma na to zabudni ,au!" Vykríkol som keď kumne Gemma kráčala s bielym podvazkom a Sarah zatiaľ kmásala moje vlasy.
"Vydrž Louis pre krásu sa trpí" povedala mi Sarah. Bože ešte ,že toto nikto nevidí!
"Prestaň!" Kričal som po Gemme keď mi naťahovala biely podvazok na nohu a ona len nespokojne točila hlavou.
Po niekoľko podľa mňa hodinovom mučení som sa konečne mohol vidieť v zrkadle.
Mal som oblečené svadobné šaty mojej mami. Boli to obrovské biele šaty ktoré sa okolo môjho pásu rozširovali takže vyzerali ako tie v rozprávkach.
Chrbát mi zahalovala biela čipka a moje hnedé vlasy ,ktoré boli vždy v ladebilom rozcuchu boli upravené a plné bielych kvetov. Tipoval by som to na sedmokrásky.
"A teraz to dodekorujeme",povedala Sarah spokojne a do vlasov mi nejakým spôsobom pichla modrý hrebienok z ktorého sa ťahal biely závoj.
"Perfektné" pochválila ju Gemma a dokonca som jej poďakoval aj ja. Samozrejme potichu aby to tá egoistická, krpatá ,zlá žena ktorou bola Gemma nepočula.
"Nesmieš sa už prezerať musíme bežať" nakázala mi a ťahala ma smer dvere. Naposledy som očami zavadil o Sarah ktorá mi kývala a ukázala prekrížené ukazováky s prostredníkmi na oboch rukách ukazujúc mi tak,že mi drží palce.
Na rozlúčku a vďaku som sa stihol len slabo usmiať a už som uháňal dolu schodmi.
Na také maličkosti ako topánky som nemal čas a preto som pred náš dom vybehol bosí.
Sičal som bolesťou keď som bežal k Gemminmu autu. Nesmieme zabudnúť na to,že ruže mojej mami ťahali svoje tŕňe aj po zemi po ktorej som chodil.
Do auta som dobehol s bolesťami ale jediné čo som urobil bolo kričanie po Gemme nech si švihne a neotáča sa.
Svadby kráľovského rodu sa všetky odohrávali v kostole božskej čistoty. Tento kosto bol postavený v roku 1940 a mal slúžiť na korunovácie. Príchodom rodiny Stylesových však prepadol mestu a ten z neho urobil svadobný kostol.
Celá stavba je z bieleho mramoru a má dokopy dve veže. Jedna je zvonica,ktorá zvoní vždy pred svadbou a po svadbe kedy novomanželia vychádzajú pred kostol. Tá druhá slúžila ako rozhľadňa no dnes je iba na okrasu alebo k vypúštaniu holubíc pre novomanželov.
"Gemma takto to nestihneme" povedal som jej vystrašene. Už som z diaľky počul ako vyzváňajú zvony.
Dúfal,som že zvonia ešte len na začiatok ale aj tak som vedel ,že moje srdce bolí rovnako akoby bolelo keby zvolili pre novomanželom.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"