"Ach!"

5.5K 301 17
                                    

Louis

"Tomlinson jediné čo ma drží ešte pri zmysloch je tento stôl takže odíď kým ešte môžeš" povedal mi. Videl som ako napína všetky svaly v tele aby sa udržal na mieste a nevrhol sa pomne.

"Chcem ti pomôcť" povedal som mu pravdu. "V tomto nie" povedal mi pomedzi zuby. "Vypadni Louis" povedal mi a moje srdce prestalo byť keď sa do mojich uší dostalo vyslovenie môjho mena z jeho pier.

"Nie" povedal som mu odhodlane. "Louis prosím" zašepkal zúfalo. Som si istý,že ja na jeho mieste by som si už dávno robil dobre cez nohavice ak by som teda už tvrdo nebol niekde jebaný do bezvedomia. Z jeho hlasu a toho v akom bol položený sa môj kamarát staval do pozoru aj keď som sa to snažil ignorovať.

"Louis zmizni toto nechceme ani jeden" hovoril mi ale to ja som už položil tašku na miesto kde som sedel a po stvornožky som liezol po stole smerom k alfe ktorá potrebovala pomôcť od bolesti proti ktorej som mal liek.

"Styles" zašepkal som a bruškami prstov som sa dotkol jeho tváre a on pod mojim dotykom zavrel oči.

"Ja ti pomôžem" povedal som mu. "Kurva Louis si ešte panic,neskúsený anjel" povedal mi pomedzi svoje nepravidelné dýchanie.

"Prosím Harry" zaskučal som ako zranené zviera a hlavu som oprel o jeho rameno. Moje telo začalo prepadat Harryho vôni. Každá bunka v mojom tele chcela dosiahnuť vytúžený orgazmus ale hlavne chcel som už konečne niečo v sebe. A najlepší by bol práve jeho penis.

Držal sa na uzde aj keď s problémami ale Držal sa. V tej sekunde som ho obdivoval.

"Ani si nedostal bože,svoju kurva prvú pusu" koktal medzi nadávkami. Pozrel som naňho z jeho ramena aby som znova zbadal tie krásne vykrojené pery bez jedinej chybičky. Každá bunka v mojom tele túžila po ich bozkavaní.

Narovnal som sa a ako zhypnotizovaný som pozeral na tie dva ružové obláčiky a prešiel som po nich jemno svojim prstom. Sledoval ako sa otvorili a mňa ovial teplý dych ale len na pár sekúnd kým som sa k nim naklonil a venoval som im jemný až detský bozk.

Harryho sebakontrola okamžite niekam odletela a on ma schmatol za pás vracajúc mi rovnako slabú pusu akú som mu venoval ja. Tá však nestačila.

Skôr než som sa nazdal boli Harryho pery späť na tých mojich a jazykom si pýtal vstup do mojich úst. Ten som mu s obrou radosťou povolil a konečne som dostal svoju prvú skutočnú pusu.

Naše jazyky spolu viedli boj ale stále bol Harry dominantná alfa ktorá ho vyhrávala.

"Harry" zašepkal som v návale eufórie a on ma vyzdvihol na svoje ruky nesúc ma preč z kuchyne. Ani som nemyslel na to ,že by som mohol nejako ovplyvniť Harryho správanie kumne alebo,že obaja robíme obrovskú chybu. Nie. Jediné čo ma zaujímalo bolo aby ho to nebolelo.

" Kurva Tommo" zavrčal namna Styles a udrel ma o dvere svojej izby. Z mojich pier sa vydral hlasný ston a ja som sa rukou pridržal zárubne aby som nespadol z jeho pevného zovretia.

Zaskučal som keď sa Stylesove pery objavili na mojom krku a perami mi skĺzal po pokožke. Kusal, sal a všemožne značkoval moju pokožku.

Vedel som,že to tak skoro nezmizne ale v hĺbke duše som ani nechcel aby to niekedy zmizlo. "Nebudem na teba brať ohľad " zavrčal namna Styles a ja som zaskučal keď mi kolenom udrel medzi nohy a ja som bolesťou a zároveň aj slasťou vykríkol.

"Nemusíš, nikdy na to čo nenávidíme nedávame ohľad " povedal som mu a rukami som sa odrazil od steny čím som ho donútil cúvať k posteli na ktorú ma potom hodil neberúc na nič ohľad. Presne ako som si želal.

Rýchlo si prevliekol tričko cez hlavu a hodil ho do útrob jeho izby. Teda aspoň si myslím ,že to bola jeho izba. Nemal som čas si prezerať jej vybavenie. Jediné čo som dokázal vnímať bolo Harryho dokonalé telo ,ktoré sa skláňalo nad tým mojim.

"Drž ruky hore" nakázal mi a ja som teda nechal svoje ruky po bokoch mojej hlavy. Nadvihol som panvu aby mi mohol vyzliecť jeansy a počkal som kým sa znova vráti k mojej tvári čo sa o pár minút aj stalo.

Pomaly ako namesačný som zaplietol svoje dlane do jeho dokonalých kučier priťahujúc si ho týmto nevinným gestom do bozku,ktorý mal skutočne ďaleko od toho zamilovaného. Necítil som v ňom skoro žiadny cit. Len zlosť.

Zastonal som slasťou keď Harry potiahol za moju spodnú peru a on sa zákerne usmial. Našiel moju slabinu,hajzel.

Ja som svojimi malými dlaňami putoval po jeho dokonalom tele a bruškami prstov som stále cestoval po jeho mátožne jemnej pokožke.

"V tom tričku vyzeráš ako buzerant" povedal mi Harry a skôr ako som mu mohol jeho nechutnú narážku oplatiť zvuk trhania látky zaplnil izbu.

Nechcel som riešiť moje tričko a radšej som ho prevalil pod seba. Aj keď, som nikdy v živote nemal sex niečo hlboko vomne vedelo čo mám robiť.

Pomaly som sa naklonil k jeho krku nechávajúc tam pár cucflekov pričom mi jeho slastné vzdychy udierali do uší.

Pomaličky som skĺzal perami po jeho tele,ktoré ma bude ešte dlho svojou dokonalosťou mátať v snoch.

"Hmm" zabručal som keď som mu stiahol jeansy aj s boxerkami pozerajúc sa vďaka tomu na jeho erekciu obrých rozmerov.

Nemohol som zastaviť. Ak, by som premýšľal čo i len sekundu nespravil by som to. Naklonil som sa k jeho erekcií berúc ju do mojej malej dlane v ktorej som sa s ním hral a potom som ho celý oblízal.

Stylesom na posteli šklblo a on sa prehol. "Bože, robil si to už niekedy?"Spýtal sa ma.

Nezaoberal som sa jeho otázkou lebo odpoveď sme poznali obaja. Nikdy som nič také nerobil. Moja rodina mi vždy keď som dostal heat dala lieky,ktoré ma uspali a ja som sa prebral až po ňom.

Tisíc krát som od ostatných omieg počul že, ten pocit,keď sa o vás stará alfa sa nedá ničím popísať. Je to to najkrajšie na svete. Keď sa spojíte v jeden celok. Samozrejme až,po svadbe. Až vtedy si môže alfa označiť omegu.

Z hlboka som sa nádychol ,dodávajúc si odvahu a špičku som vzal do úst. Nebolo to nechutné, práve naopak zdalo sa mi to prirodzené. Keď mi Styles nahlas zastonal vzal som do úst ešte kúsok. Polovicu som už pojal.

"Kurva Tommo" skučal Harold ako zranené zviera a ja som začal pohybovať hlavou presne tak ako som to videl v jednom videu ktoré pozeral Niall predtým ako sa s rodinou odsťahoval do Írska.

Haroldove vzdychy napĺňali miestnosť v ktorej sme sa nachádzali a vytvárala tú najkrajšiu pieseň pre moje uši.

"Skús ešte kúsok" povedal mi Styles a ja som ako na jeho rozkaz pojal celý jeho penis. Naplo ma keď,sa vrch jeho penisu trel o moje mandle ale snažil som sa to ignorovať robiac znova tie isté pohyby.

Haroldove dlane sa zaplietli do mojich vlasov a začal si určovať tempo ktorému som nestačil a preto som sa sústredil len na plynulé dýchanie cez nos a odohnatie sĺz z mojich slzných kanálikov.

" Kurva!"vykríkol Styles a mňe do krku vystrekla nechutná tekutina,ktorá ma začala okamžite dusiť. Chcel som to vypluť,ale keď som zbadal Stylesov pohľad radšej som to prehltol.

Len čo boli moje ústa prázdne sa na ne vrhol Styles a zaľahol ma.

"Teraz je rad na tebe Tommo"

hi :)

Ďakujem za vote a komentáre k minulej časti :D

Skutočne ďakujem a aj za 1500 prečítaní :*


Vote
Koment
Poteší

Boo.

Alfa  Vs OmegaWhere stories live. Discover now