Louis
Potom čo Harry zo spánku opakoval moje meno a pani Namyslená a dokonalá naštvane vypochodovala preč zomna Gemma vytiahla všetky podstatné informácie.
Povedal som jej všetko. Od mojej nenávisti k jej bratovi až k silnej láske ktorá vomne najprv len slabo tlela ale teraz horí nekonečným ohňom.
Gemma sa vedľa mňa len rozplývala a sem tam aj zapištala. A to som si myslel,že ona bude z rodiny Stylesových tá najnormálnejšia.
Keď konečne to zvedavé klbko vlasov zaspalo pustil som Harryho ruku a potichu som vyšiel von.
Keď som sa však otočil od dverí musel som okamžite čeliť Anne Styles.
Ako dáma sedela na umelohmotnej stoličke oproti mňe a sledovala svoje dlhé červené nechty. Jej hnedé vlasy jej splývali vo vlnách na ramenách a čierne šaty obopínali jej telo.
"Dobrý deň Anna" pozdravil som ju rozhodnutý odísť ale jej slová ma donútili zastaviť a otočiť sa k nej späť čelom.
"Nemôžeš milovať môjho syna" povedala mi. "Neviem o čom to rozprávaš Anna" povedal som jej a nervózne som sa na ňu usmial.
"Myslíš si,že to nevidím Louis? Ako sa naňho pozeráš?" Spýtala sa ma a vstala z umelohmotnej stoličke. Vďaka vysokým topánkam bola omnoho vyššia a ja som sa pod jej prenikavým pohľadom cítil ako tá najmenšia osoba vôbec.
"Mýlite sa Anna" zatĺkal som ďalej. Bolelo ma klamať o našej láske ale strach z jeho matky ma nútil rozmýšľať inak. Živočíšne.
"Vieš Louis. Naša rodina je tisícky rokov pokoleným čistej kráľovskej krvi a ja nedovolím aby sa to celé pokazilo kvôli tebe." Vypľula namna.
"Môj syn má na starosti naše pokolenie a Taylor bude preňho tým najlepším výberom." Hovorila mi.
Pomaly ale iste lámala moje vnútro ale ja som ďalej poslušne počúval.
"Je dokonalá kým ty? Louis nechci ma rozosmiať. Ty a tvoja rodina ste to posledné zrnko v našom svete,zberba,odpad. Ste nepotrebný. " povedala mi pohŕdavo.
"Naša rodina musí dodržiavať tradície a keď Harry požiada Taylor o ruku nerozdelí ich už nič. Ich svadobná noc bude čarovná a okúzlujúca. Všetci budú napätí čakať kedy sa na balkóne nášho domu objaví Taylor so znamením našej rodiny." Vysvetľovala mi.
Ruky v mojej mikine sa zaťali v päsť ale ďalej som počúval. Chladný prsteň ma chladil na prstenníku ako keby vedel,že ho niesom hoden.
Avšak nebol som sa ho schopný vzdať. V hĺbke mojej duše som veril v to,že nevie,že ho jej syn daroval mňe.
Že jeho ruku,srdce,myšlienky a dušu som v tomto ťažkom boji vyhral ja a nie Taylor.
"Nechceš predsa aby sa niečo pokazilo však Louis?" Spýtala sa ma. Jej dlhé nechty chytili moju tvár a ona ju otočila smerom k nej. Nechutné nemocničné svetlo mi udrelo do tváre a ja som trochu privrel oči.
Bolo mi to nepríjemné a nechcel som sa pozerať do jej nechutných hadích očí.
"Verím,že chápeš,že Harryho život by si len skomplikoval a zničil. To predsa nechceš nie?" Spýtala sa ma. Zlomený som pokrútil hlavou v nesúhlas.
"Šikovný chlapec. Verím,že sa z Harryho života vytratíš skôr ako budem musieť zariadiť pár vecí" povedala mi.
Snáď nechce!?
"Nie" zabrblal som.
"Aspoň raz buď dobrá omega Louis a buď poslušný" povedala mi. Cítil som ako slzy pomaly tečú po mojej tvári.
Teplé a slané.
"Počúvaj ma Louis. Ak skutočne miluješ môjho syna odídeš, nebudeš ho kontaktovať a hľadať. Rozumieš?" Spýtala sa ma a ja som zlomený prikývol.
"Teraz idem po kávu a verím,že keď sa vrátim späť už tu nebudeš" povedala mi a ladním krokom odkráčala preč.
Ja som sa zmohol len na utretie svojich teplých sĺz s rukou na ktorej sa leskol prsteň jeho rodiny.
Možno keby som sa vrátil do Harryho izby videl by som Gemmu ako všetko sleduje a počúva cez škáru vo dverách. Lenže ja som miesto toho zbabelo utiekol.
Deň Harryho svadby ( Gemma)
Myslím si,že nič nebolí viac ako vidieť svojho brata nešťastného a na pokraji zúfalstva. Presne takýto bol Harry v najdôležitejší deň vo svojom živote.
To sa však o tej rašple s blond palicou na hlave povedať nedalo. Mňa ako jej družičku spoločne s kopou jej jačiacich a silikónivých kamarátok donútila ťahať sa za jej smaradlavým zadkom snáď celý týždeň po obchodoch.
Skúška šiat nedopadla práve najlepšie. Áno Harrymu čierny smoking s bielou ružičkou náramne svedčil a aj nevesta bola no povedzme pekná ale niečo tu chýbalo.
V tomto všetkom chýbala láska.
Keď som v dave hostí zbadala aj vozík s Lottie najtichšie ako som vedela som sa vytratila z davu družičiek.
Modré šaty ktoré sme museli mať všetky družičky mi siahali po níže kolien. Dali sa považovať za normálne,jednoduché s rozparkom na chrbte. Mali sme zakázané vyzerať lepšie ako nevesta.
"Lottie!" Vykríkla som z veľkým úsmevom a vo svojom objatí som uväznila dievča na vozíku. Ďakoval som bohu,za to že tu je niekto ako ona.
Všade samá smotánka, ľudia z drahých rodín a obyčajný človek ako Lottie bol v mojich očiach jediným svetlom.
"Gemm vyzeráš ..." povedala mi. "Smiešne ja viem" povedala som jej. "Nie nádherne",povedala mi dotknuto.
"Aj ty Lottie. " povedala som jej. "Ako je na tom?" Spýtala som sa jej potichu keď som jej vozík tlačila pomedzi hostí.
"Zle Gemma. Čo zle? To je slabé slovo. Je úplne na dne, neje ,nepije. Dá sa povedať,že jeho život skončil",povedala mi smutne. "Stále má Harryho prsteň?" Spýtala som sa jej.
Musela som sa samovoľne usmiať,keď som si uvedomila,že Taylor má na prste iba obyčajný prsteň z bieleho zlata. Deň kedy sa dozvedela,že prsteň našej starej mami nedostane myslela som si,že to naše okná neprežijú a strop mi padne na hlavu. Ale stálo to za to.
"Nemôže ho nosiť na prste takže ho začína nosiť na krku ako náhrdelník" vysvetlila mi.
"Nedokáže ho prestať milovať Gemma a Harry?" Spýtala sa ma Lottie. "Ako je na tom?" Ďalšia otázka smerovala namna ale ja som sa len pozerala smerom k človeku o ktorom sa naša konverzácia točila.
Na ten zlomený pohľad,falošný úsmev a vyhaslé oči. Bože ako som ja mala rada jeho iskru v očiach. Najmä keď bol šťastný.
"Takto to ďalej nejde Lottie. Musíš ich zdržať" povedala som jej. "Gemm kam ideš ,svadba za chvíľu začne !" Vykríkla pomne.
"Idem po nevestu ,bez neho svadba predsa byť nemôže!" Vykríkla som a vybehla som z hlavnej sáli.
Ahoj :D
Čo myslíte stihne Gemma ísť po nevestu? A ako to vidíte keď Louis nemá kráľovský pôvod? Aký máte názor na Harryho mamu?
Ďakujem za vote a samozrejme komentáre. Pane bože bolo ich až 64 :O
Ďakujem,ďakujem :*
Vote
Koment
PotešíBoo.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"