"Možno nechcem odísť"

4.7K 332 15
                                    

Louis

Kráčal som domov pomaly a so slúchadiel mi hrala hlasná hudba ktorá mi pomáhala plne ignorovať okolie. Keď sa zo slúchadiel do mojich uší začali linúť prvé tóny piesne na ktorú som tancoval zo Stylesom okamžite som ju prepol.

Dnes nemám náladu. 

Musel som zarevať snáď na celé hrdlo keď ma zozadu schmatli ruky ale okamžite mi zakryli ústa.  Slúchadlá z mojich uší dopadli na zem a ja som sa chcel rozplakat keď som videl ako na ne to monštrum skočilo. Zničil mi slúchadlá! Čo je to za človeka!

   "Teraz budeš potichu prdelka a nikto ti neublíži,teoreticky" povedal mi ten nechutný chlap ktorého silná vôňa nútila môj žalúdok skrúcať do uzlov. To aby som sa nedovracal mi zakázala len jeho ruka na ešte stále mojej tvári.

Aj napriek tomu,že som sa bránil ma dotiahol až do parku kde ma okamžite hodil na zem a vrhol sa pomne ako zviera.

"Pomoc!" Kričal som keď sa ten nechutný chlap dobýjal do mojich nohavíc. Neviete si ani predstaviť ako sa mi chcelo začať smiať keď svitlo že mám na sebe dvoje nohavice. Mal som všetko po dvoch. Tričko,tielko,boxerky.

"Kurva aj s omegou" povedal a svoju hlavu strčil do záhybu môjho krku plne tak dýchajúc moju vôňu ktorá musela byť zmiešaná strachom.

"Myslím že nesúhlasí  s tým čo sa tu deje" povedal mňe tak povedomí hlas ,ktorý som z duše neznášal ale teraz som zaňho bol nekontrolovateľne vďačný.  Keď som otvoril svoje oči ihneď som vyhľadal tie zelené a chlap sa odomna odtiahol stávajúc sa na nohy len ja som nebol schopný pohnúť ani palcom na nohe.

  "Ale notak mladý pozri sa naňho" povedal mu ten chlap a rukou ukázal namna. Ležiaceho na zemi ako mŕtvola pozerajúc len do zelených očí chlapca ktorého som z duše neznášal.

"Doslova hovorí poriadne ma pojeb" povedal ten chlap a ja som sebou trhol keď sa rukou dotkol mojej nohy a pritiahol som ju k sebe.

"Tie oči" povedal a nahol som kumne vďaka čomu som svoje oči musel odtrhnúť od zelených smaragdov. "To nevinné telíčko a tá sladká vôňa" povedal a znova dal svoju hlavu do záhybu môjho krku.

"Prestaňte!"vykríkol som a rukami som doňho začal udierať keď začali jeho ruky putovať po mojom tele. 

" Dosť!"vykríkol som zúfalo a vtedy sa toho konečne ujal Styles.

"Môžeš prosím ta pekne nechať na pokoji to čo je moje!"vykríkol po ňom naštvane Styles a jednou rukou odomna chlapa odsotil.

"Nezdá sa mi ako označený" namietol mu on a  znova sa namna hladovo pozrel.

"Máš tri sekundy" povedal mu Styles pokojne a ukázal na východ z parku.

"Tri " povedal mu Styles a ja som sa naňho neveriacky pozrel. Kde si nechal jedna a dva?

Až po tom čo sa Styles vrhol na muža a strhla sa bitka vedel som,že to je treba zastaviť. Natiahol som si nohavice a rozbehol som sa k Haroldovi ktorý bol teraz nad mužom.

V návale amoku doňho tvrdo udieral až som mal pocit,že sa ten chlap už nikdy nepostaví zo zeme. "Stačí" povedal som Stylesovi ale keď to ním ani nehlo len zbesilo udieral   ďalej musel som zasiahnuť inak.

"Stačí ,prestaň,dosť,zabiješ ho!" Vykríkol som na Stylesa a chytil som ho za rameno ale on moju ruku striasol a pokračoval ďalej.  

"Harold!"vykríkol som zúfalo. Musel som to zastaviť. Hneď lebo ten muž sa už pár minút nehýbal. Zostala len jediná možnosť. Veriť že,ma za to Styles nezderie z kože.

"Harry stačí!"vykríkol som naňho a schmatol som jeho tvár do rúk pozerajúc mu do očí. Videl som ako sa jeho zelené oči rozšírili a ruky zaťaté v päsť sa začali uvoľňovať. 

"Som tu a úplne v poriadku bez jedinej modriny ,nič sa mi nestalo" povedal som mu. Raz som videl ako malý mamu ako takto upokojovala môjho otca. Bolo mi päť. Nevedel som ,že to bolo naposledy kedy som ho videl.

Ako som videl fungovalo to. Harry sa plne upriamil namna a nevnímal absolútne nič iné iba mňa.  

"Máš škrabance" povedal a zazrel po mužovi na zemi ktorý sa plazil od nás dvoch. "Ty vyjebaný hajzel!"vykríkol Harry a kopol do jeho chrbtice vďaka čomu chlap na zemi zareval bolesťou.

"Dosť,prosím pôjdeme domov" povedal   som mu a schmatol som ho za ruku vďaka čomu sa on namna usmial a dal mi svoju plnú pozornosť. 

"Ideme" povedal som a zohol som sa po tašku ale tú si už vzal on. Naposledy som sa otočil na   muža na zemi  a očami som sa mu ospravedlnil kým ma Harry bez slova schmatol za pás a potiahol ma preč.

Cesta k Harrymu domov bola tichá a panovala okolo nás zvláštna atmosféra.  Keď Harry otvoril dvere do    jeho domu vbehol som do vnútra ako prvý a ihneď som si vyzul boty.

Harry ma bez jediného pohľadu schmatol za pás a ťahal ma do kuchyne tam ma posadil na stoličku a on sám sa zaprel o stôl oproti mňe.

Zdalo sa mi na ňom niečo iné. Jeho vôňa bola výraznejšia , jeho pery boli to jediné čo som dokázal vnímať a jediným miestom na ktoré sa moje oči dokázali pozerať a jeho zelené oči sa mi zdali tmavé. Niečím zastreté,iné.

"Harry si v poriadku?" Spýtal som sa ho a vyhľadal som jeho oči ale tie sa okamžite zavreli. Videl sa ako sa jeho telo naplo a potom  namna znova otvoril oči.

Z nejakého dôvodu som sa nepríjemne ošil pod jeho pohľadom a zavrtel som sebou na stoličke. 

"Nerob to" zavrčal namna. Myslel som si ,že myslel to ako som ho oslovil a okamžite som sa začal ospravedlňovať. "Je mi úplne u prdele ako si ma nazval  "povedal mi.

"Prestaň tak dobre vonať" zavrčal namna. "Neovplyvním to" povedal som naštvane na svoju obhajobu. Vedel som,že mu bude namne zase niečo vadiť.

"Tak by si to mal čo najrýchlejšie ovplyvniť" povedal mi a znova zaťal ruky v päsť. Mal som pocit,že ma zachránil len na to aby ma osobne zabil.

"Prečo by som to mal len kvôli tebe ovplyvňovať? Aj keby som to vedel Neovplyvním to" povedal som mu naštvane.

"Tomlinson!"Zavrčal namna a varovne namna pozrel. "Čo?"Spýtal som sa ho znudene. 

"Kurva ! Myslím že ti niečo hovorí Rut u álf takže to okamžite nejako ovplyvni alebo utekaj ako o život k dverám"povedal mi.

Až vtedy som pochopil to prečo je medzi nami ten stôl. Je to to jediné čo ho odomna drží. 

"Možno nechcem odísť" zašepkal som jeho smerom. Aj keď som hlboko vo svojom vnútri chcel ujsť a nikdy sa k tomuto prasatu nevrátiť moja stránka omegy bola silnejšia. 

Stránka ktorá ma nútila pomôcť alfe predomnou a nezáležalo na tom či tom bol Styles alebo samotný prezident.

Alfa  Vs OmegaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora