Každá princezná bude musieť jedného dňa odložiť korunu a zachrániť princa.

3.3K 217 46
                                    

Dôležitý oznam dolu !!!!

Gemma

Vycúvala som z parkoviska okamžite dávajúc plynivý pedál až na podlahu. Nemohla som to dovoliť. Nemohla som riskovať ,že môj brat zostane po zbytok svojho života nešťastný pre rozmary mojej matky.

Na červenú som prešla asi štyri krát, netrúfala som si ani odhadnúť koľko krát som porušila povolenú rýchlosť.

Kým normálne trvá cesta k domu Tomlinsonových 40,minút teraz som už v diaľke mohla vidieť Louisov dom.

Žltý domček s kopou kvetou v predzahradke ma znova vítal s otvorenou náručou. Presne takto si predstavujem svoj domček keď budem mať deti a milujúceho manžela.

Radšej som sa tým už nezaoberala a vyrútila som sa na chodník. Po ceste som zramovala malých červených trpaslíkov ktoré mala na trávniku Louiho suseda.

Musím si pripomenúť,že ich musím zaplatiť. Vybehla som z auta a už som si to uháňala smerom k dverám. To by som samozrejme nebola ja aby som po ceste ešte niečo nepokazila.

Moje hnedé vlasy ktoré som mala v upravenom drdole sa zamotali do ruží ktoré boli zasadené v oblúku pred dverami, roztrahala som si šaty a dokonca sa mi zlomil opätok.

Keď mi Louis otvoril nevyzerala som ako Gemma Styles. Skôr strašiak ,ktorý prišiel z poľa na návštevu a zároveň ako strašidlo pre deti,ktoré nechceli ísť spať.

""Gemma čo tu?" Spýtal sa ma ale ja som sa už tlačila dovnútra.

Louis

"Gemma čo tu?" Spýtal som sa jej ale ona sa mi už pchala do domu. Chcel som sa jej spýtať,či ju niekto okradol. Pre boha veď vyzerala ako keby ju napadli psy,potom stádo koní a nakoniec ju prešiel parní valec!

"Na toto nemáme čas Louis. Musíme sa okamžite dostaviť na svadbu" povedal mi rýchlo.

"Ja na žiadnu svadbu nejdem Gemm. Jediný kto sa má dostaviť na svadbu si ty a ako vidím vyzerá to ,že si hlavná družička" doberal som si ju.

"Louis počúvaj ma" povedala mi celá červená od hnevu. "Môj brat nemôže byť po celý zbytok svojho života nešťastný a zlomený žiť s tou ....kurvou!" Vykríkla pomne.

"Takže mám ísť na tú svadbu len preto lebo ty si zaujatá voči Taylor?" Spýtal som sa jej a ruky som si prekrížil na prsiach.

"Louis počúvaj ma" povedala mi tvrdo a potiahla ma k sebe za tričko. Narazil som do jej hrude a snažil som sa odtiahnuť.

"Ten prsteň ktorý nosíš na krku patrí našej rodine celé desiatky rokov. Alfa našej rodiny ho dáva len skutočnej omege,ktorú miluje celým srdcom a nedokáže si,bez nej predstaviť život" povedala mi.

"Môj brat bez teba umiera a ja vidím,že ani ty si na tom neni moc dobre" povedala mi.

"Takže máš dve možnosti. Buď budeš sedieť na zadku a nechať sa zožierať z vnútra a celý život trpieť alebo tam nabehneš a nakopeš tú fake nevestu do zadku" povedala mi.

"Aj keby som sa tam dostal takto tam ísť nemôžem" povedal som jej rýchlo. "Nemám šaty" vykoktal som.

"Máš pravdu ten oblek nieje dostatočne krásny takže na to musíme ísť inak. Tvoja sestra má nejaké šaty?" Spýtala sa ma.

Prikývol som. Samozrejme ,že má! Veď skoro každý mesiac ju berie na nákupy!

"Toto akože vážne!? Veď sú úplne nemožné!" Nadávala Gemma keď sa hrabala šatami v Lottiinej skrini.

"Ale tak toto" povedala a zohla sa až úplne dozadu aby odtiaľ vytiahla čierny veľký obal na šaty. "To nech ta ani nenapadne!" Vykríkol som po nej.

"O áno" povedala nadšene keď zbadala jeho obsah a už ma potiahla smerom von.

Táto svadba bude katastrofa.

Harry

"Tvoja sestra je úplne nemožná" nadávala mi Taylor kým okolo mňa pobehovala v svadobných šatách.

Nenosí to náhodou smolu?

"Ona aspoň môže utiecť" zabrblal som si popod nos a nechal som nášho kadernika Luciana nech sa lepšie venuje mojim vlasom.

"Tvoja sestra je veľmi dôležitá! Kto mi bude držať vlečku!"zarevala pomne a ja som sa naštvaný otočil smerom k nej.

Takmer mi lak na vlasy strekol do očí ale bolo mi to úplne ukradnuté.

"Ja neviem! Nech ju drží jedna z tých tvojich skurvených kamarátok!",Zareval som na ňu.

"Ešte stále som v tomto dome alfa ja a z mojej sestry slúžku robiť nebudeš!" vykríkol som na ňu alfa hlasom.

Lucianom vedľa mňa trhlo a preto som silu svojho hlasu znížil na minimum. Nechcel som ublížiť nejakej omege.

"Fajn!" Zaškriekala namna. "Kvôli tvojej sestre máme zničenú svadbu" povedala mi a odkráčala preč.

"Slečna má veľmi zvláštne šaty pane" povedal mi Lucian a ďalej sa venoval mojim vlasom.

"Tiež si myslím Lucian a som Harry nie pane" povedal som mu.

"Prepáčte Harry. Len alfy sa k nám omegam nesprávajú práve najlepšie" povedal mi.

"Viem a mrzí ma to" povedal som mu smutne. "Ale ty si veľmi milý Harry" povedal mi.

"Naučili ma to" povedal som mu a slabo som sa usmial.

To bolo prvý krát kedy som si vedel predstaviť pred oltárom niekoho iného ako Taylor.

Ahoj ,:)

Ako prvé sa chcem ospravedlniť za to, že časť je tak neskoro . Za druhé ďakujem za všetky vote a komentáre k minulej časti :)

Po tretie želám pekné prázdniny :D

A teraz to podľa mňa veľmi dôležité :) :D

Alfa vs omega už bude podľa všetkého končiť. Áno neskacte dva metre do vzduchu :D nebubnejte na bubny :D

Niektorý z vás sú so mnou už veľmi dlhú dobu a vedia že každý koniec príbehu premna znamená nový.

Na mojom profile nájdete hneď dva príbehy More than Biblie a Last player (ABO).

Dva preto lebo končí aj príbeh Beauty and the best :/

Neskutočne vám ďakujem za to, že ste to dočítali až do konca :)

Vote
Koment
Poteší

Vaša boo :)

Ps: šaty Taylor :D ( aký na ne máte názor ? )

Ps: šaty Taylor :D ( aký na ne máte názor ? )

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Alfa  Vs OmegaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora