Louis
"To nemyslíš vážne mama!" Vykríkol som po nej zo slzami v očiach. Nemôžem byť. Nie!
"Louis je to jediná možnosť ako ta urobiť naveky šťastného" povedala mi mama a rozplakala sa kým sedela oproti mňe.
"Mami prosím" zašepkal som zlomene jej smerom.
"Nie Louis budem už dobrá matka. Lottie nedokáže žiť obyčajný život omegy ale ty áno" povedala mi.
"Tvoje Zasnúbenie s Tommym je pre nás to pravé. Tommy sa o teba postará a zaopatrí aj celú našu rodinu a dokonca bude tvoja budúcnosť viac než ružová" vravela mi mama.
Možno sa jej táto predstava veľmi páčila ale premna bola odporná.
"Nevezmem si,nikoho koho nemilujem!" Zareval som po nej. "Louis si mladá omega ktorá sa nedokáže ovládať! Anna mala pravdu. Zásnuby z teba spravia lepšieho človeka" povedala mi.
"Anna?" Spýtal som sa jej svojim hlasom,ktorý musel vyletieť o oktávu vyššie z prekvapenia ktoré zasiahlo celé moje telo.
"Takže v tom majú prsty aj Stylesovi. Že ma to vôbec neprekvapuje!" Vykríkol som po nej. "Louis" povedala mi kľudne mama.
Ako dokáže byť v takejto situácií pokojná? Vomne to vrie a jediné čo chcem je niekoho nakopať do riti alebo si minimálne prestreliť guľku cez hlavu!
"Samozrejme,keď ti Anna povie skoč z mosta skočíš. Vlastne keby ti povedala zabi svojho syna ani neváhaš!" Vykríkol som na ňu. "Louis takto nehovor som tvoja matka milujem ta!" Kričala pomne.
"Zradila si ma matka. Dúfam,že ti to bude za to stáť. Keď si zapredala svojho syna" vypľul som jej do tváre a rozbehol som sa od nej preč smerom do mojej izby aby nevidela slzy,ktoré sa mi valili po tvári.
V izbe som zostal celú noc. Vždy keď mama zaklopala na moje dvere som do nich niečo hodil na znak toho,že ju už nikdy nechcem vo svojom živote vidieť.
Neodpovedal som ani Lottie,ktorá to po dvoch hodinách klopania a prosenia vzdala.
Práve som sedel opretí o dvere a o stenu som si hádzal umelohmotnú loptičku. Sledoval som ako sa z ľahkosťou odráža od steny a vracia späť do mojich rúk,keď sa znova ozvalo klopanie.
"Choďte preč!" Vykríkol som a znova som loptičku hodil. "Myslíš,že takto sa riešia problémy?" Spýtal sa ma chrapľavý hlas a ja som počul ako si jeho majiteľ sadol k druhej strane dverí.
"Takto sa rieši zrada Styles" povedal som mu naštvane. Nenávidel som ho a to som si myslel,že môže byť fajn!
"Ak budeš pred svojimi problémami utekať nikdy vo svojom živote nič nedosiahneš. Nemôžeš stále utekať Louis a zatvárať sa do,izby" povedal mi.
Počul som jeho pravidelný dych a hlavu som oprel o dvere prestavajúc hádzať loptičkou.
"Tak zmiznite z môjho života Styles. Prečo proste nemôžeš odísť preč?" Spýtal som sa ho.
"Chýbal by som ti" povedal mi.
Môj trpký smiech sa niesol miestnosťou a ja som nad ním pokrútil hlavou a samozrejme prevrátil očami.
"To už budem radšej trpieť vevericu ako teba" povedal som mu. "Louis to asi ťažko a po ďalšie. Pretočenie tvojich očí som počul aj cez tie dvere" povedal mi.
"Prečo mi ničíš život?" Spýtal som sa ho zlomene. "Prečo práve ja?" Ďalšia otázka sa vydrala na povrch.
"Najprv som si myslel ,že to tak má byť. Veď vieš. Nemôžme byť šťastný,kým ten druhý zostane nažive" povedal mi. Slabo som sa usmial. Cítil som v jeho hlase,že aj on sa usmieva a preto som si predstavoval jeho úsmev s jamkami v lícach.
Anjelsky úsmev.
"Potom som ta však spoznal bližšie Louis. Zistil som,že vždy keď niečo nevieš alebo ta niečo otravuje krčíš nošťek alebo vlasy ktoré ti padajú do čela odfúkneš svojim teplým dychom." Hovoril mi.
Nemo som kukal do steny. Toto si skutočne zapamätal?
"Bojíš sa pustiť si niekoho k telu lebo sa bojíš že odíde" povedal mi.
"Mal by si niečo vedieť popoluška" zašepkal potichu ale aj napriek tomu som to všetko počul.
"Áno Harry?" Spýtal som sa ho. Tú prezývku som nejako prekusol.
"Nemusíš sa báť,pretože ja nikdy neodídem" povedal mi a ja som vtedy vyskočil na nohy. Otvoril som dvere a bez varovania som mu zo slzami v očiach vbehol do teplého náručia,ktoré akoby bolo vytvorené premna a moje slzy.
Mám ta rád Harry,veľmi rád......
Ps: milujem ta.
Ahoj :)
Romanticka. Stáva sa zomna romantická duša :D :O
Ďakujem za vote a komentáre k minulej časti :)
Ste úžasný.
Tak čo hovoríte na Louisove Zásnuby?
:D
Vote
Koment
PotešíVaša Boo :*
ESTÁS LEYENDO
Alfa Vs Omega
FanficDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"