Louis
Samozrejme ,že pôjdem ale s rodinou?
Pre boha Tommo to čo si zadrel?
Určite ma tam pozval len preto aby zlepšil naše vzťahy a on nemusel ísť zo školy preč. Ach tak naivný. A ešte k tomu vás mala pozvať jeho mama ale on využil to ,že si bol bližšie.
Ale , vyzeral byť tak nervózny a sladký.
DOSŤ!
S hlasným povzdychom som spadol na posteľ a zakryl som sa paplónom až po uši. Aj keď som si to nechcel priznať myslel som na to aké by to bolo keby sa znova objavil v mojej izbe a ja by som znova zaspal po jeho boku.
Možno je načase prestať snívať Louis a konečne dospieť. S touto myšlienkou som zavrel oči a plne sa oddal snom v ktorých hlavnej role sa chytil "môj" zelenooký" princ".
Harry
"Si Zasnúbený Harold a smrdíš ako omega!" Kričala pomne hysterická Taylor kým ja som pomaly kráčal smerom k mojej izbe. Nemal som náladu počúvať jej hysterický krik. Na to budem mať čas po zbytok svojho života. Teda ak, sa tej svadby dožijem.
"Harold rozprávam sa s tebou!" Vykríkla pomne a ja som sa na ňu naštvane otočil. Mal som čo robiť aby som ju nevyhodil z okna na druhom poschodí.
"Počúvaj ma ty namyslená alfa bez štipky ľudskosti!" vykríkol som na ňu. "V škole si možno niekto no premna budeš stále iba obyčajná kurva ktorá nemá v živote žiadnu moc. Musíme sa vziať lebo s tým súhlasili naše rodiny ale nikdy nepočítaj s tým,že budeš v mojom živote premna znamenať niečo viac ako iba obyčajná kurva, ktorá túži len po peniazoch" povedal som jej.
Musel som si predstavovať Popoluškine modré oči aby som ju okamžite nezabil a nešiel pre ňu sedieť!
Mysli na jeho oči, na tie krásne oči ktoré ta dokážu upokojiť. Mysli naňho!
"A vieš čo?!" vykríkol som na ňu vyzliekajúc si mikinu aby som si ju pritiahol k nosu a slastne sa nádychol vône ktorou úplne prekypovala."Táto vôňa bude premna stále drogou!" vykríkol som po nej a odpochodoval som do svojej izby kde som s malým úsmevom padol na posteľ.
Popoluška, popoluška čo si mi to spravil?
Svoju mikinu ktorá prekypovala jeho vôňou som si dal pod hlavu a rukáv na tvár aby mi jeho vôňa nemohla utiecť.
"Dobrú noc popoluška" zašepkal som do ticha mojej tmavej izby a pomaly som prepadol spánku.
Nahovárajúc si ,že popoluška leží po mojom boku ako včera večer.
Sobota poobede:
Louis:
"Louis!" Vykríkla pomne Lottie a ja som k nej rýchlo pribehol kontrolujúc či sa jej niečo nestalo alebo nemá nebodaj niečo s vozíkom. "Lottie deje sa niečo?"Spýtal som sa ho ale namiesto toho pokazeného vozíka som videl len ju ako s malým úsmevom sedí na vozíku v červených dlhých šatách ktoré jej siahali po níže kolien.
"Ja nepotrebujem nič ale tebe bude potreba dobrá kaderníčka a nový oblek" povedala mi. "Neviem čo ti na mojom obleku vadí Lottie mňe sa zdá byť ešte v poriadku" povedal som jej a očami som prebehol po svojom sivom obleku,ktorý som mal ešte po otcovi.
"Je starý Louis " povedala mi mama za mojim chrbtom a ja som sa k nej otočil. "Šetrili sme na Lotiin nový vozík ale rozhodli sme sa,že sa tebe tie peniaze budú hodiť viac" povedala mi a ukázala mi puzdro v ktorom bol čierny oblek. "Mama nie toto nemôžem. Lottie potrebuje ten vozík viac ako ja oblek" namietol som im obom.
YOU ARE READING
Alfa Vs Omega
FanfictionDrzá a neskrotná omega vs panovačná a arogantná alfa. Kto vydrží znášať toho druhého dlhšie? "Nenávidím ta Harold!" "Aj ja teba Honey"