12. Nepokojný názor Liama

1.7K 95 5
                                    

*HARRY*

,,Čau kluci.", pozdravil jsem je a oni se na mě otočili. ,,Čau Harry.", pozdravil mě Zayn. Podíval jsem se na Liama a ten vypadal, jakoby mu měla za chvíli vybouchnout hlava. ,,No nic... my asi pudem.", řekl Niall a společně s Louisem a Zaynem odešli na hodinu. ,,Liame? Co je?", zeptal jsem se a zamával rukou před jeho obličejem. ,,Tak jsi blbý, nebo jo?", zeptal se a zbarvily se mu oči do zlato hněda. ,,Proč tu holku vystavuješ takovému nebezpečí? Počkej až zjistí co jsi!", řekl a byl naštvaný. To šlo dost poznat. ,,Ona už to ví!", řekl jsem. ,,Cože si to řekl?", zeptal se, jakoby mě právě neslyšel. ,,Řekl jsem, že už to ví, a je jí to fuk.", řekl jsem. ,,Ty ses snad úplně pomátl.", zařval na mě ale tak, aby to nebylo moc slyšet. ,,Tak hele... já nejsem takový srab, že když jsem kamarád s holkou a pak se do ní zamiluji, tak jí odkopnu. Já nejsem Ty.", řekl jsem a díval se mu přímo do očí. Pak ale sklopil pohled a já si uvědomil, že to co jsem mu řekl, asi naší "hádce" moc nepomohlo. ,,Promiň, Liame. Já jen, že od první chvíle, co jsem jí uviděl, tak si připadám tak... lidsky.", řekl jsem a on se trochu začal smát. ,,Vím, že to zní divně, ale je to pravda!", řekl jsem. ,,Já se taky omlouvám! Jenom mám strach, že se nám všem něco stane. Víš přece, co původní dokážou, ne?", zeptal se. ,,To vím.", odpověděl jsem. ,,Hlavně buďte opatrní.", řekl a zase se choval jako velký ochránce všech. ,,Jdeme na hodinu?", zeptal se Liam. ,,Fajn.", řekl jsem.

***

*MELLISA*

V učebně dějepisu jsem čekala asi deset minut na Harryho. Už mi to začalo být divný, když vtom vešel do třídy i se svým kamarádem. Sedl si vedle mě a prozatím nic neříkal. ,,Kde jste byli tak dlouho?", zeptala jsem se, abych prolomila to ticho mezi námi. ,,Něco jsem řešili s Liamem.", řekl a pousmál se na mě. ,,Víc neřekneš?", zeptala jsem se. ,,Měl nějaký kecy ohledně našeho vztahu, ale už jsme to vyřešili.", řekl a když to dořekl, začalo zvonit. Do třídy vešel učitel a začala hodina.

***

Po hodině jsme s Harrym vyšli ze třídy a povídali si. ,,Dnešní večer bych nejraději strávil s tebou.", řekl trochu zklamaně.,,Já vím, ale už jsem domluvená s Jesy, že k ní dneska přijedu. Máš smůlu.", řekla jsem a políbila ho na rty. ,,Oh... proč si na mě takhle zlá?", zeptal se ironicky a potom jsme oba propukli v záchvat smíchu. Potom jsme si oba vzali svoje učebnice a Harry mě doprovodil k učebně biologie, protože to je moje další hodina. Rozloučili jsme se a Harry odešel na svoji hodinu. Vešla jsem do třídy a sedla si na svoje místo.

***

,,Tak zítra.", řekl mi Harry, když mi zastavil před našim barákem. ,,A zítra už pojedu svým autem, jo?", řekla jsem mu. ,,Jasně.", řekl a vypadal trochu smutně. ,,Děje se něco?", zeptala jsem se. ,,Nic."? odpověděl a já hned pochopila, že to jenom hraje. Tak jsem se k němu nahnula a políbila. Polibky mi začal oplácet a stal se vášnivějším. Náhle jsem udělala něco, co jsem moc neplánovala a obkročmo jsem si na něj sedla. Po chvíli jsme se oba odtáhli a já z něj zesedla zase na sedadlo spolujezdce. ,,Tak ahoj.", řekla jsem a naposledy ho políbila. Vyšla jsem z jeho auta a vešla do domu. Už jsem chtěla vyjít schody, když vtom jsem z kuchyně slyšela nějaký rachot.

,,Haló?", zavolala jsem a pomalu šla ke kuchyni. ,,Je tady někdo?", zavolala jsem ještě jednou. Byla jsem už úplně v kuchyni a o kuchyňskou linku byl někdo opřený. Otočil se a já na vlastní oči uviděla mámu, jak umývá nádobí.

,,Mami!", vykřikla jsem a objala ji. ,,Ahoj Melli.", řekla a obě jsme se odtáhly. ,,Neměla si přijet až zítra?", zeptala jsem se a odložila tašku na židli u stolu. ,,Já vím, ale mohla jsem odjet už dneska. Takže, co kdyby jsme si udělaly hezké odpoledne a ty bys mi pověděla o všem, co se za ten týden stalo?", zeptala se. ,,Jo, to by bylo fajn, ale... já už jsem domluvená s kámoškou, že za ní dneska přijedu.", odpověděla jsem a bylo mi mámy celkem líto. ,,Fajn... tak jindy.", řekla a pousmála se. Já jsem šla nahoru do pokoje a začala se připravovat k Jesy.

Tak a je tady další díl.. a tentokrát je to celkem brzy! Chci vám opravdu moc poděkovat za to, že moji ff čtete. jste úúžasní!

Chtěla bych vědět samozřejmě i vás názor na tento díl i na celou moji ff. Takže COMMENT, VOTE.. a čekejte na další .. :** mrsstyles0013

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat