10. Úplněk a konečně Spolu!

1.8K 93 3
                                    

*HARRY*

Přijel jsem domů o půl čtvrtý a už jsem byl unavený. Ale nesmím zapomenout na úplněk, který je už dneska. V lednici jsem si vzal zmrzlinu a sedl si na gauč. Zapnul televizi na můj oblíbený televizní program.

***

V deset večer jsem se zvedl z gauče, vyhodil prázdný kelímek od zmrzliny a šel nahoru po schodech do svého pokoje. Do batohu jsem si dal dva malé vaky nemocniční krve, náhradní oblečení, klíče, mobil a malou krabičku s vlčím morem na oslabení. Vyšel jsem z domu a zamkl ho. Odešel k autu a nasedl. Vyjel jsem po naší příjezdové cestě na silnici a jel za Londýn k lesu. Zaparkoval jsem u lesa auto, vystoupil, vzal si svůj batoh a zamkl auto. Běžel jsem co nejhloupěji do lesa. Měsíc už byl hodně vysoko, a já jen čekal na ten správný čas.

*MELLISA*

CHEMIE! Čekám jen až se ve dveřích objeví Harry a začne hodina. Ale nic. Harry nikde. Zase...

Po zvonění přišel učitel na chemii do třídy a my si všichni stoupli. Učitel mávl rukou na znamení, že si máme sednout.

,,Tak dnes budeme pokračovat v pokuse, který jste dělali ve dvojicích v pondělí.", řekl a já si hlavu opřela o ruku. ,,Moc díky, Harry.", řekla jsem nahlas, ale tak aby to nikdo neslyšel. Ráda bych ten pokus měla za jedna, ale Harry tady není, takže se s jedničkou můžu rozloučit.

***

Po hodině jsem šla na oběd, kde byla bramborová kaše a nějaký maso. Snědla jsem ho a šla ke své skřínce.

,,Čau Melli.", pozdravila mě Jesy. ,,Čau. Něco nového?", zeptala jsem se. ,,Vlastně nic moc. Jenom zítra píšeme test z matiky opakovací.", řekla. ,,Aha... Jak to, že vlastně nemáme společný hodiny?", zeptala jsem se zvědavě. ,,Tady je to rozdělený na A a B a já jsem A... v tom případě ty jsi B a proto nemáme společný hodiny.", řekla a já jen přikývla, jakože to chápu. Nakonec jsme společně vyšly z budovy školy na parkoviště. Povídaly jsme si a povídaly, až jsme nakonec každá odešla ke svému autu. Nasedla jsem dovnitř a jela zase domů.

***

Dějepis, Francouzština, Matika... nesnáším chystání se do školy. Ale zítra máme volnou hodinu, tak je to v pohodě.

Lehla jsem si na postel a dívala se do stropu. Hodně jsem přemýšlela, ale jenom nad jednou věcí. Harry...Nevěděla jsem, jestli je to láska, nebo nenávist. Ale něco mě nutilo na něj pořád myslet. Nakonec jsem se zvedla z postele a odešla do obývacího pokoje. Sedla jsem si na gauč, zapnula televizi a jedla arašídy. V televizi dávali nějaký hudební film, tak jsem se dívala. Při reklamě někdo zazvonil a já šla otevřít.

,,Harry!", křikla jsem na osobu stojící za dveřmi a skočila mu kolem krku. ,,Já se tak bála... Včera byl úplněk a já... volala jsem ti.", řekla jsem vyděšeně. Po chvíli jsem si připadala divně a odtáhla jsem se. ,,Promiň...", řekla jsem ztrapněně, ale on se na mě pousmál. ,,V pohodě... Jo viděl jsem na telefonu těch 9 nepřijatých hovorů.", řekl. ,,Nechceš jít dál?", zeptala jsem se. ,,Moc rád.", řekl a vešel do domu. ,,Chtěl bych si promluvit.", řekl a sundal si koženou bundu, kterou měl doteď na sobě. ,,Dobrý nápad. Posadíme se.", řekla jsem mu a odvedla ho do obýváku. Sedli jsme si na gauč a chvíli bylo ticho. ,,Chci s tebou být, Jasný? Já jen... nevím co na to řeknou tví kamarádi, rodina a všichni.", řekla jsem trochu nejistě a sklopila hlavu, aby nemusel vidět slzy, které se dostaly na povrch. ,,Oni by to možná pochopili. Je to přeci moje rodina.", řekl. Donutil mě se na něj podívat a utřel mi slzy z tváří.

,,Mně je úplně jedno, co si budou myslet. Miluji tě a to, co k tobě cítím nikdo nezmění.", řekl a já se pousmála. Chytla jsem ho kolem a políbila ho. Chybělo mi cítit jeho rty na mých. Náš polibek byl mnohem vášnivější a po chvíli se zapojily i naše jazyky. Harry mezitím nahmatal lem mého trika. Vím, co tím chtěl naznačit. Nejsem ale připravená, i když vím, že většina holek v mým věku mají své poprvé už za sebou, ale já to ještě nechci. Odtáhla jsem se a přerušila náš polibek. ,,Děje se něco?", zeptal se najednou Harry. ,,Já... já to nechci. Je ještě moc brzo.", řekla jsem a cítila jsem se trapně. ,,Tak fajn. Nebudu tě nutit do něčeho, co nebudeš chtít.", řekl a pousmál se na mě. ,,Už budu muset jet domů.", řekl a zvedl se z gauče. Chtěl odejít ale já ho stačila chytnout za ruku a zastavit. ,,Zůstaň tu se mnou prosím. Nechci tu být sama.", řekla jsem trochu zoufale. ,,A co tví rodiče?", zeptal se. ,,Máma je v Bradfordu.", řekla jsem. ,,No tak dobře.", řekl a pousmál se na mě. Zvedla jsem se z gauče a vedla Harryho do svého pokoje.

,,Jdu do sprchy.", řekla jsem a on přikývl. Vešla jsem do koupelny, svlékla jsem ze sebe oblečení a vlezla jsem si do sprchového koutu. Pustila jsem na sebe teplou vodu a trochu se uvolnila. Umyla jsem si vlasy a celé tělo a vylezla zase ze sprchového koutu. Zabalila jsem se do ručníku a vyšla z koupelny do pokoje, kde na posteli čekal Harry. Když mě uviděl zvedl se a šel do koupelny místo mě. Asi po deseti minutách vylezl z koupelny a já už byla převlečená v pyžamu a seděla na posteli. Lehla jsem si a Harry si lehl vedle mě. Přitulila jsem se k němu a chvíli jsme si povídali. Asi po hodině jsme oba usnuli.

Tak moje lásečky tu máme další díl. Doufám, že se vám bude líbit.

431 přečtení 34 votes a 21 komentů! Vy jste prostě úúúúúúúúúúúúúúúúúúúžesní!!

Ještě nakonec bych chtěla říct: Tento díll je věnovaný Marcelce.!! Moc díky za tvůj hezký koment! mrsstyles0013

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat