4. ,,prostě budeš dělat, že ses s ní nikdy nepotkal!"

2.3K 118 4
                                    

*Harry*

Když jsem přijel domů z večírku, byl jsem jako očarovaný. To, co se na večírku stalo, bylo dokonalé.

Melli ... jediná věc, kterou se teď zabývám. Její vlasy, oči a ten krásný úsměv.

Vím, že to, co jsem udělal, je pro mě i pro ni nebezpečné, ale já nemůžu odolat.

Z mého snění mě vyrušil zvonek, který se ozýval od vchodových dveří. Sešel jsem dolů po schodech a otevřel dveře. Do domu vběhl Liam a nevypadal moc nadšeně.

,,Můžeš mi vysvětlit, co to mělo znamenat?", zeptal se a já moc dobře věděl o čem to mluví ale raději zahraji blbého. ,,O čem to mluvíš?", zeptal jsem se nejistě. ,,Mluvím o tom tvým tanci s tou holkou.", řekl Liam poněkud naštvaně. ,,Byl to jen jeden tanec, a ani by mě nechtěla.", řekl jsem sklesle. ,,Já myslím, že chtěla. A hodně, ", řekl, ,,flirtovali jste spolu očima a šlo to dost vidět!", řekl a já už prostě musel protočit oči. ,,Víš moc dobře, že je to nebezpečný ... pro tebe i pro ni.", pokračoval ve svém proslovu. ,,Já vím, Liame. Dám si pozor!", řekl jsem a doufal, že naše konverzace je tímto u konce. ,,Já mám lepší nápad!", řekl a já se začal bát. ,,prostě budeš dělat, že ses s ní nikdy nepotkal!", dořekl poslední slovo a odešel z domu.

Věděl jsem, že když to udělám, bude mě nenávidět, ale taky jsem věděl, že to tak bude lepší. Neví co jsem zač a neví, co by se mohlo stát.

Když už jsem skončil v přemýšlení, šel jsem rovnou do koupelny, kde jsem si dal rychlou sprchu. Zabalený v ručníku, jsem šel do svého pokoje a ze skříně jsem vytáhl nějaký starý kraťasy na spaní. Lehl jsem si do postele a přikryl se dekou. S usínáním jsem neměl sebemenší problém, tak jsem byl do čtvrt hodiny tuhý.

*MELLISA*

Dnes ráno jsem se probudila v 10:42. Cítila jsem se šťastně. Až moc šťastně na to, aby to byla pravda. Když jsem se ale podívala do zrcadla, úsměv byl pryč. Kruhy pod očima, rozcuchané vlasy a červené tváře. Hned jsem vyrazila do koupelny, kde jsem si dala svoji víkendovou sprchu a taky jsem si umyla vlasy. V ručníku jsem přešla do pokoje a oblékla na sebe spodní prádlo, tričko a černé legíny. Vlasy jsem si trochu vysušila a nechala je volně uschnout. Bylo už čtvrt na dvanáct, takže za chvíli bude oběd. Odmítala jsem ještě snídat, ale sešla jsem dolů a rozhodla se, že si alespoň uvařím kafe.

Sešla jsem dolů po schodech do kuchyně a uviděla mámu, která vařila oběd. Podle vůně jsem poznala, že budou řízky.

Přišla jsem k mámě a slušně pozdravila. ,,Dobré ráno.", řekla jsem. ,,Dobré ... dopoledne!", řekla a zdůraznila slovo "dopoledne".

Vzala jsem konvici a napustila do ní vodu. Dala ji na podstavec, stiskla jsem tlačítko a voda se začala vařit. Mezitím jsem si nachystala hrnek a do něj dala kafe. Když se voda v konvici dovařila, nalila jsem ji do hrnku a zamíchala.

,,Melli ... ? Zítra pojedu do Bradfordu. Doufám, že se tady budeš chovat klidně. Žádné párty. Rozumíš?", řekla. ,,Jasně. Nemusíš mít strach, že bych něco provedla.", odpověděla jsem. ,,Fajn ..", řekla, ,,budu ti důvěřovat!", řekla potom a já se zasmála.

***

Po obědě jsem šla do pokoje, si užít hezké sobotní odpoledne. Lehla jsem si do postele a vzala si mobil. Měla jsem tam jednu nepřečtenou zprávu od Jesy.

Tak pokračování příště. Tenhle díl není nic moc!! Příště se budu snažit aby to bylo zajímavější. Moc moc moc moc moc moc moc děkuju za přesáhnutí 30 přečtení! Dííííííky mooooc!! mrsstyles0013

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat