26. Chata Harryho otce

1.3K 73 4
                                    

***

,,Tak ... co budeme dělat?", zeptala jsem se Harryho. ,,Něco mě napadlo, ale nevím, jestli budeš souhlasit.", odpověděl. ,,Řekni.", pobídla jsem ho. ,,Mohli bychom jet na naši chatu. Je tam krytý bazén a skvělá příroda.řekl nervózně a já se usmála. ,,To zní dobře,", řekla jsem a políbila ho. Polibky mi opětoval a pomalu a mnou šel k posteli. Já ho ale zastavila.

,,Neměl by sis sbalit oblečení na tu chatu?", zeptala jsem se. ,,Já tam ale oblečení mám ... ", řekl a začal se ke mně přibližovat, Uhla jsem. ,,Ale já ne ... takže jedem.", pobídla jsem ho a trochu si povzdechl. Musela se nad tím zasmát. 

Oblékla jsem si mikinu a boty a čekala na Harryho. Přišel dolů, udělal to samé co já a mohli jsme jet.

Zaparkoval před mým domem a vystoupili jsme. Chytla jsem Harryho za ruku a vedla ho kamennou cestou ke dveřím. Odemkla jsem dveře a hned šla do svého pokoje. Zpod své postele jsem vytýhla batoh a naházela do něj různé oblečení, zatím co Harry postával a díval se na mě.

,,Jsem hotová, můžeme jet.", řekla jsem. ,,Vezmu ti batoh.", řekl a vzal mi ho z rukou. Povzdychla jsem si a následovala Harryho ven z mého pokoje. Nastoupili jsme do jeho auta a vyjeli od našeho domu.

Nevěděla jsem, kde má jeho táta chatu. Raději jsem to nezjišťovala.

Za půl hodiny jsme dojeli před chatu u které jsem hádala, že patří Harrymu otci. Vystoupili jsme a Harry vzal ze zadních sedadel jeho auta můj batoh s věcmi, Chytl mě za ruku a vedl ke dveřím. Odemknul dřevěné dveře a vstoupili jsme dovnitř. Na první pohled jsem si to tady zamilovala.

V přízemí se rozprostírala malá kuchyňka a kousek od ní černý gauč a naproti krb. Schody asi vedly do druhého poschodí, kde jsou pokoje. Je to tady zachovalé a všude je důkladně uklizeno. Buďto se tady asi hodně uklízí, nebo tu už dlouho nikdo nebyl.

,,Je to tady krásný.", řekla jsem mu. ,,Dlouho jsem tady nebyl.", řekl a usmál se. ,,Pojď nahoru.", řekl a za ruku mě vedl po schodech.Zabočili jsme doprava, kde byly dřevěné dveře a vstoupili jsme dovnitř. Hádám, že je to Harryho pokoj.

Stěny byly bílé a byly tam rozvěšené obrazy. Nechyběla ani velká postel, která vypadala spíš jako manželská. Vypadala staře ... doufejme, že se jí nic nestane. :D

,,Jak dlouho si tu přesně nebyl?", zeptala jsem se zvědavě. ,,Asi tři roky.", řekl a nervózně se na mě usmál. Úsměv jsem mu oplatila a posadila se na postel. Harry mezitím odložil můj batoh a přisedl si ke mně.

,,Co všechno se tady dá dělat?", zeptala jsem se a chytla Harryho za ruce. ,,Chceš to opravdu vědět?", zeptal se a políbil mě. ,,Myslela jsem tím, co se tady dá dělat mimo postel.", řekla jsem, když jsem přerušila náš polibek.

,,Hmm... kousek odtud je les a taky tady máme bazén. Co na to říkáš?", řekl. ,,Bazén? Možná, ale nemám tady plavky.", řekla jsem a Harry se zasmál. ,,Můžeš se koupat ve spodním prádle. Mně by to teda nevadilo.", řekl a podíval se na mě nadrženým pohledem. ,,Ne díky.", řekla jsem. ,,Ale pojď alespoň se mnou.", řekl a udělal na mě psí oči.

,,Dobře.", řekla jsem a usmála se. ,,Pojď.", řekl a vedl mě k zadním dveřím. Vyšli jsme ven, kde byla malá terasa se stolem a židlemi. A kousek dál byl krytý bazén. Harry otevřel dveře od bazénu a vstoupili jsme dovnitř.

,,Vážně nechceš do vody?", zeptal se, když se svlékal. ,,To je dobrý.", řekla jsem a posadila se na židli. Harry ze sebe sundal tričko a džíny a zůstal v boxerkách. Skočil do vody a stříkl na mě trochu vody z bazénu. Vynořil se a vypadal děsně sexy. Doplaval ke břehu a odhodil vlasy na stranu. Zvedla jsem se ze židle, přešla k němu a sedla si na břeh. 

,,Zeptám se ještě jednou ... Opravdu nechceš do vody?", zeptal se, ,,Ne díky.", zopakovala jsem svoji předchozí odpověď. ,,Tak jo,", řekl a potopil se. Sundal mi boty a já se nad tím musela pousmát. ,,Co to děláš?", zeptala jsem se se smíchem v hlase. Jen se pousmál. Chytl mě za boky a po krk ponořil do vody.

,,Co to děláš, ty idiote?", vyjela jsem na něj ale dostala jsem záchvat smíchu. ,,Vždyť mám na sobě oblečení.", řekla jsem. Jen se usmál, ale nic neříkal. Nahmatal lem mého trika a sundal ho ze mě. Usmála jsem se a políbila ho. Prohrábla jsem mu jeho mokré vlasy a tahala za konečky. Pomalu mi rozepl pásek na džínech a sundal je. Nadzvedla jsem nohy a obmotala mu je kolem pasu. Pomalu přesunul svoje ruce na moje záda, kde se snažil mi rozepnout podprsenku. Já mu ale zabránila.

,,Co je?", zeptal se. Jen jsem zavrtěla hlavou a nic neřekla. Harry mě políbil a po odtažení ode mě odplaval. Připlavala jsem k němu zpátky a políbila ho. Lehce jsem se otřásla od zimy, ale bylo mi to fuk.

,,Je ti zima?", zeptal se Harry. ,,Trochu.", řekla jsem. ,,Už vylezeme ven.", řekl a doplavali jsme ke břehu, vyšli jsme z bazénu a posbírali si svoje oblečení. Vyšli jsme z krytého bazénu a rychle šli do tepla chaty.

***

Seděli jsme s Harrym na černém gauči v objetí a dívali se na krb, kde plápolal oheň. Hráli jsme si navzájem se svými prsty a smáli se. Vlastně jsme ani nevěděli kvůli čemu. Opřela jsem hlavu o jeho hruď a pocítila, jak na mě jde spánek.

,,Jsi unavená?", zeptal se Harry. ,,Hmm ... ", odpověděla jsem na souhlas. Harry mě vzal do náruče a odnesl do pokoje. Musela jsem se začít smát, protože mi to přišlo hrozně vtipné. Položil mě na postel a já se s ním podělila o deku.

,,Dobrou noc.", řekla jsem Harrymu a políbila ho. 

,,Dobrou."

Ahoj Lásky moje. je tady další díl. Tentokrát je teda kratší než ten před tím a je takový o ničem.

Říkala jsem kamarádkám, že se stane něco................ ony ví o čem mluvím, ale když jsem psala, tak jsem kapánek pozměnila svůj nápad, takže to, co jsem holkám říkala, tak tam bude ale bude to trochu jinak, než jsem měla původně v plánu. Vám  to neřeknu, protože to bude překvápko!!!!!

Tky bych chtěla poděkovat za komentáře, protože ty mě vždy rozveselí, pokud jsou pozitivní!! :DD

Doufám, že se vám díl i ff líbí a mějte se Banánově:**** -Ess*

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat