15. Večeře s mámou

1.8K 79 4
                                    

*HARRY*

Přijel jsem domů, a hned mě uvítal táta. ,,Ahoj. Tak co Amerika?", zeptal se a objal mě. Sice jsem už dnes doma byl, ale museli jsme se s tátou míjet. ,,Fajn, ale už bych si chtěl vybalit věci.", řekl jsem a táta mě pustil z objetí. ,,Dobře. Co říkáš na- ", nedořekl ani větu a začal mu zvonit telefon. ,,Promiň.", řekl ještě a hovor přijmul. Já mezitím odešel do svého pokoje, kde byl polovybalený kufr s oblečením.

Vybalil jsem si všechno oblečení a dal si sprchu. Celý dve týdny byly vyčerpávající. Jsem hlavně rád, že už jsem doma. Vyšel jsem z koupelny v ručníku a ve skříni jsem si vzal čisté boxerky. Lehl jsem si do postele a pomale jsem usínal.

***

Vzbudil jsem se ráno v deset a zvedl se z postele. Sešel jsem dolů do kuchyně a uvařil si kafe. Vzal si obloženou bagetu a sedl si ke stolu. Všechno jsem snědl a vypil a odebral jsem se do měho pokoje. Oblékl jsem si černé tepláky a bílé triko a v koupelně si vyčistil zuby. Vyšel jsem z koupelny a můj mobil zacinkal. Vzal jsem ho z nočního stolku, a přišla mi SMS.

Ve dvě máme sraz s klukama u mě doma. Musíme probrat pár organizačních věcí. Liam

Přečetl jsem si zprávu a podíval se na hodiny. Bylo půl dvanácté. Táta byl v práci a mně už se nechtělo vařit. Zavolal jsem si tedy do pizzerie a objednal si šunkovou pizzu s kukuřicí.

,,Budou to 4 libry.", řekl rozvodčí pizzy, když jsem otevřel dveře. Vyndal jsem svoji peněženku z kapsy a dal mu 4 libry, které požadoval. ,,Díky.", řekl jsem slušně a vzal si od něj svoji pizzu. Zavřel jsem dveře a pizzu si odnesl do pokoje. Měl jsem ještě čas, tak jsem se v klidu najedl.

*MELLISA*

,,Ahoj mami.", řekla jsem, když jsem sešla do kuchyně. ,,Ahoj. Tak už si konečně vstala? Tak brzo? O půl jedné?", řekla a bylo jí do smíchu. ,,To už je tolik hodin? Spala jsem dýl, než jsem si myslela.", řekla jsem a obě jsme se zasmály. ,,Nechtěla bys dneska na nákupy? Udělat si hezké odpoledne se svou milovanou mamkou?", zeptala se a já chvíli přemýšlela. ,,Tak jo. To by mohlo být fajn.", řekla jsem a do hrnku si nalila kafe. ,,Doufám, že nemáte s Harrym něco naplánovaného?", zeptala se. ,,Ne. Vlastně se mi neozval.", řekla jsem. ,,Kdy mám být nachystaná?", zeptala jsem se. ,,Asi za půl hodiny.", řekloa a já přikývla. Poté jsem odešla do svého pokoje se připravit. Hrnek s kafem, jsem si odložila na psací stůl a zvedla telefon. Měla jsem tam jeden nepřijatý hovor od Harryho.

,,Ahoj. Můj vlkodlačí příteli.", řekla jsem a slyšela na druhé straně, jak se zasmál. ,,Jak že si mi to právě řekla?", zeptala se nevěřícně. ,,Vlkodlačí příteli. Co je na tom?", zeptala jsem se a stále slyšela Harryho, jak se směje. ,,Nic, ale je to roztomilý.", řekl. ,,Co děláš?", změnila jsem téma. ,,Sedím na posteli, pojídám poslední kousky pizzy. Za chvíli pojedu k Liamovi, budeme řešit nějaký organizační věci. Takže nic moc. A co ty?", zeptal se mě. ,,Já se budu za chvíli připravovat. Pojedeme s mámou nakupovat.", řekla jsem mu. ,,Hmm... ", řekl. ,,Kup si něco... pěkného.", řekl nadrženě. ,,Pokusím se ti vyhovět.", řekla jsem a zasmála jsem se. ,,No nic... já budu končit. Za chvíli jedeme. Miluju Tě.", řekla jsem. ,,Miluju tě.", řekl na oplátku a ukončil hovor.

***

Dnešek je hodně vyčerpávající. Asi dvě hodiny jsme s mámou chodily po obchodech a dívaly se na různé oblečení. Nakonec jsem si vybrala černé džíny, černé legíny, tři trička, mikinu a svetr. Teď s mámou sedíme ve Starbucksu a povídáme si.

,,Nechtěla bys Harryho dnes pozvat na večeři?", zeptala se mě. ,,To myslíš vážně?", odpověděla jsem jinou otázkou. ,,Jasně. Ráda bych ho lépe poznala.", řekla a já zůstala hledět s otevřenou pusou. ,,Tak fajn.", po chvilce civění jsem konečně odpověděla.

Dopily jsme naše kafe a dojedly muffiny, a odešly jsme ze Starbucksu. Došly jsme k jejímu autu, nasedly jsme a máma odjela k nám domů.

,,Co mám uvařit?", zeptala se mě máma za jízdy. ,,To je fuk. To co umíš nejlépe.", řekla jsem a vystoupily jsme, protože máma už zastavila před naším domem. Vešly jsme do domu a já hned odešla do pokoje. Uklidila jsem nové oblečení do šatny a zavolala Harrymu. Vím, že už je to poněkolikáté, ale tentokrát to bylo důležitý.

,,Ahoj. Melli. Nemůžeš beze mě vydržet, co?", řekl a zasmál se. ,,Tak nějak. Ale teď už k věci. Moje máma dostala nápad, že by dnes udělala večeři a chce, abys přišel.", řekla jsem. ,,No tak dobře a v kolik mám přijet?", zeptal se. ,,V sedm.", řekla jsem. ,,Dobře. V sedm přijedu.", řekl a něco mě napadlo. ,,Nechtěl bys u mě dneska přespat?", zeptala jsem se. ,,Ale, ale... ", řekl nadrženě. ,,Tak chceš, nebo ne?", zeptala jsem se ještě jednou. ,,Tak jo, když chceš.", řekl. ,,Tak jo. Tak v sedm.", řekla jsem a zavěsila. Neměla jsem v plánu nic víc, než jen spánek. Chtěla jsem s Harrym zažít hezký večer. Nic víc...

V šest hodin jsem se začala připravovat. Vzala jsem si na sebe černé šaty s krajkou, které mi sahaly do půlky stehen. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Na oči jsem si dala jen řasenku a lesk na rty v lososové barvě. Když jsem byla nachystaná, sešla jsem dolů do kuchyně s tím, že máma bude potřebovat pomoct. Ale mílila jsem se.

Na stole bylo hezky prostřeno pro tři ve fialové barvě. Kuchyně už byla uklizena ale máma nikde. Hádala bych, že byla u sebe v ložnici a připravovala se. Já jsem jenom seděla na jedné židli u stolu a čekala, až bude sedm. Nemohla jsem se dočkat, ale zároveň jem byla nervózní. Já, Harry a máma na večeři, to nedopadne dobře,

Tak tu máme další díl. Teď jsem dva dny nepřidala, protože jsem byla u babiček, takže jsem neměla nic napsaného, ani jsem neměla čas. Včera jsme se vrátili a napsala jsem kousek. Dneska jsem psala celé dopoledne, abych dnes mohla přidat další díl, takže teď to asi nebude super!:(/

+ Co si myslíte, jak bude večeře probíhat? Pište do komentů vaše teorie.. :*

+ Co jste dostali k Vánocům?? Moc mě to zajímá! :** :D

Tak a to by bylo pro dnešek asi vše. Snad se vám díl líbí, a vy si jen vyškejte na další!:******* -Ess*

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat