*MELLISA*
Co se vlastně za těch pět týdnů stalo?
Hned po tom, co na mě Harry vyjel jsem si přes net koupila letenku zpátky do Londýna. Říkala jsem si, že to s ním zvládnu, ale tohle bylo už na mě moc. Sice to nebyly žádné sprosté nadávky, ale i tak mě to hodně zamrzelo.
Na Vánoce k nám přijela moje babička georgie z New Yorku, takže jsem tak nějak musela předstírat, že jsem v pohodě. Ale nebyla jsem ... do teď ještě pořád nejsem.
Po mém příjezdu jsem ale znovu chodila do školy a dělala, jakože se nic neděje. Jesy se mnou trávila spostu času, abychom si to vynahradily a musím říct, že s ní jsem se cítila mnohem lépe. I kluci byli hodně starostliví. Chtěli mě vždycky vytáhnout na nějakou párty, ale vždycky jsem je odmítla. Skrátka jsem neměla náladu. A co se týká Derecka? Asi viděl, že mě kluci nenechají samotnou, takže si nic nedovolil. Taky mě kluci hodně kontrolovali. Každý den přišli ke mně domů, aby měli jistotu, že jsem si nic neudělala. A věřte mi, měla jsem tu chuť už několikrát.
,,Melli! Je tady Niall!", zavolala na mě mamka zespoda. Jenom tak pro informaci... S Niallem nechodím, jenom mě dneska veze na jednu Silvestrovskou párty, která se koná u Louise doma. Nakonec se jim podařilo mě přemluvit.
Sešla jsem dolů do kuchyně, kde už čekal Niall v jeho klasických džínových kalhotech a pílém tričku s koženou budnou. Já jsem na sobě měla klasické modré dříny a tričko s nápisem ,Dance is my life´. I když to vůbec nebyla pravda, ale dostala jsem ho od babičky k Vánocům a přišlo mi to v celku vtipné.
,,Ahoj.", pozdravila jsem ho.
,,Čau.", řekl a mírně se usmál.
Oblékla jsem na sebe koženou bundu a na nohy conversky a mohli jsme vyrazit. Ještě jsem se rozloučila s mamkou a vyšli jsme z našeho domu a nasedli do Niallova auta. Cesta probíhala v tichosti a po chvilce Niall zastavil před Louisovým domem. Už jsem tu párkrát byla, ale i tak jsem si tu připadala trochu jako outsider.
Došli jsme ke dveřím a vešli dovnitř.
,,Melli!", uslyšela jsem hodně známý hlas, který volal moje jmého. Otočila jsem se a hned mě do svého objetí vtáhla Jesy.
,,Tak si nakonec přišla!", řekla.
,,Jo, nakonec jsem se rozhodla, že se budu muset začít taky trochu bavit."
,,A jaký byly Vánoce s Liamovou rodinou?", zeptala jsem se, protože od Štědrého večera jsme se neviděly, ani si nepsaly.
,,Super. Nakonec mě Liam vzal do Wolverhamptonu a tam jsme pár dní zůstali u jeho babičky. A včera jsme se vrátili.", řekla mi a sedly jsme si na gauč, který nebyl vůbec zaplněný, protože všichni někde postávali, nebo tancovali.
,,Tak to je vážně super. Alespoň ty si měla zajímavé svátky.", povzdechla jsem si a Jesy se na mě ustaraně podívala.
,,Neozval se klukům Harry?", zeptala jsem se.
,,Prý jim volal, aby jim popřál Šťastný Nový Rok, ale o příjezdu zpět nic neřekl. Sice už je úplně vyléčený, ale že prý o návratu nepřemýšlí.", řekla a já jsem přikývla. Z repráků se začala ozývat písnička od Ollyho Murse Heart Skips a Beat.
,,Pojď tancovat.", řekla mi Jesy.
,,Ne... běž sama.", řekla jsem jí.
,,No tak fajn.", povzdechla si a odešla na taneční parket. Louis má hodně prostornou přízemní část domu. A ještě když odklidí přebytečný nábytek, je to skoro jako naše tělocvička. Podívala jsem se Jesyným směrem a uviděla, jak tančí s Liamem. Já jsem jí tak záviděla...
ČTEŠ
the Wolf story
FanficPříběh o holce, která se přestěhuje do Londýna s myšlenkami, že celý rok bude pohroma. Hned první den pozná novou kamarádku Jesy a krásného kluka Harryho. Ale co když Harry není takový, jaký si myslí?