21. Don't let me go!

1.3K 74 4
                                    

,,Co nejraději hraješ?", zeptal se. ,,Asi Emblem3-3000 miles nebo Memphis-Give me more.", řekla jsem. ", Můžu?", zeptal se. ,,Jasně.", řekla jsem a čekala, co mi zahraje.

Now you're standing there right in front of me
I hold on, it's getting harder to breathe.
All of a sudden these lights are blinding me.
I never noticed how bright they would be.

I saw in the corner there is a photograph.
No doubt in my mind it's a picture of you.
It lies there alone in it's bed of broken glass.
This bed was never made for two.
I'll keep my eyes wide open
I'll keep my arms wide open

Don't let me 
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone
Don't let me 
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone...

I promised one day that I'd bring you back a star
I caught one and it burned a hole in my hand, oh
It seems like these days 
I watch you from a far
Just trying to make you understand
I'll keep my eyes wide open.

Don't let me
Don't let me
Don't let me go
'Cause l'm tired of feeling alone
Don't let me
Don't let me go

Don't let me
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone
Don't let me
Don't let me
Don't let me go
'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me 
Don't let me go
'Cause I'm tired of sleeping alone...

Dozpíval a já se mu hodila kolem krku. ,,Nikdy tě nenechám odejít.", zašeptala jsem mu do ucha a on mě políbil do vlasů. Odložil kytaru a políbil mě na rty. Polibky jsem mu oplácela a on zajel rukou pod moje tričko. Hned ji ale vytáhl. ,,Promiň.", řekl a odtáhl se. ,,V pohodě.", řekla jsem a chytla ho za ruku. Znovu jsem ho políbila a užívala si ten pocit. Nahmatala jsem lem jeho trička a chtěla mu ho sundat. On se ale odtáhnul a ustaraně se na mě podíval.

,,Ty to chceš?", zeptal se mě. Jen jsem přikývla. Byla jsem si na 100% jistá. ,,Tak dobře. Slibuju, že budu opatrný.", řekl a políbil mě na rty. Sundal mi tričko a odhodil ho na postel. Udělala jsem úplně to samé s jeho trikem a položil mě na postel. Stále jsme se líbali. Po chvíli mi sundal i kraťasy a já jemu džíny. Na zádech nahmatal zapínání mé podprsenky, kterou sundal. Stáhl mi kalhotky, takže jsem před ním ležela tak, jak mě Bůh stvořil. Z džínu vytáhl stříbrný balíček, který následně zuby roztrhl a sundal si boxerky. Nasadil si kondom a moje nohy roztáhl. Opatrně ho do mě vsunul. ,,Au!", křikla jsem. ,,Mám pokračovat?", zeptal se nejistě. Jen jsem přikývla. Po druhém zásunu jsem cítila nepříjemnou bolest a tlak v podbříšku. Pořád přírážel a mně začaly téct slzy. Po chvíli přestal a já tak poznala, že se udělal. Odešel ke koši, kde vyhodil "použité" věci. Chtěla jsem se přikrýt dekou, ale každým mým pohybem byla bolest ještě horší. Harry za mnou přišel zpátky a přikryl nás.

,,Jseš v pořádku?", zeptal se mě. ,,Jo. Jen to trochu bolí.", řekla jsem a přitulila se k němu. Oblékl si boxerky a mně podal triko, které mi i oblékl. Jen jsme leželi dále v objetí a po chvíli jsem usnula.

***

,,Melliso, vstávej!", uslyšela jsem slova mé mámy.
,,Jak ti je?", zeptala se a já se rukou snažila najít Harryho. ,,Je mi dobře.", řekla jsem a posadila se. ,,Kde je Harry?", zeptala jsem se. ,,Byl tady celé odpoledne, potom odešel a řekl, že si usnula.", odpověděla mi. ,,Kolik je hodin?", zeptala jsem se. ,,Půl sedmý.", odpověděla. Rychle jsem vstala z postele a přišla k šatně. ,,Co si myslíš, že děláš?", zeptala se máma. ,,Co myslíš? Jdu do školy.", řekla jsem. Čekala jsem, že bude mít nějaké námitky, ale nic. ,,Co chceš na snídani?", zeptala se mě. ,,Hmm... vezmu si jablko.", řekla jsem a máma odešla. Z šatny jsem vyndala legíny a indiánskými znaky a bílé tílko s černými prožky. Na nohy jsem si dala tmavě modré conversky a šla do koupelny a nalíčila se. Na pleť nanesla trochu pudru a řasenku na řasy. Rty jsem potřela balzámem na rty a vlasy stáhla do culíku.

Do tašky si dala učebnice a sešity na dnešní vyučování a vyšla z pokoje. V kuchyni stála moje máma u plotny a něco kuchtila. ,,Užij si to ve škole.", řekla a usmála se na mě. Vzala jsem si jablko ze stolu a dala mé mámě pusu na tvář. ,,Ahoj.", řekla jsem a odešla v černém saku z domu. Nasedla jsem do auta a jela směr škola.

Zastavila jsem na školním parkovišti, vyndala si tašku a vešla do hlavní budovy. Přišla jsem ke své skřínce a vzala si potřebné učení. Když jsem se hrabala ve skřínce, někdo za mnou přišel zezadu a zakryl mi oči.

,,Kdo je to?", zeptal se někdo pisklavým hlasem. ,,Moc vtipný Harry.", řekla jsem a oči mi odkryl. Otočila jsem se k němu čelem a konečně mu viděla do tváře. Usmíval se jako sluníčko a já poznala, že je rád, že jsem tady. Zavřela jsem skřínku a otočila se zpátky k němu. Chytla jsem ho za ruku a odešli jsme. Ale ne moc daleko. Odbočila jsem do staré třídy, zavřela jsem a opřela ho o dveře. Začala jsem ho líbat a přitom zaměstnala svoje ruce v jeho vlasech, které byly opět vyčesané nahoru. Spolupracoval a rukou vjel pod moje tílko. Pořád jsme se líbali a já se musela ovládnout, protože jsme ve škole.

Odtáhli jsme se od sebe a usmívali jsme se. Harry si skousl spodní ret, a já ho musela znovu políbit. ,,Čím jsem si tohle zpříjemnění dne zasloužil?", zeptal se a smál se. ,,Musíme někdy včerejšek zopakovat.", řekla jsem a chtěla ho znovu políbit, ale vyrušilo mě zvonění školního zvonku. Odtrhla jsem se od něj a vyšli jsme ze třídy.

Jediný problém byl, že jsme museli jít přes skoro celou budovou do učebny dějepisu. Sedli jsme si do svých lavic a nachystali si učebnici a sešit.

***

*HARRY*

Odešli jsme z učebny a museli jsme se na chvilku rozloučit. Doprovodil jsem ji do biologie.

,,Vyzvednu tě po hodině a pojedeme někam na volnou hodinu.", řekl jsem jí a políbil na rty. Líbali jsme se jen tak na chodbě a vím, že pár lidí na nás divně dívalo, ale mě to nevadilo. Odtáhli jsme se od sebe a usmívali se. ,,Měj se.", řekla ma a naposledy mě políbila.

Hallelujah!! Myslela jsem, že tenhle díl nikdy nedopíšu, ale dopsala.

Chtěla bych popřát Call_Me_Pally Happy B-Day:*

Děkuju moc všem za to, že moji ff čtou, a nezapomeňte číst ani ff mých kamarádek: ImMrsMalikBabe, Call_Me_Pally, CarolineMutl, Spobynka, NatalyDirection, Lucie769 a Medlinity!

Všechny píšou více než užasně!

Já vám samozřejmě děkuju za přečtení, který jsou upe Neuvěřitelný!! : 2,500+

Moc vám děkuju!! -Ess*

P.S.: Vím, že ta perverzní část není nic moc.. ale nikdy jsem nic podobnýho nepsala, tak to prosím omluvte! :3

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat