14. Amerika a 2 týdny bez Harryho

1.8K 79 2
                                    

,,Čau Louisi. Děje se něco?", zeptal jsem se. ,,Čau. Vlastně jo. Před chvílí volali Liamovi z nějaké nahrávací společnosti v Americe, že by s námi mohli nahrát našich několik písniček a udělat z toho cédéčko.", řekl a já nevěřil svým uším. ,,To je super! a kdy letíme?", zeptal jsem se. ,,Už zítra v šest ráno.", řekl a mně úsměv z tváře zmizel. ,,Už zítra? Tak fajn a jak dlouho tam budeme?", zeptal jsem se. ,,Prý maximálně 3 týdny. A letenky už jsou zařízené.", řekl. ,,Fajn. Tak zítra na letišti.", řekl jsem a vypnul hovor. ,,Co se děje?", zeptala se mě Melli. ,,Zítra s klukama odlítáme do Ameriky. Nějaká nahrávací společnost s námi chce nahrát nějaký písničky a potom z toho udělat CD.", řekl jsem. ,,To je super.", řekla. ,,Jo, já vím. Tak já už asi půjdu. Musím se sbalit věci, který si sebou vezmu.", řekl jsem a políbil ji na rty. ,,Slib mi, že si budeme volat.", řekla, když se odtáhla. ,,Slibuji.", řekl jsem a odešel z jejich domu.

*MELLISA*

Když Harry odešel, vypnula jsem televizi, dala špinavé nádobí do dřezu a odešla do mého pokoje. Byla jsem i za Harryho ráda, že mají takovou příležitost, ale zároveň jsem se bála, že to náš vztah nevydrží. Že se něco pokazí a... Ne! něco takového bych měla z hlavy hned vypustit.

Odešla jsem do koupelny a dopřála si teplou sprchu. Oblékla jsem si na sebe pyžamo a lehla si na postel. Vzala jsem si knížku a začala číst. Když už na mě začal přicházet spánek, nastavila jsem si budíka a knížku odložila na noční stolek. Zhasla jsem lampičku a usnula jsem.

***

Vzbudila jsem se hned, jak jsem uslyšela první tóny mého budíku. Vypnula jsem ho a vstala z postele. V koupelně jsem se trochu nalíčila a rozčesala si vlasy. Oblékla jsem si černé džíny a tričko s leopardím vzorem. Sešla jsem dolů do kuchyně a v lednici si vzala jogurt. Snědla jsem ho a kelímek vyhodila do koše. Ještě jsem si došla do mého pokoje pro tašku a vyšla jsem z domu. Zamkla jsem a odjela do školy.

***

,,Ahoj.", řekla jsem Jesy, když jsem přišla ke skřínce. ,,Ahoj Kde je Harry?", zeptala se mě. Nejspíš už sedí v letadle.", řekla jsem. ,,Jak to?", zeptala se. ,,Kluci dostali nabídku od nějaké nahrávací společnosti v Americe, že s nimi nahraje cédéčko. Dnes ráno odletěli.", řekla jsem trochu sklesle. Potom jsme obě dvě odešly na svoje první hodiny. Já si to zamířila do učebny matematiky.

*HARRY*

,,Prosíme všechny, aby pomalu opustili letadlo.", ozvalo se v rozhlase, když jsme přistáli. Vyšli jsme z letadla na letiště a čekali na naše zavazadla. Poté nás odvezli do hotelu a my si mohli vybalit věci. ,,Harry? Za dvacet minut jedeme do studia.", řekl mi Zayn. Rozhodl jsem se, že bych mohl Melli zavolat. Slíbil jsem jí to, a chci svůj slib dodržet.

,,Ahoj Harry. Tak jak jste doletěli?", zeptala se a já zase rád slyšel její hlas. ,,Ahoj. Dobře. Už teď se mi stýská.", řekl jsem. ,,To mně taky. Nevím jak to tady bez tebe vydržím.", řekla a já se pousmál. ,,Neboj. Za tři týdny jsem u tebe jako na koni.", řekl jsem a slyšel jak se usmála. ,,To ti věřím.", řekla potom a teď jsem se začal smát já. ,,Harry. Jedem.", zakřičel na mě Niall. ,,Tak já už budu muset končit. Jedeme do studia. Miluji tě.", řekl jsem. ,,Já tebe taky. Ať se vám to podaří.", řekla a ukončila hovor. Já si mobil dal do kapsy a odešel ze svého hotelového pokoje.

S klukama jsme nasedli do černé limuzíny, která na nás již čekala. Jeli jsme asi dvacet minut a potom naše "auto" zaparkovalo před velkou budovou. Vešli jsme dovnitř a odvedli nás do studia. Seznámili jsme se s Jamesem, vedoucím firmy a potom jsme šli nahrávat. Liam měl sebou všechny CD s hudbou a texty s našimi písněmi. Jako první jsme začali nahrávat ,,Best song ever" a každý jsme chodil po jednom.

*MELLISA*

Lehla jsem si na postel a dívala se do zdi. Byla jsem bez Harryho jeden den, a už se mi po něm stýská. Nejraději bych teď cítila každý jeho dotek, jeho rty na mých, viděla jeho zelené oči a slyšela jeho smích. Z mých myšlenek mě vyrušilo klepání na dveře.

,,Dále.", řekla jsem. ,,Ahoj zlato. Uvařila jsem večeři. Dáš si?", zeptala se mě máma. ,,Nemám hlad.", řekla jsem. ,,Tak jo. Kdybys chtěla, zbytek ti dám do lednice.", řekla. ,,Díky.", řekla jsem a ona se na mě pousmála.

Nakonec jsem se rozhodla, že už je čas na sprchu a trochu odreagování. Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Sundala jsem ze sebe oblečení a vlezla si do sprchového koutu. Pustila jsem na sebe teplou vodu a nechala se unášet tím krásným pocitem. Když jsem vypnula vodu, vyšla jsem v ručníku do mého pokoje a převlékla se do pyžama. Lehla jsem si do postele a po asi hodině jsme usnula.

*o dva týdny později*

Už jsou to dva týdny. První týden byl v pohodě. Volali jsme si s Harrym každý den, někdy jsme spolu mluvili i celou noc. Teda tady v Londýně byla noc. Ale další týden mi Harry přestal zvedat telefony a odepisovat na zprávy. Když už, tak mi odepsal po nějakých čtyřech hodinách. Bylo to divný.

Tak jako tak si sedím v učebně angličtiny a odpočítávám poslední minuty téhle hodiny.

Když zazvonilo, vyběhla jsem ze třídy co nejrychleji, abych už hlavně byla doma. 

Nasedla jsem do auta a vyjela ze školního parkoviště. Zaparkovala jsem před domem a šla po asi patnácti metrové kamenné cestě k domu. Náhle jsem se ale zastavila, když jsem uslyšela někoho zpívat.

Only half a blue sky, Kinda there but not quite. I'm walking around just one shoe, I'm a half a heart without you.

Otočila jsem se a viděla ho před sebou. Ano, opravdu je tady a zpívá pro mě. Jenom pro mě. Dozpíval a já mu jednoduše skočila kolem krku a objala ho, jak nejvíce jsem mohla. Zvedl mě do náruče a začali jsme se líbat. Byl to úžasný pocit jeho rty zase cítit. Oba jsme se odtáhli a Harry mě už položil na zem. ,,Tohle byl lepší pozdrav, než jsem si představoval.", řekl a já ho znovu políbila.

Pak jsme spolu šli k nám domů. Šli jsme do mého pokoje a sedli jsme si na moji postel. ,,A jaká je Amerika?", zeptala jsem se. ,,Já... vlastně ani nevím. Neměli jsme asi čas na to, se porozhlédnout po okolí. Celé dva týdny jsme strávili ve studiu, nebo na hotelovém pokoji úplně vyčerpaní.", řekl. ,,Takže nic moc.", ještě dodal. Najednou jsem se k němu nahnula a začala ho líbat. Po asi minutě jsme se oba odtáhli. ,,Za co to bylo?", zeptal se. ,,Nemohla jsem se ovládnout.", řekla jsem a oba jsme se tomu zasmáli. Tentokrát začal líbat Harry mě a po chvíli se náš polibek ještě prohloubil. Teď ale nehledal lem mého trička, a já za to byla ráda.

Celé odpoledne jsme si povídali, chvílemi jsme se líbali... prostě krásný odpoledne. ,,No nic... Už bych měl jít. Ještě si potřebuji vybalit věci.", řekl. ,,Dobře.", řekla jsem a lehce ho políbila. Sešli jsme do kuchyně a jako na potvoru tam byla máma. ,,Ahoj mami.", řekla jsem nervózně. ,,Ahoj. A koho pak to tu máme?", řekla a podívala se na Harryho. ,,Mami, tohle je Harry. Můj přítel.", řekla jsem. ,,Dobrý den paní Scottová. Rád vás poznávám.", řekl a já se pousmála. ,,Nápodobně.", řekla a potřásla si s Harrym rukou. Byla jsem ráda ze to, jak tohle seznámení dopadlo. ,,Nechcete se najíst?", zeptala se nás máma. ,,Harry je zrovna na odchodu.", řekla jsem a vyprovodila Harryho ke dveřím. ,,Tak se měj.", řekl a naposledy mě políbil. Zavřela jsem za ním  a odešla do kuchyně.

,,Je milý.", řekla najednou máma a já si do hrnku nalila kafe. ,,Líbí se ti?", zeptala jsem se. ,,Je milý a očividně tě miluje.", řekla a pousmála se na mě. ,,Jo.", řekla jsem spíš pro sebe a odešla do svého pokoje. Chvíli jsme si ještě psali s Harrym a potom jsem už usnula.

Tak a je tu další díl. Tenhle není nic moc.. ale i tak doufám, že se vám líbí!

+ Všem vám přeju krásné Louianoce a Šťastný Nový rok 2014. Ať najdete dneska pod stromečkem vše, co jste si přáli (nezapomínám ani na kluky z 1D) :DD

Děkuju vám moooc všem, co tuto ff čtou a díky za to, co jste za ty dva měsíce (co píšu) dokázali. Děkuju moc! Jste nejlepší!! mrsstyles0013

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat