Po chvíli sedění a přemýšlení, jsem zaslechla kroky. ,,Jsem zpátky. Líbí se ti to?", zeptala se mě. ,,Je to moc hezký. Fialová je dobrá.", odpověděla jsem. Zazvonil zvonek a já se rychle zvedla ze židle a cupitala ke dveřím.
,,Ahoj Harry.", řekla jsem, když jsem otevřela dveře. ,,Ahoj.", řekl a krátce mě políbil. Vypadal úplně k sežrání. Vlasy vyčesané a v nich svázaný khaki šátek, bílé tričko a černé džíny.
,,Dobrý večer, paní Scottová.", vyrušil mě Harry z mého přemýšlení pozdravem na moji mámu. ,,Ahoj Harry. Ráda tě vidím.", řekla a Harryho obejmula. Bylo to divné, ale naopak jsem byla ráda, že se mámě líbí. ,,Pojďte si sednout.", řekla máma, a s Harrym jsme se vydali ke stolu, kde bylo prostřeno a sedli jsme si vedle sebe. ,,Sluší ti to.", polichotila jsem mu. ,,Tobě taky.", řekl a lehce mě políbil. Máma donesla na stůj hrnec s bramborovou kaší a mísu se sekanou. Harry si na talíř nandal jako první, potom já a nakonec máma. Nejprvetady zavládlo trapné ticho, a to nebylo nejlepší.
,,Harry... můžeš mi o sobě něco říct?", promluvila po chvíli moje máma. ,,No... žiju s tátou. Když jsem byl ještě malý, bydleli jsme v malém městečku Holmes Chapel. Sem jsme se přistěhovali až, když jsem nastoupil do prváku. S mými nejlepšími kamarády jsme si v prváku založili skupinu, ale hráli jsme až letos.", říkal o sobě prakticky všechno. Dokonce jsem ani já o něm nevěděla některé informace. Takhle se toho o něm dozvím ještě mnohem víc. Když Harry domluvil, všichni jsme dojídali už poslední zbytky naší večeře. Dojedli jsme a máma odnesla talíře a příbory. Jedíné, co mě zajímalo bylo to, že na něj nepůsobilo stříbro. Ale tady se ho na to ptát nebudu.
,,Chutnalo?", zeptala se máma. ,,Bylo to moc dobré. Děkuji.", řekl. ,,My půjdeme nahoru.", řekla jsem a s Harrym jsme odešli nahoru do mého pokoje. Sedli jsme si na postel a chvíli nic neříkali.
,,Jakto, že na tebe nepůsobilo stříbro?", zeptala jsem se. On beze slova sundal ze své ruky průhlednou rukavici. Nebyla to taková ta, co nosí doktoři. Byla úplně průhledná a nebyla vidět. ,,Nosíme si je s klukama i do školy kvůli obědům.", dodal, když jsem si rukavici prohlížela. ,,To je šikovný.", řekla jsem a on si sundal i druhou.
Chytnul mě za boky a přitáhnul k sobě. Začal mě líbat a já začala spolupracovat. Obkročmo jsem si na něj sedla a líbala ho na krku. Zatím jsem to nechtěla, ale líbilo se mi to.
,,Dneska nic víc.", zašeptala jsem mu do ucha a on jen přikývl a pokračovala tam, kde jsem skončila. Trochu jsem pohnula boky dopředu a Harry vzdychl. ,,Nech toho.", špitl a já přestala. Pořád jsme se ale líbali a nemohli jsme se odtrhnout a přestat. Když jsme se odtrhli, slezla jsem z něj a sedla si vedle na postel.
,,Půjdu do koupelny.", řekla jsem a ještě ho políbila.
*HARRY*
Melli odešla do koupelny a já si lehl na její postel. Pořád jsem musel přemýšlet nad tím, jak bude reagovat na moji nabídku. Pořád jsem nad tím musel přemýšlet. Asi po deseti minutách Melli vyšla z koupelny, já si vzal čisté boxerky, které jsem si sem sbalil a šel do koupelny místo ní.
Svlékl jsem se sebe oblečení a trochu se opláchl teplou vodou. Vyšel jsem ze sprchového koutu a oblékl na sebe boxerky. Šel jsem zase do jejího pokoje, a Melli už byla oblečená v pyžamu a ležela v posteli, přikrytá dekou. Lehl jsem si k ní a přitiskl si ji blíže k tělu.
,,Chtěl bych se tě na něco zeptat.", řekl jsem a Melli se posadila. ,,Ptej se.", řekla. Jenže to ještě netuší, na co se jí budu ptát. ,,Šla bys zítra se mnou a s klukama do baru?", zeptal jsem se. ,,To myslíš vážně?", zeptala se a nevypadala vůbec nadšeně. Taky co jsem mohl očekávat? ,,Ano, myslím to vážně.", řekl jsem. ,,No, já nevím. Myslím, že Liam ze mě nebude moc nadšenej.", řekla. ,,Já si zase myslím, že už náš vztah pochopil. A neboj, jsou informovaní předem.", uklidnil jsem ji a pohladil ji po tváři. ,,A teď už pojď spát.", řekl jsem a lehla si vedle mě. Shasl jsem lampičku a pomalu jsme usínali.
***
Vzbudil jsem se a s Melli jsem leželi v objetí. Pomalu jsem se od ní odtáhl, sedl si na druhou stranu postele a pozoroval, jak spí. Musel jsem se pousmát. Přišla mi hrozně roztomilá. Bylo devět a mě něco napadlo.
"Doplížil" jsem se k ní a nahl se. ,,Musíme vstávat, Mellinko.", řekl jsem. ,,Ještě chvilku.", řekla ospalým hlasem a otočila se na druhý bok. ,,Když to nepůjde po dobrém, tak to půjde po zlém.", řekl jsem a začal ji lechtat. Začala se smát a všemocně kroutit, abych přestal,
,,Harry, prosím přestaň.", začala na mě křičet, ale já stále nepřestával. ,,Už vstávám.", řekla, a teprve teď jsem přestal. Oba jsme vylezli z postele a já si na sebe vzal triko.
,,Más hlad?", zeptala se mě Melli. ,,Trochu jo.", řekl jsem. ,,Tak pojď. Skusíme něco najít dole v kuchyni.", řekla a oba jsme šli do kuchyně. Doufám, že tam nebude její máma, protože jsme oba jenom v tričku a spodním prádle.
,,Tvoje máma je doma?", zeptal jsem se. ,,Ne, dneska jela do práce.", řekla a mně se trochu ulevilo. ,,Máme tady dva čokoládové croissanty.", řekla a vyndala je ze skřínky. ,,Fajn.", řekl jsem a Melli vyndala ještě dva talířky. Na každý dala jeden croissant a do skleniček nalila pomerančový džus. Dala obojí na stůl a začali jsme jíst. ,,V kolik se s klukama sejdeme v tom baru?", zeptala se. ,,V šest.", řekl jsem a viděl na ní, jak je nervózní. ,,Nervózní?", zeptal jsem se. ,,Jenom trochu.", řekla, usmála se na mě a dojídala poslední sousta své snídaně. Já už svoji snědl a jen čekal na Melli.
,,Co chceš dnes dělat, dokud nepůjdeme do baru?", zeptal jsem se. ,,Nevím. Máš nějaký nápad?", řekla a usmála se na mě. ,,Co bys řekla na prohlídku Londýna? Vsadím se, že si z Londýna ještě nic neviděla.", řekl jsem a ona zavrtěla hlavou. ,,Neviděla. S mámou jsme viděly jenom Oxford street.", řekla. ,,Tak to musíme napravit.", řekl jsem a šibalsky se na ni usmál.
***
*MELLISA*
Zatím jsme s harrym viděli většinu Londýna. Big Ben, Buckinghamský palác, Tower bridge. Bylo to super. Celou "procházku" jsme se drželi za ruce a povídali si o všem možném. Po chvíli jsme se zastavili u London Eye.
,,Víš na co myslím?", zeptal se a šibalsky se na mě usmál. ,,Ne.", zaprotestovala jsem. ,,Ale jo.", řekl a už mě začal táhnout za ruku k pokladně. ,,Ne, to mě nedonutíš. Je to hrozně vysoko.", řekla jsem ale on se i tak nezastavil. ,,No tak.", řekl a udělal na mě psí oči. Nesnáším, když se na mě takhle dívá. Pokaždý mu podlehnu. ,,No tak dobře.", řekla jsem a šli jsme k pokladně.
,,Dva lístky na London Eye, prosím.", řekl Harry. Paní u pokladny mu podala dva lístky a Harry zaplatil. ,,Tohle ti jednou vrátím!", řekla jsem a Harry se jen zasmál.
Asi za deset minut jsme konečně nasedli do jedné z kabinek, kde jsem byli naštěstí sami.
Pomale jsme vyjížděli výš a výš. Když jsme byli nejvíc nahoře, jak to jen šlo, Harry mě k sobě přítáhl za boky a políbil mě. Bylo to kouzelné. Na samém vrcholku London Eye.
***
,,Tak co? Nebylo to tak hrozný, ne?", zeptal se mě Harry, když jsme vyšli z kabiny. ,,Vlastně ani ne.", řekla jsem a usmála se. ,,Pojedeme? Já jen, že za hodinu se máme s klukama sejít v baru.", řekla jsem. ,,Jo. Pojedeme už rovnou.", řekl, políbil mě a vydali se k jeho autu.
Zdáreček, páreček moji úúúúžasní čtenáři!! V minulém dílu jsem vám ani nepoděkovala za přesáhnutí 1,000 přečtení, což byl pro mě DOKONALEJ vánoční dárek s menším spožděním. Nemůžu uvěžit tomu, žu tuhle slátaninu někdo čte.
Moc se mi nepovedla ta část, kdy Harry ukazoval Mellise Londýn, ale totálně jsem nevěděla, co tam psát, nebo jak to psát! Takže za tuhle část se moc omlouvám.
Každomádně jste nejlepší čtenáři na světě!! Lepší bycj si nemohla přát! DĚKUJU!! :*
-Ess*
ČTEŠ
the Wolf story
FanfictionPříběh o holce, která se přestěhuje do Londýna s myšlenkami, že celý rok bude pohroma. Hned první den pozná novou kamarádku Jesy a krásného kluka Harryho. Ale co když Harry není takový, jaký si myslí?