Bylo půl třetí a já se akorát převlékala a vlasy dala do culíku. Sešla jsem schody do kuchyně a máma seděla u stolu a popíjela nějaký čaj.
,,Tak já jdu k Jesy.", upozornila jsem mámu. ,,Fajn, ale do osmi doma. Zítra je škola.", řekla a já protočila oči. Odešla jsem z domu a nasedla do svého auta. Nastartovala jsem auto a jela k Jesy.
***
,,Ahoj. Pojď dál.", řekla Jesy, když mi otevřela dveře. Vešla jsem dovnitř a šly k ní do pokoje. Moc se mi líbil. Stěny byly vymalované do světle modré a u postele měla tapetu s britskou vlajkou. Posadily jsme se na červený gauč, který měla vedle postele.
,,Jsem vážně ráda, že jsi dneska přijela.", řekla a obě jsme se pousmály. ,,To já taky.", řekla jsem. ,,Nezkazila jsem ti plány s Harrym?", zeptala se. ,,Ne. Vlastně jsme ani žádné extra plány neměli.", odpověděla jsem. ,,Děje se něco?", zeptala jsem se, protože mi připadala nějaká divná. ,,Já jen... když jsem tě s Harrym viděla, zkusila jsem si představit jaký by to bylo kdyby... ", řekla a já viděla, jak je smutná. ,,Kdyby co?", zeptala jsem se. ,,Kdyby se na mě nevykašlal. Kdyby jsme byli pořád kamarádi a možná i něco víc. Já jsem ho měla ráda, možná mnohem víc než to a on se na mě bez důvodně vykašlal. Nechápu to. Pořád to nechápu.", řekla a rozbrečela se. Objala jsem ji a utěšila. ,,To bude v pohodě. Uvidíš... ", řekla jsem.
Zůstala jsem asi dvě hodiny. Hodně jsme si povídaly. Nevím jak to děláme, ale máme si pořád co říct. Vždycky se pokaždé najde nějaké téma, a my hned nahodíme konverzaci.
,,Tak zítra ve škole.", řekla Jesy a objaly jsme se. ,,Měj se.", řekla jsem a vyšla ven. Nasedla jsem zase do auta a jela domů.
***
,,Ahoj mami.", křikla jsem, když jsem vešla do domu. Žádný zpáteční pozdrav se ale neozval. Došla jsem do kuchyně a na lednici byl napsán vzkaz.
Šla jsem si něco zařídit. Vrátím se asi v osm. V lednici máš šunkofleky. Máma
Ztrhla jsem papírek z lednice, zmačkala a hodila do odpadkového koše. V lednici jsem si vzala šunkofleky a ohřála v mikrovlnce. Mezitím jsem si nachystala příbor. Když se jídlo ohřálo, odešla jsem do obývacího pokoje a do přehrávače jsem dala DVD s filmem ,,The last song", Usadila se na gauči a dívala se. Náhle mi začal zvonit mobil a na obrazovce jsem uviděla jméno ,,Harry".
,,Ahoj. Potřebuješ něco?", zeptala jsem se. ,,Ahoj. Ještě jsi u Jesy?", odpověděl jinou otázkou. ,,Už ne.", odpověděla jsem. ,,Mohl bych přijet?", zeptal se. ,,Jasně. Alespoň se nebudu nudit.", řekla jsem. ,,Přijedu za deset minut.", řekl a potom zavěsil. Já jen dále seděla na gauči a pojídala zbytek své večeře.
Náhle mě ale vyrušilo prásknutí dveřmi. ,,Mami? Jsi doma?", zavolala jsem ale nic se neozývalo. Nikdo tu nebyl. Otočila jsem se a přede mnou stál kluk s hnědými vlasy. ,,Kdo jsi?", zeptala jsem se vystrašeně a couvala. Narazila jsem do zdi a neměla jsem kam utéct. ,,Vždyť to víš.", řekl jeho nechutným hlasem, odhrnul moje vlasy na pravé straně a pořád se mi díval na krk. ,,Mám hlad a ty mi přijdeš dost chutná.", řekl a na tváři se mu utvořil malý úšklebek. Už se přibližoval a přibližoval. Já jen zavřela oči a snažila se nemyslet na smrt, která na mě už čeká.
,,NE!", zakřičel někdo mezi otevřenými dveřmi. Harry. Rozběhl se ke klukovi a odtrhl ho ode mě. Pak už jsem jen slyšela rány pěstí a zavření dveří. Následně je Harry zamkl a já se k němu rozeběhla a objala ho.
,,Jsi v pořádku?", zeptal se. ,,Já nevím.", řekla jsem a do očí se mi nahrnuly slzy.
*HARRY*
Chvilku jsme se jen tak objímali a potom jsme odešli do obýváku, kde byla puštěná televize. Sedli jsme si na gauč a já cítil, jak se třese.
,,Já to nechápu.", řekla po chvilce ticha. ,,A co?", zeptal jsem se. ,,Proč by se k nám do domu vloupal vlkodlak, a chtěl mi vysát krev? Vím, že se živíte krví, ale jenom proto, že musíte.", řekla a já se začal cítit provinile, že jsem jí neřekl úplnou pravdu. ,,Víš... neřekl jsem ti úplně celou pravdu.", řekl jsem a ona se na mě otočila. ,,Moje a kluků rodina se živíme krví kvůli vzteku. Krev nás ale taky dokáže uspokojit.", řekl jsem a Melli se ode mě odtáhla a zvedla se z gauče. ,,Takže, ty mi tady teď říkáš něco, co si celou tu dobu tajil?", řekla a založila si ruce na prsou. ,,A proč si mi to neřekl hned?", zeptala se naštvaně. ,,Když jsem ti řekl, že se živíme krví, viděl jsem na tobě, jak se mě bojíš. Chtěl jsem tě trochu uklidnit, aby si ze mě strach neměla.", řekl jsem. ,,Ale měl si mi to říct.", řekla. ,,Já vím. A omlouvám se.", řekl jsem, zvedl se z gauče a objal ji. Objetí mi oplatila a mě se ulevilo. Nevím, co bych dělal, kdyby na mě byla naštvaná, a nechtěla by se mnou mluvit. Oba jsme se odtáhli a mě začal zvonit telefon, kde se na obrazovce ukázalo jméno ,,Louis", Hned jsem příjmul hovor a přiložil si mobil k uchu.
Tak a je tady další díl. Dlooooooooouho nebyl žádný díl a za to se moc omlouvám.
+ Co myslíte, co po něm bude Louis chtít, nebo co mu oznámí?? Nějaké nápady? Určitě mi napište, co si myslíte.
Tak doufám, že se díl bude líbit. mrsstyles0013
ČTEŠ
the Wolf story
FanfictionPříběh o holce, která se přestěhuje do Londýna s myšlenkami, že celý rok bude pohroma. Hned první den pozná novou kamarádku Jesy a krásného kluka Harryho. Ale co když Harry není takový, jaký si myslí?