42. Altánek

888 49 9
                                    

,,Probuď se krásko.", zašeptal mi Harry do ucha.

,,Ještě ne prosím.", zaškemrala jsem.

,,Jak chceš.", povzdechl si a začal mě líbat na krku. Svoje prsty zabořil do mých boků a začal mě lechtat. Začala jsem se všemožně kroutit a snažila se ho od sebe dostat. Což jsem už dopředu věděla, že je to prakticky nemožné.

,,Už jsem vzhůru.", vykřikla jsem a Harry hned přestal. Chtěl se zvednout z postele, ale já ho chytla za ruku a převalila nad sebe. Chytla jsem ho za krkem a hlavu přiblížila k té jeho. Spojila jsem naše rty a pořádně se nabažila jeho rtů. Tak moc mi chyběl...

Přejel mi jazykem po spodním rtu, čímž si žádal o vstup, který jsem mu dala. Kvůli nedostatku kyslíku jsme se od sebe museli odtáhnout.

Vyhrnul trochu moje tričko, ve kterém jsem spala a začal mi klást motýlí polibky na břicho. Začal se posouvat více nahoru, ale já ho zastavila. Nechápavě se na mě podíval a já jen zakroutila hlavou.

,,Promiň.", řekl a omluvně se na mě podíval.

Aby mu to nebylo tolik líto, tak jsem si ho k sobě přitáhla pro další polibek. Naše rty do sebe zapadly jako správný klíč do zámku... jako dva dílky puzzle. Užívala jsem polibky s ním mnohem více, než dříve. Možná to bylo tím, že jsem už hodně dlouho jeho rty necítila. Odtáhli jsme se od sebe a Harry mě políbil na nos. Nad jeho gestem jsem se musela usmát.

,,Máme dneska něco v plánu?", zeptal se Harry a já se na chvilku zamyslela. ,,Co takhle ten altánek?", řeklo moje podvědomí.

,,Chtěla bych ti ukázat jedno místo.", řekla jsem mu a on se na mě usmál.

,,A jáký?", zeptal se a měl na tváři svůj typický drzý úšklebek. Zase se nám z něho stal perverzák.

,,To je překvapení.", mrkla jsem na něj a odešla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a vlasy si svázala do culíku. Vyšla jsem z koupelny a Harry ležel na posteli. Ten pohled byl k nezaplacení.

,,Oblíkej se!", řekla jsem mu a hodila po něm jeho džíny, které se válely na posteli.

,,Už?", zvedl na mě jedno obočí.

,,Jo.", řekla jsem vážně, ale chtěla jsem se spíše smát.

,,Tak fajn.", zašeptal Harry a já se musela zasmát.

,,Něco k smíchu?", zeptal se a začal se ke mně přibližovat. Já automaticky začala couvat, dokud jsem nenarazila do zdi.

,,Ne.", zašeptala jsem a Harry přilepil svoje polonahé tělo na to moje.

,,To bych ti radil.", řekl a začal se smát. Svoje rty přilepil na ty moje. Začala jsem mu polibky oplácet a svoje ruce zapletla do jeho vlasů. Budu mít tohohle snad někdy dost? Harry začal svými dlouhými prsty "cestovat" po mých bocích. Zase jsme se od sebe odtáhli.

,,Nechci rušit tuhle intimní chvilku, ale ráda bych ti to místo ukázala.", řekla jsem. Harry si povzdychl a nakonec se ode mě odlepil.

,,Tak jo.", řekl nakonec.

Z šatny jsem si vyndala obyčejné světle modré džíny a tričko s černými proužky. Svlékla jsem si tričko a nové oblečení na sebe oblékla. Ještě jsem přes sebe hodila nějakou mikinu a jenom čekala, až se Harry vyprdelí z koupelny... Ironie, že?

Po chvilce vyšel z koupelny s již upravenými vlasy a oblékl na sebe svoje oblečení, které se mu válelo na židli. Po celou dobu, co se oblíkal jsem se na něj dívala a v jednom kuse si skousávala spodní ret.

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat