20. Nemocná ...

1.3K 70 0
                                    

20. Výročí!! Užijte si díl:*

Vzbudila mě máma, která se mnou zatřásla, abych se probudila.

,,Tak jak se cítíš?", zeptala se máma. ,,Bylo mi i líp.", řekla jsem ale zlomil se mi hlas. ,,Tady máš nějaký prášky, tak je potom zapij.", řekla a dala mi pusu na čelo. Odešla z mého pokoje a já zůstala sama ve svém pokoji.

 Po chvíli někdo zazvonil dole u dveří a já neměla důvod se vyhrabat z teplých peřin. Když už se zvonení po několikáté opakovalo, zvedla jsem se z postele a na sebe si vzala svetr. Sešla jsem po schodech a šla otevřít.

,,Co tady děláš?", zeptala jsem se, když jsem za dveřmi uviděla Harryho. ,,Přijel jsem za tebou.", řekl a políbil mě na rty. ,,A čemu si na SMSce, že jsem nemocná si nerozuměl?", zeptala jsem se ho. ,,Když bez tebe je škola jen ztráta času.", řekl a pousmál se. ,,Tak pojď dál.", řekla jsem mu, protože ještě stál venku a já u otevřených dveří. Vešel dovnitř a já je za ním zase zavřela.

,,Takže ty chceš den strávit raději s někým nemocným, který tě může nakazit?", zeptala jsem se a přitom trochu se trochu zasmál. ,,Lepší než být ve škole.", řekl a políbil mě. ,,A zítra bys měla jít do školy, jinak kvůli tobě dostanu čtyřku z chemie.", řekl. ,,Zasloužíš si to. Tys nebyl na chemii několikrát a já kvůli tobě dostala nekolik špatných známek.", řekla jsem. ,,My jsme ale byli v Americe.", řekl. ,,No, a já jsem nemocná.", řekla jsem a zasmála se. ,,Ale možná příjdu. Tady doma, to už nevydržím.", řekla jsem a oba jsme se zasmáli.

Seděli jsme naprosto v tichosti v obýváku na gauči. Asi jsme si neměli nic moc co říct. Po chvíli jsem na své tváři ucítila Harryho dech a otočila jsem se k němu čelem. Hned jak jsem tak udělala, přitiskl své rty na mé. V tuhle chvíli jsem úplně vypustila fakt, že jsem nemocná. Harrymu to očividně taky nevadilo být nemocnej.

,,Nemám něco uvařit?", zeptal se Harry, když se odtáhl. ,,Můžeš, jestli tady něco najdeš.", řekla jsem.

Harry odešel do kuchyně a já s ním. Sedla jsem si na kuchyňskou linku a pozorovala, jak si Harry chystá nejrůznější ingredience. ,,Měla bys ležet. Nejsi náhodou nemocná? Přinesu ti to nahoru.", řekl a já protočila oči. Zvedla jsem se z kuchyňské linky a odešla do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a vyčkávala, až mi Harry donese tu pochoutku.

***

*HARRY*

Dovařil jsem oběd, konkrétně salát s lososem. Vypadalo to celkem dobře, tak jsem to dal na tác a odnesl jí to do pokoje.

Otevřel jsem dveře od jejího pokoje a následně je zase zavřel. Položil jsem tác s jídlem na postel a všiml si, že usnula. Nechtěl jsem ji budit, ale jídlo jí pomalu vystydá. Lehce jsem s ní zatřásl a otevřela oči. ,,Přinesl jsem ti oběd.", řekl jsem a dal před ní tác s jídlem. ,,Oh, děkuju.", řekla a políbila mě na tvář.

Když dojedla, dala zbytek jídla na noční stolek.

,,Jak se cítíš?", zeptal jsem se. ,,Hodně dobře. Ráno to bylo horší.", řekla a políbila mě. ,,Tak to rád slyším.", řekl jsem. Vyrušil nás zvuk chrastících klíčů v zámku ze zdola. Usoudil jsem tak, že Melliina mamka už přišla z práce. My jsme stále leželi v objetí,

,,Já už budu muset jít domů.", řekl jsem po chvíli a sedl si. ,,Mám se pro tebe zítra stavit?", zeptal jsem se. ,,Ne, kdyžtak pojedu svým autem.", řekla. ,,Dobře.", řekl jsem a už jsem chtěl odejít. ,,Počkej ještě.", řekla a přitáhla mě k sobě. Spojila naše rty a oba si tuhle chvilku užívali. ,,Ahoj.", řekl jsem a políbil ji na špičku nosu. ,,Ahoj.", řekla a pohladila mě ve vlasech. Odešel jsem z jejího pokoje a celkově z domu a odjel svým autem.

Přijel jsem domů a v pokoji si lehl na postel. Po chvíli si ještě nachystal učení do školy a udělala úkoly. Ještě jsem si zopakoval slovíčka z francouzštiny a šel do koupelny. Osprchoval jsem se, vyčistil zuby a převlékl. Pustil jsem si filmy a po chvíli usnul.

***

,,Je něco v plánu?", zeptal se Louis, když jsme po škole stáli před hlavní budovou. ,,Dneska ne, ale zítra budeme muset zkoušet.", řekl Liam. ,,Proš?", zeptal jsem se trochu znuděně. ,,5editel chce, aby jsme vystoupili na podzimním večírku.", řekl. ,,Ale ten je až za tři týdny.", protestoval Louis. ,,Já vím, ale je lepší trénovat dopředu, než na poslední chvíli.", řekl Liam. ,,Fajn.", řekl jsem. ,,Já už musím jet.", řekl jsem a odešel ke svému autu, které jsem odemknul a nasedl dovnitř. Nastartoval jsem a věděl přesný směr, kudy pojedu. Mellisnin dům.

Po deseti minutách jízdy jsem zastavil před jejím domem a došel ke dveřím. Zazvonil jsem a za dveřmi jsem uslyšel kroky. Dveře se otevřely a v nich stála Melliina máma.

,,Dobrý den.", pozdravil jsem. ,,Ahoj harry. Pojď dál.", řekla a pustila mě do domu. ,,Přišel si za Melli?", zeptala se. ,,Ano. Půjdu za ní nahoru.", řekl jsem. ,,Právě usnula.", řekla. ,,To je v pohodě.", řekl jsem a odešel nahoru. Otevřel jsem dveře a ustoupil.

,,Ahoj Harry.", pozdravila mě. ,,Ahoj.", řekl jsem trochu překvapeně. ,,Tvoje máma mi řekla, že jsi usnula.", řekl jsem a přišel k ní k posteli. ,,Jo... jenom jsem dělala, že spím. Nesnáším, když mě máma pořád obskakuje.", řekla a oba jsme se zasmáli. ,,Jak to jde ve škole?", zeptala se mě.

*MELLISA*

,,Jak to jde ve škole?", zeptala jsem se Harryho. ,,Jo no... z chemie mám čtyřku.", řekl. ,,Promiň.", omluvila jsem se. ,,Nemusíš se omlouvat. Zasloužil jsem si to.", řekl a zahleděl se na místo, kde byla moje kytara, ,,Ta je tvoje?", zeptal se a ukázal na ni. ,,Jo. Zase jsem si zahrála. Po dlouhý době.", řekla jsem a Harry si ji vzal do rukou.

,,Co nejraději hraješ?", zeptal se. ,,Asi Emblem3-3000 miles nebo Memphis-Give me more.", řekla jsem. ", Můžu?", zeptal se. ,,Jasně.", řekla jsem a čekala, co mi zahraje.

Po delší pauze, je tady nový díl! :* :* Chtěla jsem si napsat něco dopředu, což se mi povedlo!! :* :D Tak či tak, chci poděkovat mojí sestřence, za to, že to čte a samozřejmě všem ostatním, kteří tenhle blaf čtou! Jste nejlepší!! -Ess*

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat