30. ,,Jako by to bylo včera."

1K 61 6
                                    

*HARRY*

Vystoupili jsme z auta a vešli k Melli domů. Všude bylo zhasnuto, takže jsem byl přesvědčen o tom, že její mamka už dávno spí. Vyšli jsme po schodech do jejího pokoje a vešli jsme dovnitř.

Melli dopadla na postel ještě v šatech. Sedl jsem si k ní a už jsem si začal myslet, že usnula. Otevřela svoje krásné hnědé oči a usmála se na mě. Úsměv jsem jí oplatil a svlékl ze sebe džíny a tričko. Přišla mi až moc unavená na to, aby se převlékla, tak jsem jí rozepl zip na šatech a sundal jí je. Melli se začala smát, ale já se nenechal vyrušit. Vyzul jsem jí její boty a následně jí oblékl moje tričko. Lehl jsem si k ní do postele a objal kolem pasu. Natiskla se na moji nahou hruď a políbila mě na jeden z mých břišních svalů.

,,Dobrou no.", řekla mi.

,,Dobrou.", řekl jsem a políbil ji do vlasů.

***

, ,,Harry... nedělej to prosím!", vykřikla na mě vyděšená Melli, která se opírala o lampu a seděla na studené zemi. ,,A proč? Vždyť je to sranda někoho zabít... obzvlášť, když má co dočinění s tebou.", řekl jsem a Melli se na tvářích objevily nové a nové slzy. ´

,,Harry. Harry!", křikl na mě hlas, který se ozýval nad mojí hlavou. Cuknutím jsem se posadil na postel a rozhlédl se kolem sebe. Zahlédl jsem vyděšený pohled Melli, který se na mé upíral. Objal jsem jí a hodně pevně ji přitiskl k sobě. Začala mi prsty jemně přejíždět po zádech, což mě trochu uklidnilo.

,,Byl to jen zlý sen.", uklidňovala mě a stále hladila po zádech. Odtáhli jsme se a zase si lehli do postele. Trošku jsem se ještě třásl, protože sen, jak zabíjím nejlepší kamarádku mojí přítelkyně není něco, o co bych stál. Melli se ke mně natiskla a já svoje ruce obmotal kolem jejího drobného těla.

Usnul jsem, ale myslím, že jenom díky té, kterou miluju, kvůli které mám chuť tohle všechno zvládat. Kvůli Melli.

***

Do nosu mě praštila známá vůně mojí oblíbené snidaně. Toasty s vajíčkem a smaženou slaninou. Zvedl jsem se z postele a pro jistotu si oblékl moje tričko. Otevřel jsem dveře od Melliného pokoje a po vůni šel po schodech do kuchyně. U plotny stála Melli, která na pánev ppstupně pokládala plátky slaniny. Přišel jsem k ní co nejtiššeji a objal kolem pasu zezadu. Trochu nadskočila a zběsile se na mě otočila.

,,Víš, jak jsem se tě lekla?", řekla a trochu naštvaně se na mě podívala. Já ale poznal, že se spíše chce smát.

,,Promiň.", řekl jsem a udělal jsem na ní svůj neodolatelný psí kukuč. Už dávno vím, že mi díky němu nedokáže odolat. Jen se na mě usmála a otočila se zpátky ke své práci. Opřel jsem svoji hlavu o její rameno a políbil ji na citlivou pokožku na jejím krku. Z jejích úst se ozval slabý vzdych. Asi myslela, že jsem to neslyšel, ale já mám uši všude. (:D)

,,Nechci ti kazit tvoji práci, ale já bych ráda dodělala naši snídani.", řekla a já si povzdychl. Sedl jsem si ke stolu a pustil rádio. Začali hrát zrovna písničku od Ollyho Murse - Right Place Right Time.

Melli se začala trochu pohybovat do rytmu a hýbat boky. Ještě když byla jenom v mým tričku a ve spodním prádle. Bože... to byl pohled.

Talíř hotové snídaně dala přede mě na stůl a svůj talíř dala k místu naproti. Do skleniček nalila pomerančový džus a podala mi ho. Usedla na židli a mohli jsme začít s jídlem.

,,Dobrou chuť.", popřál jsem jí a pustil se do své snídaně. Miloval jsem, když jsem byl malý a táta tuhle snídani dělal každé ráno. Ale to už je asi deset let zpátky. Chybí mi to...

,,Posloucháš mě?", probudila mě Melli z mých myšlenek. ,,Co?", zeptal jsem se. ,,Ne, počkej... ", chytl jsem ji za zápěstí, než se stačila zvednout ze židle. ,,Co jsi mi říkala?", zeptal jsem se. ,,Jestli máš nějaký nápad na strávení společného dne?", řekla. ,,Hmm... celé dopoledne bych se válel v posteli a nic nedělal a odpoledne bychom mohli jet na to místo, kde jsem ti vysvětloval věci o vlkodlacích, atd... ", řekl jsem. ,,To zní dobře.", řekla a odnesla naše talíře a skleničky.

Přišla ke mně a políbila mě na rty. Zabořila svoje prsty do mých vlasů a začala si moje kudrlinky namotávat. Opřel jsem ji o kuchyňskou linku, na kterou si poté sedla. Ruce měla pořád v mých vlasech a já jí začal hladit holá stehna až po lem jejích kalhotek. Odtáhla se ode mě, když jsme zaslechli chrastění klíčů v zámku a Melli seskočila z linky. Rychle jsme vyběhli schody nahoru do patra v domění, že nás její máma nezaregistruje.

,,Melli? Jseš doma?", zeptala se, když jsme byli u Melli v pokoji. ,,Jsem v pokoji!", křikla nazpátek.

***

*MELLISA*

,,Jako by to bylo včera.", povzdychla jsem si, když jsme dorazili. Ten den, kdy mě sem Harry poprvé vzal si pamatuju do detailů. Bylo to v den, kdy jsem všechno zjístila a chtěla vědět víc. A potom první polibek, který jsme spolu s Harrym měli. Byl to hrozný a děsivý den, ale zároveň jeden z nejlepších.

Harry mě chytl za ruku a vedl dál na louku. Nedaleko byl malý "ostrůvek", kde byla deka se spoustou jídla. Harry se na ni posadil a poklepal na místo vedle sebe. Sedla jsem si vedle něj na deku a usmála se.

***

,,Jsem úplně plná.", lehla jsem si na deku a ruku přidržela na mém přeplněném břiše. ,,Já taky.", povzdychl si Harry. Obloha už pomalu tmavla což znamenalo... západ slunce. Vždycky se na západy slunce ráda dívám. Dokážu se uvolnit a vypustit ze sebe veškerou zlost. Lehla jsem si na Harryho hruď a kochala se tím přenádherným výhledem.

,,Miluju tě.", řekl mi najednou Harry a já k němu zvedla svůj pohled. ,,Taky tě miluju.", řekla jsem mu a políbila ho. Ruce položil na moje boky a přitáhl si mě k sobě ještě blíž. Ještrě více jsem pootevřela ústa a Harry začal svým jazykem prozkoumávat každý koutek mé pusy. Přehoupl se na mě a začal mě líbat na krku. Z mých úst se ozval malý vzdych. Harry se znovu přesunul k mým rtům a vášnivé líbání začalo nanovo. Stoje ruce jsem zapletla do jeho vlasů a on mě začal hladit na zádech.

,,Už. Bychom. Měli. Jít.", řekla jsem mezi polibky a Harry se odtáhl. ,,Zítra je škola.", dodala jsem a Harry se ze mě zvedl.

ANO! Je tady další díl. Já vím, že měla být včera, ale po té dlouhé pauze se nějak nedokážu znovu dostat do mého "rituálu" přidávání dílů. Včera jsem se učila a během týdne jsem nějak nenašla chuť.

Před chvilkou jsem přišla z koncertíku, který se konal na naší škole. Podle mě se mi to celkem povedlo, ale nejsem si tím jistá!!!

Chtěla bych vás poprosit, jestli byste nedali like na facebookovou stránku o 1D... jmenuje se: One Direction = Our kings from England and Ireland

Jsem tam teď adminka a tímhle byste mi udělali velkou radost!!

Dále vám chci moc poděkovat za více jak 10,000 přečtení!!!!!! Děláte si ze mě banán?? To je naprosto neuvěřitelné číslo!!! (y) Děkuju MOC!!!!!! :****

Mrs.S

P.S.: Omlouvám se za chyby které se tam možná objeví... :/

P.P.S.: Ještě jednou moc díky za tolik přečtení!!! :******

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat