3. Večírek

2.4K 125 0
                                    

Šla jsem dlouhou chodbou až ke schodům a vyšla do 2. patra. Odbočila jsem doleva a došla až na konec chodby, kde byla učebna matematiky. Vešla jsem dovnitř a vzadu u okna bylo volné místo, tak jsem si tam šla sednout. Usadila jsem se na židli a nachystala si sešity na psaní. Zbývalo už asi deset minut do začátku hodiny, takže bylo ještě docela hodně času. Pořád na něj musím myslet. Na jeho hnědé kudrlinky, jeho pár tetování, které byly vidět přes bílé tričko, ale hlavně: na ty zelené oči, do kterých bych se mohla dívat pořád.

Z mých myšlenek mě vyrušilo jen zvonění, které oznámilo začátek hodiny.

***

Po hodině jsem zamířila ke své skřínce. U své skřínky už byla i Jesy, takže jsme se pozdravily a obě jsme se začaly věnovat svým věcem. ,,Ještě jsem se tě zapomněla zeptat", řekla Jesy a prolomila to ticho, ,,půjdeš na ten novoroční večírek?", zeptala se a trochu jsem váhala nad svojí odpovědí. ,,Já nevím ... asi bych se tam necítila moc příjemně.", odpověděla jsem na Jesyinu otázku. ,,Prosím pojď,", řekla mi, ,,bude sranda! Každý rok jsem tam chodila a byla jsem sama. Nechtěla jsem tam být ale i tak jsem tam šla. Prosím..!", řekla a já zase přemýšlela nad odpovědí. ,,Tak dobře ... půjdu!", řekla jsem a uviděla na Jesyině tváři úsměv. ,,Super!", odpověděla a byla nadšená. Sice se mi moc nechtělo ale půjdu....

Po celý den jsem na zelenookého (tak mu říkám) nenarazila. Ovšem až do oběda. Seděl u stolu společně se svými čtyřmi kamarády. Nedali mi to, ale musela jsem se na něj pořád dívat.

Po obědě jsem šla zpátky ke skřínce, přezula jsem se, vzala jsem si tašku a vyšla ze školy k autu. Nasedla jsem si, strčila klíčky do zapalování a vyjela z parkoviště na silnici směrem domů.

Doma jsem byla první ... jak jinak! Zula jsem si boty a hned jsem šla do svého pokoje. Byly asi tři hodiny a já měla ještě asi další čtyři hodiny na přípravu, co se týče školního večírku. Měla jsem dost času, tak jsem si ještě lehla na postel a vzala si knížku, kterou jsem měla připravenou na nočním stolku. Byla jsem asi v půlce, takže jsem věděla, o co se jedná.

Asi v pět jsem se odtrhla od knížky a začala se připravovat. Začala jsem teplou sprchou a zároveň jsem si i umyla vlasy. Potom jsem si na tvář dala trochu make-upu, na oči udělala černou tlustší linku a dala si řasenku.

Stačilo už si jen vybrat oblečení. Vybrala jsem si černou upnutou sukni a do ní jsem si zastrčila bílé tílko. Přes jsem si dala džínovou bundu, protože venku teď večer už nebylo nejtepleji.

Do menší černé kabelky jsem si dala peněženku, telefon, a další věci. Ještě jsem celý outfit doladila černými botami na menším podpatku. Sešla jsem dolů po schodech, otevřela dveře a zamkla za sebou.

Až v autě jsem si vzpomněla, že jsem měla ještě utřít nádobí. Už to neřeším ... pošlu mámě omluvnou SMSku.

***

Když jsem dorazila před školu, zaparkovala jsem a šla do tělocvičny. Vešla jsem a viděla všude výzdobu, barevné reflektory a velký nápis nad pódiem "Vítáme nový školní rok". U stánku s pitím a občerstvením stálo pár lidí, kteří jen tak popíjeli to, co měli v kelímku a na parketě tancovalo dalších pár lidí. Zrovna hrála docela rychlá hudba. Nechtěla jsem tancovat, tak jsem si zašla ke stánku si koupit alespoň nějaký pití. Koupila jsem si višňový džus a na chvilku si šla sednout na lavičku.

Pila jsem džus a přišla mi SMSka od neznámého uživatele:

Ahoj Melli, tady Jesy. Moc se omlouvám, ale na ten večírek nepřijdu. Není mi dobře. Doufám, že se na večírku bavíš. -J.

Dočetla jsem zprávu a byla jsem překvapená a naštvaná zároveň. Jela jsem sem hlavně kvůli Jesy a ona nepřijede. Tak co tady budu dělat?

Zvedla jsem a chtěla jsem odtud odejít, když v tom, jakoby mi nohy zdřevěněly a přikovaly k podlaze, nemohla jsem se pohnout a důvod byl následující... Viděla jsem ho znova. Já mám to ale štěstí, co?

Jen tak stál, popíjel a díval se kolem. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla aby jsem se trochu zklidnila. Když jsem ale oči otevřela, najednou tam nebyl. Jakoby se vypařil. Povzdychla jsem si a šla ... Šla jsem prostředkem parketu a chvilkami jsem se i dívala okolo sebe, jestli ho nezahlédnu. Dívala jsem se, couvala dozadu, dívala se ... A pak se mi to stalo znovu.

,,Ou ... promiň!", řekla jsem a potom se otočil. Dívali jsme se sobě navzájem do očí. ,,V pohodě.", řekl a tak překvapeně se na mě díval. ,,Počkat ... ", ještě něco řekl, ,,nevrazila si do mě dneska ve škole?", zeptal se. ,,Jo, to budu asi já", řekla jsem nejistě a on se zasmál. ,,Je tu něco k smíchu?", zeptala jsem se. ,,Ne není ... jen mě to pobavilo.", řekl a já se trochu začervenala. Naštěstí tady byla tma, takže to nemohl poznat.

,,Jsem Harry.", řekl. ,,Já Melli.", oplatila jsem mu představení a podali jsme si ruce. Z jeho doteku mi naběhla husí kůže. Proč?

,,Harry! Pojď sem k nám ... musíme se připravit na vystoupení!", zařval na Harryho někdo u pódia. ,,Už běžím!", řekl Harry a už se připravoval k odchodu, ,,Ahoj Melli ... uvidíme se!", řekl a já se pousmála.

,,A nyní nám přijde zahrát kapela One Direction!!", řekla hlasatelka na pódiu a všichni začali tleskat, i já. Začala hrát docela rychlá písnička a mě to donutilo tancovat.

Po písničce kluci sešli z pódia a k nim se nahrnulo spoustu ječících holek.

Když se ty holky daly znovu do tance, tak se Harry ke mně blížil stále víc a víc až jsme stáli asi dvacet centimetrů od sebe. ,,Tak jaký to bylo?", zeptal se, ,,Povedlo se vám to! Hezky zpíváte.", odpověděla jsem a on se pousmál a to mě donutilo se zasmát taky. ,,Nechceš si zatancovat?", zeptal se, když začala hrát pomalá písnička. ,,Moc ráda!", řekla jsem a šli jsme více doprostřed parketu.

Harry mě chytl za boky a já jeho za ramena. Takhle jsme tancovali celou písničku a dívali se přitom sobě do očí.

Písnička skončila a my se od sebe odpojili.

,,Už budu muset jít!", řekla jsem, když jsem malinko zpanikařila. ,,Dobře, nechceš odvést?", zeptal se a já strašně moc chtěla říct ANO!, ale potom jsem si vzpomněla, že jsem tady autem. ,,To je v pohodě. Mám tady svoje auto.", řekla jsem a potom jsem odešla.

Vyšla jsem ze školy, došla na parkoviště, sedla a nastartovala auto a odjela domů.

***

Doma mě nevítal nikdo a já za to byla ráda. Vyšla jsem schody a šla rovnou do koupelny. Sundala jsem se ze sebe oblečení, vešla do sprchového koutu a umyla jsem se teplou vodou. Vyšla jsem ze sprchy a hodila na sebe jenom ručník. Vzala jsem si oblečení a šla do pokoje. Oblékla jsem si pyžamo a vlezla si do postele. Podívala jsem se na hodiny a zjistila, že je 00:30 v noci. Zhasla jsem lampičku a snažila se usnout. Trvalo mi to, ale asi za hodinu jsem usnula.

Tak a je tady další část. Sice docela pozdě ale...

Doufám, že se bude líbit!! mrsstyles0013

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat