29. ,,Odpustíš mi?"

1.1K 65 6
                                    

Ráno jsem se vzbudila na kručení v břiše. Podívala jsem se na hodinky, které ukázaly 10:48. Neochotně jsem vylezla z postele a v koupelně si dala ranní sprchu. Svoje mokré vlasy jsem si stáhla do culíku. Odešla jsem do kuchyně, kde moje máma seděla u stolu a četla si dnešní noviny.

,,Ahoj mami."

,,Ahoj. Jak ses vyspala?", zeptala se mě máma.

,,V poho.", odpověděla jsem.

Do hrnku jsem si nalila kafe. Bez něho by to ani nešlo po ránu...

,,Dneska máte ten večírek?"

,,Jojo.", odpověděla jsem jednoduše.

,,Teď půjdu do práce, ale ve čtyři se vrátím a mohla bych ti pomoct s přípravou. Jestli chceš...", řekla trochu nejistě.

,,To by bylo fajn.", řekla jsem a na tváři se jí rozlil menší úsměv.

Dopila jsem kafe a dojedla jablečnou buchtu, a potom jsem odešla zpátky do svého pokoje. Lehla jsem si do pohodlí mojí postele a pustila si film. Jsem tak trochu filmoholik. Tentokrát jsem si vybrala film ,,Dopisy pro Julii".

Doporučila mi ho kamarádka ze staré školy v Californii. Od té doby, co mi ho poprvé pustila, jsem se do něj jednoduše zamilovala...

Ještě jednou jsem si do kuchyně zašla pro džus a zmrzlinu a zase se vrátila do pokoje. Na obrazovce mého telefonu mi vyskočila nová textová zpráva, tak jsem si ji přečetla.

Harry: ,,Ahoj lásko. Tak jak se těšíš?"Melli: ,,Strašně moc."

Harry: ,,Stavím se pro tebe všest. Vyhovuje?"

Melli: ,,Jj... už se těším! :**"

Odeslala jsem mobil na noční stolek a pokračovala ve sledování filmu.

***

Miluju, když na mě dopadají studené kapky vody. Pokaždé se uvolním a zapomenu na všechny věci, které se kolem mě dějí. A taky dokážu přestat myslet na to, co se ještě může stát.

Vyšla jsem ze sprchového koutu a zabalila se do suchého ručníku. Přešla jsem do svého pokoje, kde jsem na sebe oblékla čisté spodní prádlo a osušila jsem si svoje mokré vlasy. Vzhledem k tomu, že už jsou čtyři hodiny, měla bych si pospíšit.

Oblékla jsem na sebe moje dlouhé a hlavně staré tričko, sedla si k mému stolku a nalíčila se. Na pleť jsem nanesla korektor, který jsem pečlivě rozmazala. Ještě jsem pleť doladila pudrem a mohla se vrhnout na oči. Na oční víčko jsem si udělala tlustou černou linku a na řasy použila řasenku. Na rty jsem nanesla balzám na rty.

Teď už se suchými vlasy jsem se pokoušela něco udělat, ale nenapadl mě nejvhodnější účes. Nakonec jsem si je nakulmovala a ofinu připnula sponou s kytkou. Uznala jsem za vhodné to, co jsem vykouzlila, tak jsem to tak nechala.

Z šatny jsem vyndala svoje šaty, které jsem si koupila přesně pro tuto příležitost. Sundala jsem si tričko a šaty na sebe oblékla. Zapnula jsem zip, který se skrýval na zádech a pohlédla do zrdcadla. Moc se mi líbilo to, co jsem zahlédla. Uslyšela jsem klepání na dveře a s prostým ,,Dále" vstoupila do pokoje mamka.

,,Oh, vidím, že už jseš hotová." Jen jsem se usmála. ,,Posaď se.", řekla a ukázala na židli u mého kosmetického stolku. Posadila jsem se a máma se usmála. Vytáhla z kapsy malý řetízek s přívěskem hvězdy a připla mi ho kolem krku. Byl opravdu nádherný.

,,Wow...", povzdychla jsem.

,,Tenhle řetízek mi dala moje máma, neboli tvoje babička a já ho chci předat tobě. Třeba ho zase ty dáš jednou své dceři.", řekla.

the Wolf storyKde žijí příběhy. Začni objevovat