10. fejezet

1K 41 0
                                    

Az első csók a következő napon csattant el közöttünk. Dórián korán reggel felhívott. Csak pár percre. Azt mondta, hallani szeretné a hangomat. Aztán még dél körül is beszéltünk pár szót, majd kérte, hogy - ha végzett a munkával-, menjünk el valahová kettesben. Abban egyeztünk meg, hogy moziba megyünk, mert éppen az egyik kedvenc romantikus könyvem filmadaptációját játszották országszerte a mozikban. 

Egy feszesebb fekete nadrágot és egy karcsúsított vonalú blúzt vettem fel. Láthatóan Dóriánnak tetszettem, mert - amikor beültem mellé késő délután az autóba - elismerően végignézett rajtam.

- De csinos vagy ma - kacsintott rám, majd magához húzott és megpuszilt. - Ezt neked vettem - mondta, és felém nyújtott egy csokor vörös rózsát. Rettentően megilletődtem. 

- Köszönöm - mondtam hálásan és átvettem tőle a csokrot. 

- Peti sokszor csókol és üdvözöl, és azt üzeni, alig várja, hogy láthasson - közölte Dórián, miközben beindította az autót.

- De aranyos. Remélem, jól érzi magát.

- A szavaiból úgy vettem ki, hogy eddig semmi gond sincs. Hiányzunk neki, de örül, hogy az anyjával lehet. Úgy látom, Zoli is rendesen bánik vele - Dórián hangja nem volt örömteli. Mindig kesernyés szájízzel beszélt a volt feleségéről és annak élettársáról. 

- Hol találkozott a feleséged Zolival? - kérdeztem, és bíztam benne, hogy nem túl kényes számára a téma.

- Zoli nekem dolgozott... - kezdte Dórián fanyarul. - A jobb kezem volt. Megbíztam benne, mert bármit rábíztam, azt maradéktalanul végrehajtotta, elintézte. Hozzánk is bejáratos volt... Így ismerte Izát... Ne kérdezd, mikor melegedtek össze, mert nem tudom. Én már csak azt láttam, hogy kavarnak.

- Rájuk nyitottál? - kíváncsiskodtam tovább. El nem tudtam képzelni, milyen pasi lehetett ez a Zoli, ha Iza miatta eldobta Dóriánt. 

- Elkaptam az egyik sms-zésüket. Aztán, hogy teljes bizonyosságot nyerjek, azt mondtam a munkahelyen Zolinak, hogy pár nagyon fontos iratot otthon hagytam, és megkértem, hozza el, mert én nem érek rá. Követtem hazáig. A háztól nem messze vártam vagy tíz percet, és bementem. A nappaliban kaptam el őket.... Igen bele voltak melegedve a dologba - míg beszélt, ujjai elfehéredtek a kormánykeréken. Nem lehetett könnyű neki, amikor meglátta Izát és Zolit egymásba gabalyodva. Fogalmam sincs, én mit tennék egy ilyen szörnyű helyzetben. 

Nem voltam biztos abban, hogy tovább akar beszélgetni erről a témáról, így nem szóltam semmit. Kis idő múlva megnyugodott, és egyik kezét áttette a combomra. Belekulcsoltam a kezébe. Ő megszorította a kezemet. Aznap többet már nem hoztuk szóba a volt feleséget. 

A film izgalommal töltött el. Kíváncsi voltam, hogy mennyit változtattak a könyvön és mi az, amihez hűek maradtak az alkotók. A főszereplők kiválogatásával elégedett voltam. Nem voltam biztos abban, hogy Dórián rajongani fog egy ilyen szirupos történetért, de miattam hősiesen nézte. Végig átölelt és magához húzott. A vállán nyugtattam a fejemet. Többször belecsókolt a hajamba, és szabad kezével simogatta a combomat. Egyszer csak arra eszméltem fel, hogy már nem simán a combomat érinti, hanem a combom belső felét is, és keze kicsit mintha merészebb helyekre kalandozna. A szűkebb nadrág miatt minden testrészem könnyen érinthető és elérhető volt. Hallottam, ahogy légzése kissé nehézkessé válik. Kezdett engem is tűzbe hozni. Érzéki tapintásától elöntött a forróság és a vágy. Majd hirtelen kezével megfogta az állam alatt és maga felé fordított, és mielőtt még bármit reagálhattam volna, száját rátapasztotta a számra. Nyelve befurakodott számba. Amikor megérezte, hogy odaadóan viszonozom csókját, vadabbul csókolt. Szabadon lévő kezét becsúsztatta a blúzom alá, és előbb a csupasz hasamat cirógatta, majd ujjai megindultak melleim felé. Az ölemet elöntötte a forróság. Először melltartón keresztül simogatta az egyik mellemet, majd kicsúsztatta a melltartóból és úgy folytatta tovább. 

- Úgy dorombolsz a kezem között, mint egy cica - suttogta két csók között. - Finom vagy. 

Nem válaszoltam semmit, csak engedelmesen szétnyitottam a számat, amikor újra oda hajolt. Combom azonnal szétnyílt, ahogy hozzáért. A film nagy részéből semmit sem láttam, mert Dórián becézgetésével voltam elfoglalva. 

Kábult fejjel tántorogtam ki a moziból Dóriánba kapaszkodva. A kellemes levegő valamennyire kitisztította a fejemet. 

Már az autóban ültünk, de Dórián nem indította még be. 

- Györgyi - fordult felém, és egyenesen a szemembe nézett. - Menjünk hozzám...

Szemembe azonnal riadalom ült ki.

- Felejtsd el! Nem fekszek le veled! - mondtam hevesen.

Ő halkan felnevetett.

- Szinte biztos voltam abban, hogy így fogsz reagálni - mondta. - Persze, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem szeretnék veled szeretkezni... Mert igen, nagyon akarok. Rettentően kívánlak... De kettesben akarok lenni veled...

Újra felém fordult. Szemei még mindig mosolyogtak.

- Hová szeretnél akkor menni? - kérdezte.

Mivel nem válaszoltam, ezt mondta:

- Csak azt ne mondd, hogy haza, mert nem viszlek még vissza. 

Erre én is elmosolyogtam magam. Tudtam, hogy megbízhatok benne, és nem kényszerít semmire sem. 

- Jó, újra mosolyogsz. Ez megnyugtat. Azt jelenti, nem csesztem el teljesen az estét. 

- Elmehetünk hozzád - kezdtem incselkedve, - de vajon meg tudnád-e ígérni, hogy hozzám sem nyúlsz? Csak ülnénk a kanapén, jó messzire egymástól és csak beszélgetnénk...mondjuk például az időjárásról....

Felnevetett. 

- Az időjárásról? - az ő hangja is incselkedővé vált. - Én inkább másról beszélgetnék...

- És például? - kacérkodtam tovább.

Megnyalta a szája szélét, amitől libabőrös lettem.

- Mondjuk inkább arról... - hangja érzékivé vált, ahogy egyre közelebb hajolt. Magához húzott és nyelvével mélyen behatolt a számba. Keze máris a blúzom alatt matatott a melleim körül. - Inkább arról, milyen finom vagy...és mennyire akarlak.

Csókolózásunk nem akart véget érni. Amikor ajkaink szétváltak, mindketten ziháltunk. Nem volt kérdés, hogy vágyunk egymásra. De túl korai lett volna még továbblépni. 


Bízz Bennem!Where stories live. Discover now