Chapter 1

1.9K 55 0
                                    

Taxík mi zastavil před velkou, luxusní vilou, jsou doma podle aut venku. Došla jsem ke dveřím a zazvonila. Po chvíli otevřel Liam.

"Ahoj, co si přeješ?" Zeptal se.

"Ahoj, potřebovala bych mluvit s Harrym," odpověděla jsem.

"Jistě pojď dál," došli jsme do velkého obýváku, kde všichni seděli a koukali na televizi. 

"Harry máš tu návštěvu," v tu chvíli se všichni odtrhli od telky a koukali ne mě.

"Kim," zaječel Harry a běžel mě obejmout. Přivítání bylo fakt milý a potěšil mě, poté mě seznámil s kluky, normálně jim řekl kdo jsem a tak. Poté mu došlo, že jsme asi kvůli něčemu přišla a tak se zeptal.

"Nevadilo by ti, kdybychom mluvili o samotě?" Řekla jsem.

Tak jsme šli do patra, kde bylo několik pokojů, šel ke konci chodby do posledního. Sedli jsme si na postel a zeptal se co se děje?

"Mám rakovinu,"nic víc jsem nebyla schopná říct, protože jsem začala zase brečet a Harry taky.Prostě jsme tam seděli a brečeli, za chvíli se zeptal jak je to vážný a tak. Já vlastně taky moc nic nevím jen že příští týden mám jít na vyšetření a tam se vše dozvím. A hlavně vůbec nevím, co mám dělat do budoucnosti co škola, rodina, Nikky měla bych ji zavolat ale až později. Řešili jsme co dál a všechno možný až ho napadlo jestli se nechci přestěhovat k nim, že bych aspoň nebyla sama. Špatný nápad to není, ale bojím se, co na to řeknou kluci ale nakonec souhlasím s dvěma podmínkami jedna že jim budu vařit a tak a druhá že s tím musejí souhlasit všichni.

Kluci souhlasili vlastně jim to bylo jedno každý má ještě svůj dům a tady se schází málo kdy a vůbec teď,když mají pauzu.

Všechno se domluvilo a já se mohla stěhovat,jsem ráda že nemusím být na koleji ale nevím co tady mám čekat.

Harry mě dovezl na kolej, kde jsem si vzala zatím to nejdůležitější zbytek budeme stěhovat o víkendu.Zastavil o ulici vedle,kde nebylo tolik rušno,vystoupila jsme a šla na kolej.Moje spolubydlící tam nebyla napsala jsme ji jen dopis:

Mám nějaké problémy ani nevím jestli budu moc ještě studovat.Stěhuji se k bráchovi... O víkendu se stavím a vše vysvětlím.

Mám Ellie ráda, vlastně je to moc dobrá kamarádka a nechci ji ztratit. Vezmu si velkou sportovní tašku, do ní dám to nejdůležitější jako je:oblečení,boty,notebook,nabíječky a tak dále. Měla jsem snad všechno důležité, co jsme zatím potřebovala. Vzala jsem si tašku a ještě se rozhlédla po pokoji, je jasné že tady už bydlet nebudu, ať to se mnou bude jakkoli. Byly to krásně vzpomínky od prvního setkání s Ellie, naše mejdany,pyžamové párty, filmové maratony a spousta dalšího. Zamkla jsem dveře a šla zpátky za Harrym do auta.

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat